loading...
فوتبال|ورزش سه|sport|football
ورزش بازدید : 1 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

علی مانوئل منوچهری بازیکن دورگه ایرانی - شیلیایی با عقد قراردادی یک ساله به ذوب‌آهن پیوست..

عکس تیم ذوب آهن

مسئولان باشگاه ذوب‌آهن پس از زیر نظر داشتن چند گزینه دو رگه امروز با عقد قراردادی یک ساله علی مانوئل منوچهری بازیکن دو رگه ایرانی - شیلیایی را به خدمت گرفتند.

این بازیکن پدرش ایرانی و مادرش اهل کشور شیلی است و متولد وین اتریش است. او از هشت سالگی به شیلی رفت و هشت سال در آکادمی‌های مختلف این کشور بازی کرد و همچنین سابقه عضویت در تیم ملی زیر ۲۳ سال شیلی را هم دارد.

گفته می‌شود منوچهری در لیگ شیلی هم بازی کرده است. این بازیکن به دنبال گرفتن پاسپورت ایرانی پس از عقد قرارداد با ذوب‌آهن برای حضور در تیم ملی ایران اقدام کرده است.

ورزش بازدید : 0 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

تمرین‌های آماده‌سازی تراکتورسازی امروز هم زیر نظر مجید جلالی دنبال شد..

عکس تیم تراکتورسازی تبریز

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تمرین نوبت بعدازظهر خود را از ساعت ۱۸:۳۰ پیگیری کرد. حدود ۳۰۰ نفر از هواداران تراکتورسازی از این تمرین استقبال کردند.

بازیکنان پس از گرم کردن بدن‌های خود شروع به زدن ضربه‌ها به سوی دروازه کردند که با استقبال هواداران روبه‌رو شده بود. مجید جلالی در چندین نوبت بازیکنان را در وسط میدان جمع کرده و به آنها نکات تمرین را گوشزد کرد. میلاد فخرالدینی که از فصل گذشته مصدوم بود، به صورت اختصاصی با پزشک تیم تمرین کرد.

در این تمرین هواداران "شعار باقری رو داده‌ایم، کریمی رو گرفتیم" سر دادند که علی کریمی از بازیکنان تبریز معنی این حرف را می‌پرسید.

سرپرست تیم تراکتورسازی و حمید زینی‌زاده، مدیرعامل این باشگاه در تهران حضور داشته و فردا به تبریز باز خواهند گشت.

تراکتورسازان طبق گفته مجید جلالی سه‌شنبه آینده با نفت تهران در تبریز بازی خواهند داشت.

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: فکر می‌کنم تراکتورسازی انتخاب بسیار خوبی بود و شرایط پیشرفتم در این تیم فراهم است..

عکس فرشید طالبی

فرشید طالبی در مورد حضورش در تیم تراکتورسازی تبریز گفت: باید تصمیمی می‌گرفتم که به پیشرفت فوتبالم کمک کند. خوشحالم خیلی‌ها از تصمیم من حمایت کردند و امیدوارم همانطور که امروز خوشحال هستم در آخر فصل نیز راضی باشم انشاءالله سال باعزتی در تراکتورسازی داشته باشم. این تیم جزو ۴-۵ تیم فوتبال ایران است که بازیکنان می‌توانند راحت‌تر توانایی‌های خود را نشان دهند.

وی افزود: تراکتورسازی هواداران پرشوری دارد و این مسئله می‌تواند به بازیکنان کمک کند. همچنین مجید جلالی سرمربی تیم شخصی بااخلاق و به دور از حاشیه است و این باعث می‌شود بازیکنان در زمین تمرکز بیشتری داشته باشند. صداقت را در طول مذاکرات در مسئولان تراکتورسازی دیدم و امیدوارم به موفقیت برسیم.

طالبی در مورد اینکه با توجه به دو نایب قهرمانی هواداران تراکتورسازی امسال از تیم خود قهرمانی می‌خواهند اظهار داشت: قهرمانی دست خداست اما نیت و تلاش بر عهده ماست. مجموعه تراکتورسازی با این هواداران پرشور یک جام کم دارد. امیدوارم امسال بتوانیم قهرمان شویم. قول دادن کار خوبی نیست چرا که همه چیز دست خداست. آرزو می‌کنم اولین قهرمانی تراکتورسازی با اعضای جدید باشد.

مدافع تراکتورسازی در مورد اینکه آیا از مسئولان سپاهان ناراحت است که از این تیم جدا شد، گفت: اصلا چنین بحث مطرح نیست شاید اگر شرایطی رقم می‌خورد امکان داشت قراردادم تمدید شود اما مسائلی است که نباید آنها را بازگو کرد. برخی فکر می کنند هر بازیکن از یک تیم جدا می شود به این معناست که با ناراحتی بوده است. سپاهان تیمی است که تمامی فاکتورهای مورد نظر من را دارد و بین مسئولین این تیم صداقت وجود دارد. مثل یک خانواده بودیم و جام‌های خوبی کسب کردیم. به هر حال همانطور که بازیکن مختار است تیمش را انتخاب کند باشگاه نیز مختار است نفرات جدید جذب کند و قرارداد ببندد. خوشحالم هواداران سپاهان با من تماس می‌گیرند و به من حقیر تبریک می‌گویند. به رحیمی قول داده بودم به هر تیمی می‌خواهم بروم با او مشورت کنم شاید یک سال از این تیم جدا باشم و شاید شرایطی باشد که به سپاهان بازنگردم.

طالبی در مورد اینکه به حضور در تیم ملی فکر می‌کنم، تاکید کرد: یکی از دلایل انتخاب تراکتورسازی از ۶ سال قبل به طور مداوم در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارم و می‌خواهم امسال نیز خودم را نشان دهم. در وهله اول با توجه به اینکه روزی من به واسطه حضور در تراکتورسازی از سوی خدا به دستم می‌رسد هدفم موفقیت در تراکتورسازی است و در وهله دوم برای حضور در تیم ملی تلاش می‌کنم.

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

آکادمی باشگاه سورینت (راه آهن) ۶۰ امتیاز کامل از ۲۰ فاکتور مندرج در جدول وضعیت در لیگ برتر رادریافت کرد..

عکس تیم راه آهن

محمود کلهر مدیر این آکادمی در خصوص موفقیت به دست آمده می گوید:« در این مدت یک کار تیمی شبانه روزی صورت گرفت که حمایت یک سیستم قوی را پشت سر خود احساس می کرد. تمام اعضای باشگاه زحمت کشیدند تا ما مجوز آکادمی را به صورت حرفه ای دریافت کنیم. جا دارد از آقای رییسی کیا، دکتر بیگدلی وتک تک اعضای کادر فنی که از بهترین بازیکنان فوتبال بوده اند تشکر کنم.سرمایه گذاری در تیم های پایه سورینت نوید روزهای خوب را برای این باشگاه می دهد خوشبختانه کارهای زیربنایی زیادی مثل تست پزشکی، تست ضد دوپینگ انجام شده و من فکