loading...
فوتبال|ورزش سه|sport|football
ورزش بازدید : 0 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (3)

دو تیم استقلال و تراکتورسازی رقابتی نزدیک برای جذب آندو تیموریان دارند..

عکس آندرانیک تیموریان

درحالی که استقلالی‌ها به دنبال عقد قرارداد با آندو تیموریان هستند تا با حضور او در تیم هواداران را مطمئن کنند جدایی مجتبی جباری اثری در روند تیمی ندارد ، تراکتورسازی هم وارد رقابت برای خرید این بازیکن شده است. استقلالی‌ها تقریبا با آندو برای عقد قرارداد به توافق رسیدند و درحالی که فقط ۳ روز به پایان نقل و انتقالات مانده ، لنگ پول هستند تا هم طلب این بازیکن از ۲ فصل پیش را بدهند و هم پیش پرداختی که او راضی شود قرارداد جدیدش را امضاء کند.

همزمان اما تبریزی‌ها که پیشتر یک سال و نیم آندو را در تیم شان داشتند به دنبال او هستند. آنها پیشنهاد مناسبی را به این یار ملی پوش دادند تا او را در کنار علی کریمی و مهدی کیانی در مرکز زمین به بازی بگیرند. ترجیح تیموریان اما بازی در تهران است . باید دید استقلالی‌ها طبق قول شان می توانند رقم پیش پرداخت این بازیکن را فراهم کنند؟ آندو امروز چند تماس مهم از تراکتوری‌ها و شخص مجید جلالی برای حضور در تبریز داشته که به او گفتند به تراکتور بیا.

ورزش بازدید : 0 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال که این روزها در حال سپری کردن کلاس‌های مربیگری درجه C آسیا است، اعلام کرد شرایط استقلال بسیار خوب است و بازیکنان باید روی موفقیت در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا تمرکز کنند.

عکس فرزاد مجیدی

به نقل از سایت باشگاه استقلال فرزاد مجیدی در خصوص حضور در کلاس مربیگری درجه C آسیا اظهار داشت: کلاس خیلی خوبی را در مدت یک هفته است که سپری کرده‌ایم. این کلاس‌ها در ورزشگاه کاوه برگزار می‌‎شود که مدرس آن حسین صالح، سرمربی تیم فوتبال نونهالان ایران است.

وی ادامه داد: شخصا فکر می‌کنم در این کلاس‌ها می‌توان تجربیات مهم و جدیدی کسب کرد. به همین جهت تلاش می‌کنم تا بتوانم مدارج مربیگری حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا را به طور جدی دنبال کنم.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در خصوص ارزیابی‌اش از شرایط فعلی تیم استقلال اظهار داشت: اخبار را در روزهای اخیر با وجود درگیری در کلاس‌های مربیگری پیگیری کرده‌ام و خدا را شکر می‌کنم بازیکنان اصلی همچنان در استقلال هستند.

مجیدی در پایان گفت: به نظرم شرایط تیم بسیار خوب است و تمام تیم بایستی تمرکزشان را روی بازی‌های لیگ و همینطور لیگ قهرمانان آسیا بگذارند که بازی‌های سختی در آن پیش رو دارند.

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

مدیربرنامه های «جی لوید ساموئل»گفت:رقم پیشنهادی مسوولان باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد این بازیکن با آنچه مد نظر ما است اختلاف زیادی دارد.

عکس جی لوید   ساموئل

جی لوید ساموئل»بازیکن «ترینیداد و توباگویی» که فصل گذشته تیم فوتبال استقلال را در لیگ برتر باشگاه های ایران و لیگ قهرمانان آسیا همراهی می کرد عملکرد بسیار مطلوبی داشت اما به نظر می رسد بر خلاف اظهارات مسوولان باشگاه استقلال،این بازیکن در آستانه جدایی از جمع آبی پوشان قرار دارد.
مدیر برنامه های ساموئل روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت:پس از صحبتی که دو روز پیش با مدیرعامل باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد ساموئل داشتیم دیگر مذاکره ای انجام نشد!
وی با بیان اینکه باشگاه استقلال هنوز با ساموئل تسویه حساب نکرده است،افزود:مسوولان استقلال ابتدا باید با این بازیکن تسویه حساب کنند،ضمن اینکه رقم پیشنهادی آنان نسبت به آنچه مد نظر ما است اختلاف زیادی دارد.
وی تصریح کرد:مسوولان باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد ساموئل تمایل نشان می دهند اما مجددا عقب نشینی می کنند!
وی ادامه داد:مهلت نقل و انتقالات بازیکنان خارجی دو روز دیگر به پایان می رسد و اگر مسوولان باشگاه استقلال تمایل به ادامه حضور ساموئل در این تیم دارند باید هر چه زودتر اقدام کنند.
مدیر برنامه های ساموئل در خصوص پیشنهاد سایر تیم های لیگ برتری برای جذب این بازیکن اظهار داشت:من به جز استقلال، با تیم دیگری درباره ساموئل مذاکره نکرده ام.

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

رئیس اتحادیه باشگاه‌های فوتبال از درخواست شورای مرکزی این اتحادیه برای دیدار با رئیس تشخیص مصلحت نظام خبر داد..

عکس عزیز محمدی

عزیزالله محمدی در مورد علت دیدار با هاشمی رفسنجانی و اینکه گفته می‌شود در این دیدار در مورد واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و انتخاب وزیر ورزش صحبت‌ شده است، گفت: بانی این دیدار امیر عابدینی بود و در این نشست صمیمانه در مورد اهمیت ورزش صحبت شد و هیچ بحثی در مورد انتخاب وزیر ورزش و یا واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس انجام نگرفت. در این دیدار راجع به مسائل اخلاق در ورزش و جایگاه مهم ورزش در بین مردم صحبت‌هایی مطرح شد.

وی ادامه داد: شورای مرکزی اتحادیه باشگاه‌های فوتبال که شامل ۱۶ باشگاه لیگ برتری و ۸ باشگاه دسته اولی است، از هاشمی رفسنجانی درخواست ملاقات حضوری کرد و قرار است در آینده‌ای نزدیک به دیدار ایشان برویم.

ورزش بازدید : 1 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

فرزند زننده نخستین گل ایران در مسابقات جام جهانی فوتبال از هفته آینده در تمرین تیم استقلال حضور پیدا می‌کند..

عکس تیم استقلال

فرزند ایرج دانایی‌فرد با هماهنگی کادر فنی تیم استقلال از هفته آینده در تمرینات این تیم حضور پیدا خواهد کرد. قرار است بعد از بازگشت استقلال از اردوی اوکراین پسر دانایی‌فرد پس از تشکیل جلسه با مسئولان این تیم، در تمرینات آبی‌ها حضور یابد.

ایرج دانایی‌فرد عضو تیم ملی فوتبال در جام جهانی ۱۹۷۸ بود که در دیدار با اسکاتلند نیز گلزنی کرد. او زننده نخستین گل ایران در تاریخ جام‌های جهانی است.

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

مدیرعامل باشگاه استقلال و بازیکن اسبق این تیم امروز در نشستی صمیمانه با یکدیگر گفت‌وگو کردند..

عکس علی فتح الله زاده و مهدی هاشمی نسب

به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، مهدی هاشمی نسب مدافع اسبق تیم استقلال، با حضور در دفتر مدیرعامل باشگاه استقلال نشستی صمیمانه با علی فتح الله زاده برگزار کرد.

در این نشست که بیشتر با یادآوری خاطرات قدیمی همراه بود، مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی هاشمی نسب دعوت کرد تا از طریق باشگاه استقلال حضوری در کلاس‌های مربیگری داشته باشد تا در آینده بتواند در کنار استقلال به عنوان مربی کار خود را دنبال کند.

هاشمی نسب ضمن تشکر و قدردانی از فتح الله زاده بابت این پیشنهاد، اعلام کرد که هنوز تصمیمی برای حضور در جرگه مربیان نگرفته است. با این وجود هاشمی نسب از اینکه فتح الله زاده از بازیکنان قدیمی حمایت می‌کند ابراز خرسندی کرد.

 

ورزش بازدید : 1 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

امروز تولد علی انصاریان مدافع سابق پرسپولیس و استقلال است. این بهانه ای شد تا با او مصاحبه ای داشته باشیم. این مصاحبه جذاب را بخوانید.

عکس علی انصاریان

تولدتان مبارک چند ساله شدید؟

مرسی ممنونم که به یاد ما بودید.من ۳۵ را تمام کردم و وارد ۳۶ سالگی شدم.

اوضاع و احوال چطور است؟

مشغول مدرسه فوتبالم هستم و کنگره استعداد یابی که برای فوتبال تهران تلاش کند تا بتواند نسل خوبی را دوباره تحویل فوتبال تهران بدهد. در این کنگره رای گیری داشتیم که من و اقای معینی و افاضلی رای اوردیم و انتخاب شدیم.امیدوارم بتوانم مفید واقع شم. چراکه فوتبال تهران در پایه خیلی به عقب برگشته است. زمانی پرسپولیس و استقلال ۹۰ درصدش تهرانی بودند و ۱۰ درصدش شهرستانی و الان دقیقاً برعکس شده است.

تو همیشه از علی پروین حمایت کردی هنوزم نظرت در مورد پروین مثل قدیم است؟

بله علی آقا افتخار محله من بوده است. هنوز هم دوستش دارم و به ایشان احترام می گذارم چراکه علی آقا پیش کسوت ماست.

تو با علی پروین به فوتبال آمدی دوست داری بازهم کنارش باشی؟

البته من قبل از اینکه به پرسپولیس بیایم فوتبالیست بوده ام واتفاقاً ملی پوش هم بوده ام و در همه رده های ملی هم بازی کرده ام پس اگر به علی پروین رسیدم خوب بوده ام اما خب در کنار ایشان هم چیزهای زیادی یاد گرفتم. من دوست دارم پرسپولیس به صاحبان واقعی اش برسد.

اتفاقاً صحبتهایی مبنی بر فروش پرسپولیس به صاحبان اصلی اش است؟

خب حتماً باید همین باشد.آقای روحانی هم هم گفتند که ورزش را به دست ورزشی‌ها می رساند. و همین موضوع باعث شد خیلی از ورزشی‌ها به او رای بدهند. خانواده ما همیشه تابع نظر رهبری بوده است و خانواده مذهبی داریم. رهبر هم گفتند که کاندید های ریاست جمهوری در صحبت‌ها و مناظره هایشان جوری رفتار کنند و حرف بزنند که بعداًخجل نشوند. امیدوارم اقای روحانی هم به وعده هایشان عمل کنند و از همه مهمتر پرسپولیس را به دست صاحبان اصلی اش برسنند به پیش کسوتان واقعی نه آنهایی که فقط به فکر منافع خودشان هستند و جذابیتی هم ندارند.

برگردیم به عقب چرا رفتی استقلال؟

خب شرایطی برای من به وجود آمد که ان اتفاق افتاد و مجبور بودم ان تصمیم را بگیرم.

اگر ان زمان تکرار شود به استقلال می روی؟

فکر نکنم این اتفاق بیفتد. آن زمان هم خیلی برایم سخت بود که آن تصمیم را گرفتم

. تو در کنار هاشمی نسب و رهبری فرد بوده ای کدام یاغی تر بودند؟

مهدی و بهروز هر دو جز بهترینهای ایران بودند اما ما همگی انگشت کوچک مجتبی محرمی هم نمی شویم.

به نظرت در دوره خوبی فوتبال بازی کردی یا دوست داشتی الان در اوج باشی؟

اتفاقاً دوست داشتم به عقب تر بر می گشتم تا با نسل بهتری بازی کنم.البته من خیلی دوست داشتم تا با بازیکنان نسل پکن همبازی شوم و این اتفاق هم افتاد و با چند نفرشان همبازی شدم. کاش زودتر هم به دنیا می امدم تا با بزرگان دیگری هم همبازی می شدم.

چرا دیگر ستاره نداریم و بازیکنان جذاب نیستند؟

بله بد بختی فوتبال ما این است که هنوز علی کریمی و مجیدی اسطوده های این فوتبال هستند که همگی از نسل ما هستند. یعنی هنوز فوتبال این نسل نتوانسته ستاره بزرگی به وجود بیاورد. جباری و تیموریان و جواد نکو نام هم از نسل ما هستند. سهراب هم که هنوز بازی می‌کند که من موافقش نیستم به نظرم باید در اوج کنار می گذاشت. فوتبال دیگر خیلی جذاب نیست و دیدنش لذتی ندارد.

نظرت در مورد بازگشت نیکبخت به استقلال چیست؟

علیرضا خیلی شانس آورد که قلعه نوعی مربی استقلال بود و حالا باید از این شانس استفاده کند و از تجربه ای که دارد درس بگیرد. دیگر نباید اشتباهاتش را تکرار کند و در زتدگی اش تجدید نظر کند تا از این موقعیت بهترین استفاده را بکند. نیکبخت اگر قدر خود را می دانست الان بهترین لژیونر ایران در اروپا بود.

نظرت در مورد شرایط فعلی پرسپولیس چیست؟

فقط می توانم بگویم باید به دست صاحبان اصلی اش برسد. من یکبار به دعوت علی آقا رفتم جلسه پیش کسوتان باور کنید ۶.۷تا کاپیتان ملی پوش را یکجا دیدم. خب واقعاً اینها باید باشند. باید شو بازی‌ها تمام شود.تیم بدهکار است آنوقت آقایان به دنبال هواپیما و دانشگاه هستند.این بزک و دوزک‌ها و آرایش کردن‌ها باید تمام شود. این سیاسی‌ها باید دست از سر ورزش بردارند. برای عینک فروش دسته چک می گیرند و آن چکها همه برگشت خورده است این برای شخصیت پرسپولیس خوب نیست.

علی دایی موفق می شود؟

امیدوارم بشود. انشا الله که می شود

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

می گویند پیشنهاد سپاهان به اندو، با تمام آپشن‌ها مبلغی در حدود ۲.۵ میلیارد است که با پیشنهاد استقلال، ۸۰۰ میلیون تفاوت دارد. استقلالی‌ها برای جذب تیموریان حاضرند سر کیسه را شل کنند.

عکس آندرانیک تیموریان

بعد از مجتبی جباری، مسئولان سپاهان برای جذب خسرو حیدری تلاش کردند اما تلاش انها نتیجه نداد و خسرو در استقلال ماند تا یک فصل دیگر با پیراهن آبی به میدان برود. حالا سپاهانی‌ها دنبال جذب یک ملی پوش دیگر هستند و به نظر می رسد با پیشنهادی نجومی قصد دارند گوی سبقت را از استقلال بربایند. ستاره مورد نظر کسی نیست جز آندرانیک تیموریان. هافبک میانی تیم ملی که سهمیه خارجی محسوب می شود و سهمیه لیگ برتری را نمی سوزاند. استقلالی‌ها هم و غم خود را گذاشته اند روی جذب آندو تا با جدایی جباری، مشکلات خط میانی شان کمتر به چشم بیاید اما این وسط پیشنهاد سپاهان به قدری نجومی بوده که تیموریان را برای چند روزهوایی کرد. می گویند پیشنهاد سپاهان به اندو، با تمام آپشن‌ها مبلغی در حدود ۲.۵ میلیارد است که با پیشنهاد استقلال، ۸۰۰ میلیون تفاوت دارد. استقلالی‌ها برای جذب تیموریان حاضرند سر کیسه را شل کنند و تا ۱.۷ میلیارد هزینه کنند. شاید اگر هر بازیکن دیگری جای آندو بود تا الان به سپاهان می رفت، به خصوص اینکه پیشنهاد خارجی تیموریان هم منتفی شده و او امسال را قطعا در لیگ ایران بازی خواهد کرد. تنها دلیل جواب نه آندو به پیشنهاد سپاهان حضور در تهران و البته درخواست هوادارانی است که از او می خواهند استقلالی شود و دوباره پیراهن این تیم را بپوشد.

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: در نقل و انتقالات از تجربه دوستانم در شورای امنیت ملی استفاده کردم چون آنها ریگی را پائین آوردند من هم حیدری را..

عکس علی فتح الله زاده

علی فتح‌الله‌زاده در خصوص مسائل مختلف و نحوه یارگیری بازیکنان استقلال صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانیم.

از نقل و انتقالات و روند کلی آندرانیک تیموریان چه خبر؟

ساعتی پیش با برادر آندو صحبت کردم که اتفاقاً جلسه خوبی هم داشتیم و قرار شد آنها پیشنهاد قطرشان را بررسی کنند که اگر این بازیکن به قطر نرفت استقلالی شود.

ظاهراً تیموریان علاقه خاصی به استقلال و شما دارد؟

انصافاً آندو یک استقلالی تمام عیار است. او قول داد که در ایران به جز استقلال در تیم دیگری بازی نمی‌کند و البته جا دارد از سرژیک تیموریان برادر مؤدب آندو تشکر کنم که هر زمان از او خواستیم با ما صحبت کند بدون هیچ مشکلی به دفتر ما آمد و هیچ منتی هم بر سر ما نگذاشت. هم آندرانیک و هم سرژیک بچه‌های خوبی هستند و خیلی به من لطف داشته‌اند.

از اردوی تیم استقلال در اوکراین خبری دارید؟

خوشبختانه بازیکنان در حال آماده‌سازی خود هستند. قلعه‌نویی وقتی آنجا حضور دارد خیال من راحت است. هر روز منتظر این هستم که کارهای اینجا را تمام کنم و به اوکراین بروم اما با شرایطی که می‌بینم تصور می‌کنم استقلال باید برگردد و من به آنجا بروم (باخنده).

قرارداد خسرو حیدری هم تمدید کردید، خودش اعتقاد داشت از پای پرواز او را به پای میز مذاکره کشاندید؟

اینجا از تجربه دوستانمان در شورای امنیت ملی استفاده کردم و آنها (ریگی) را پائین کشیدند من هم خسرو را از پای پرواز پائین کشیدم (باخنده).

بعد از حضورتان در برنامه ورزش و مردم و اتفاقات این یکی دو روز صحبتی با رویانیان نداشتید؟

از آن روز به بعد نه، اتفاقاً بعد از پایان برنامه‌ها رویانیان من را در آغوش گرفت و خیلی دوستانه با هم صحبت کردیم و قرار شد برنامه‌های مشترکمان را انجام دهیم. اما صبح که از خواب بلند شدم دیدم که ایشان مصاحبه کرده است، ای کاش اگر حرفی بود رویانیان به خودم می‌گفت.

اما بازیکنان پرسپولیس هم در خصوص بنز و بی‌ام وه و پورشه صحبت می‌کنند و ظاهراً می‌خواهند علیه شما حرف بزنند؟

ایرادی ندارد من به پرسپولیسی‌ها می‌گویم اگر یار کم دارند به دو سه بازیکن استقلال بگویند که مصاحبه کنند و بگویند که از پرسپولیس پورشه نگرفته‌اند.

ظاهراً تغییراتی هم در سایت استقلال انجام داده‌اید؟

من با اهالی رسانه تعامل خوبی دارم و دوست دارم که سایت ما هم ارتباط تنگاتنگی با رسانه‌ها داشته باشد. هواداران هم می‌توانند از طریق سایت باشگاه و مراجع رسمی اخبار را دنبال کنند.

تکلیف جواد نکونام چه شد؟

قرار است امشب با جواد نکونام جلسه داشته باشم و در خصوص همه چیز با او صحبت کنم. مطمئن هستم که در این جلسه به جمع‌بندی نهایی خواهیم رسید.

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: فردا برای دفاع از نام استقلال به مصاف دیناموکیف می‌رویم..

عکس میرشاد   ماجدی

میرشاد ماجدی اظهار داشت: شب گذشته بازی دیناموکیف را از نزدیک تماشا کردیم. ورزشگاه محل بازی بسیار زیبا بود و استاندارهای جهانی را داشت. این ورزشگاه از هر لحاظ که فکر کنید از جمله شماره گذاری برای صندلی‌ها تا خیلی مسائل دیگر برای ما درس بزرگی است.

وی در مورد کیفیت فنی بازی دیناموکیف گفت: بازی فوق العاده قشنگی را شاهد بودیم. فکر می کنم روزی ما ایرانی‌ها هم باید به این جایگاه برسیم. فردا بازی سنگینی مقابل دیناموکیف خواهیم داشت اما ما برای دفاع از نام استقلال به میدان می‌رویم.

ماجدی تاکید کرد: لاوره روز گذشته خسته بود و به همین دلیل نتوانست تمرین خوبی انجام دهد اما امروز در کارهای اصلی شرکت می کند.

ورزش بازدید : 4 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

کمیته های انضباطی و استیناف فدراسیون فوتبال از صدور احکام و دعوت به کمیته انضباطی خبر دادند..

عکس امیر قلعه‌نوعی

آرای صادر شده توسط کمیته های انضباطی و استیناف و دعوت شدگان به کمیته انضباطی طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

دعوت از رحیمی، شیرینی و دهنوی به کمیته انضباطی

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ادعا کرده که دهنوی بازیکن تحت قرارداد سپاهان از طرف سعید شیرینی سرپرست تیم پرسپولیس مورد تهدید قرار گرفته است. همچنین باشگاه سپاهان اظهارات سرپرست تیم پرسپولیس علیه باشگاه سپاهان را حاوی الفاظ نامناسب دانسته و به همین دلیل از سعید شیرینی شکایت کرده است. در این باره کمیته انضباطی از رحیمی مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس و قاسم دهنوی دعوت کرده است تا روز سه شنبه ۲۵ تیر۹۲ با در دست داشتن هرگونه مدارک و مستندات لازم در جلسه کمیته انضباطی حضور پیدا کنند. عدم حضور هر یک از مدعوین مانع از رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

سایپا هیچ بدهی ندارد

کمیته انضباطی اعلام می‌کند که با توجه به بررسی های به عمل آمده باشگاه فرهنگی ورزشی سایپای البرز، فاقد بدهی اشخاص حقیقی و حقوقی بوده و ارائه هرگونه خدمات فوتبالی به باشگاه مذکور از نظر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بلامانع است.

تراکتور باید ۳۵۰ میلیون تومان به قلعه نویی پرداخت

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رای خود را درباره تجدید نظر خواهی امیر قلعه نویی نسبت به رای کمیته انضباطی در ۲۸ آذر۹۱ صادر کرد.این کمیته اعلام کرده که پس از بررسی پرونده از همه زوایای مختلف و قراردادی که باشگاه تراکتورسازی با امیرقلعه نویی داشته است، با توجه به اینکه قرارداد داخلی و متمم قرارداد مورد تعرض و خدشه واقع نشده و اصالت و اعتبار آن مسلم است به دلالت محتویات پرونده، باقیمانده حقوق و پاداش های پرداخت نشده به امیرقلعه نویی ۳۵۰ میلیون تومان است که کمیته استیناف، باشگاه تراکتورسازی تبریز را به پرداخت ۳۵۰ میلیون تومان به امیرقلعه نویی محکوم کرد. رای صادره قطعی است.

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال به اردوی آبی‌پوشان اضافه شد./


عکس پژمان منتظری

ژمان منتظری که شب گذشته قرارداد خود را با استقلال امضا کرد و قرار شد به مدت ۶ ماه در این تیم بماند درحالی که قرار بود بامداد فردا راهی کیف شود تا به جمع اردونشینان استقلال در اوکراین اضافه شود صبح امروز راهی این کشور شد.

منتظری صبح امروز به کیف رسید و خود را به مربیان استقلال معرفی کرد.

تیم استقلال امروز ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تمرینات خود را پیگیری می کند.

ورزش بازدید : 1 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

بردار آندرانیک تیموریان اعلام کرد در صورتی که وی با تیم قطری به توافق نرسید با استقلال قرارداد امضا می کند..

عکس آندرانیک تیموریان

سرژیک تیموریان در مورد روند مذاکراتش با علی فتح الله زاده برای پیوستن برادرش به این تیم اظهار داشت: مذاکرات خوبی داشتیم اما ما منتظر ویزای قطر هستیم. می خواهیم با دو تیم قطری مذاکره کنیم اگر به نتیجه نرسیدیم روز شنبه با استقلال قرارداد امضا می کنیم.

وی افزود: ما به قطر می رویم و جمعه باز می گردیم.

برادر تیموریان در خصوص اینکه گفته می شود آندو برای حضور در استقلال شرط دارد، گفت: این حرف‌ها صحت ندارد. ما چون ایرانی هستیم خودمان برای هم شرط درست می کنیم.

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم حالا که جباری از استقلال رفته هواداران به این بازیکن توهین نکنند چون او ۹سال برای این تیم زحمت کشید..

عکس حنیف عمران زاده

حنیف عمران‌زاده در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال در اردوی اوکراین و همچنین دیدار فردای این تیم مقابل دیناموکیف صحبت‌های زیر را انجام داد:

دو سه روزی است در آنجا حضور دارید، شرایط چطور است؟

خوشبختانه شرایط خوبی داریم و فردا هم که در یک بازی تدارکاتی خوب به میدان می‌رویم. در اینجا امکانات تغذیه و همه شرایط خوب است و به معنی واقعی برای پیش از فصل آماده می‌شویم.

هنوز هم که با ۱۳-۱۴ نفر تمرین می‌کنید؟

ما همیشه در ابتدای فصل چنین شرایطی داریم ولی مربیان بر اساس نقاط ضعف و قوت یارگیری می‌کنند به همین منظور فعلاً تیم در حال کامل شدن است.

حیدری هم با استقلال تمدید کرد؟

متأسفانه او مشکل همسترینگ دارد و هنگامی که به ایران برگردیم به تمرینات ما اضافه می‌شود اما خیلی خوشحالم که یک بازیکن دیگر که چند سال در کنار ما قراردادش را تمدید کرد.

اما جباری از استقلال جدا شد؟

مجتبی مهره خوب و تأثیرگذاری بود که در استقلال جا افتاده و بالا و پایین این تیم را دیده بود، امیدوارم او در هر جایی که هست موفق باشد و اتفاقاً جایگزین او بتواند خوب کار کند اما می‌خواهم صحبتی با هواداران استقلال داشته باشم.

چه صحبتی؟

جباری ۹سال برای استقلال زحمت کشیده و هواداران نباید به او توهین کنند. او هم در این تیم سختی کشید و هم تلاش کرد. فوتبال هم حرفه‌ای شده و حالا او از استقلال رفته است، فقط امیدوارم تماشاگران به او توهین نکنند.

نیم‌فصل اول فصل گذشته هم بدون جباری کار کردید. یعنی استقلال می‌تواند بدون او چرخه حرکتی‌اش را فعال نگه دارد؟

درست است که جباری نیم‌فصل نبود اما او در نیم‌فصل دوم به تیم کمک کرد، ضمن آنکه من قبول دارم که استقلال وابسته به فرد نیست و کادر فنی بهتر می‌داند که چه ترکیبی را برای تیمش استفاده کند. البته حالا باید کل فصل را بدون جباری در نظر بگیریم و بدون او بازی کنیم.

بازی فردا مقابل دیناموکیف را چطور می‌بینی؟

این بازی که دیشب ما از آنها دیدیم خیلی خطری است، فکر می‌کنم با تلفیقی از بازیکنان اصلی و ذخیره به مصاف ما بیاید اما ما هم زیاد آماده نیستیم چون فقط یک بازی دوستانه مقابل منتخب کرج بازی کرده‌ایم. در مجموع برای شناخت از یکدیگر و برای آمادگی در لیگ به اینگونه مسابقات خوب تدارکاتی نیاز داریم.

به عنوان سؤال آخر مشکلات مالی‌ات با استقلال حل شد؟

فقط امیدوارم باشگاه پیگیر طلب من از اسپانسر باشد چون خود فتح‌الله‌زاده و همکارانش می‌دانند که من مشکل دارم و اتفاقاً از ریز مشکلات من با خبر هستند.

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

جید نامجومطلق ، سال‌ها بعد از درخشش خیره کننده در فوتبال ایران ، در لباس مربیگری به زندگی ادامه میدهد .

عکس مجید نامجو مطلق

او که از قدیمی های استقلال است در مصاحبه ای جدایی جباری از جمع آبی‌ها را تحلیل کرده است . به عقیده او این انتقال به استقلال ضربه می زند.

نامجو می گوید : جدایی مجتبی جباری اتفاق خوبی برای استقلال نبود چون مجتبی بازیکن خوب و تأثیرگذاری است و کمک زیادی به تیم می کرد و حتی در قهرمانی فصل گذشته استقلال هم خیلی مؤثر بود اما اگر دنبال فوتبال حرفه ای هستیم، این اتفاقات در فوتبال حرفه ای هست.

نامجومطلق در پاسخ به این سؤال که چرا قراداد یک بازیکن مؤثر و ملی پوش در استقلال تمدید نمی شود اما نیکبخت که مدتهاست از دوران اوج و سطح اول فوتبال ایران دور است جذب می شود، گفت: شرایط این ۲ نفر فرق می کند. نیکبخت می خواهد خودش را دوباره احیاء کند و حتی حاضر است مجانی هم برای استقلال بازی کند اما شرایط مجتبی متفاوت است و همه تیم‌ها دنبال او هستند و به همین دلیل است که جباری خواسته های زیادی دارد. من با نفس عمل مخالف هستم چون معتقدم نباید شرایطی به وجود بیاید که بازیکن به راحتی از تیم برود و با باشگاه دیگری قرارداد ببندد. باشگاه های حرفه ای به گونه ای قرارداد می بندند که اگر بازیکن بخواهد به تیم دیگری برود، پول خوبی به باشگاه می رسد اما در اینجا بازیکن یک ساله قراداد می بندند و وقتی بازیکن به باور می نشیند و زمان سود بردن باشگاه است،‌ بازیکنان به راحتی جدا می شوند.

نامجومطلق در پایان گفت: در ایران مدیران ما حرفه ای فکر نمی کنند و فقط دنبال قهرمانی هستند تا بودن خودشان را تنظیم کنند اما با این قهرمانی‌ها فوتبال ایران را نابود می کنند.

ورزش بازدید : 2 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

فتح اله زاده ددر مصاحبه خود با جام جم کوشید تا هم رعایت مجتبی را بکند و هم نشان دهد از او گلایه دارد.مجتبایی که با پول باشگاه بزرگ شده...مجتبایی که از بازگشتش استقبال می شود.

عکس علی فتح الله زاده

مجتبی جباری برای استقلال خیلی زحمت کشیده و کسی نسبت به این زحمات تردیدی ندارد.با این همه مگر باشگاه برایش کم گذاشته؟

این‌ها صحبت های علی فتح اله زاده است در برنامه زنده تلویزیونی.صحبت هایی پیرامون آقای شماره هشت...صحبت هایی پیرامون بازیکن جدید سپاهان...حرف هایی درباره مرد عصبانی و قندان پرتاب کن...

ما جباری را دوست داریم.همه دوست دارند.ایشان از سرمایه های استقلال و تیم ملی بوده و هست.برای جباری شدن او کم در باشگاه استقلال زحمت کشیده نشده.استقلال همیشه برای جباری بیشتر از دیگران مایه گذاشته.جباری بازیکن بزرگی اشت اما غیر از این است که با پول باشگاه بزرگ شده؟غیر از این است که هزینه بزرگ شدنش را ما پرداخته ایم؟جباری برای استقلال بسیار عالی عمل کرده و کیفیت فنی او غیر قابل کتمان است اما رایگان که کار نکرده.پول خوبی هم گرفته که نوش جانش...اما قصه دیگر اینکه همین اقای جباری یک فصل تمام مصدوم بود اما پولش را کامل گرفت.روزهای مصدومیتش به او پول دادیم که در رورهای سلامتی در کنار ما باشد.قرار نیست وقتی بهترین فصلش را پشت سر می گذارد برود جای دیگر...

مدیر عامل استقلال که دل پری دارد تاکید کرد:

مجتبی پارسال به شخص من بی احترامی کرد که همه خبرش را می دانند و اقای امیری هم این را بیان کرد.واکنش من چه بود؟صبر و تحمل.برخورد شخصی را ملاک نکردم اما پای چیز خیلی مهمی ایستادم که برایم از خودم مهمتر بود.شخصیت استقلال.شخصیت استقلال برای من از شخصیت خودم مهم تر است.جباری وقتی با من برخورد خیلی بد داشت تحمل شد اما وقتی با استقلال یک برخورد سبک کرد کنار گذاشته شد.استقلال خط قرمز من است.اجازه نمی دهم کسی به آن توهین کند.

آینده مجتبی دوباره در استقلال؟
خیلی دوست دارم برگردد اما الان نه.حداقل یک سال دیگر.برود برخوردها را ببیند،جاهای دیگر کار کند ،آدم های دیگر را بشناسد بعد اگر به او خوش گذشت بماند.اگر خواست برگردد باید رفتارش را تغییر دهد.امیدوارم موفق باشد.امیدوارم در سال جام جهانی بهترین بازی‌ها را انجام دهد چون او بازیکن فیکس تیم ملی است .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 25
  • بازدید کلی : 478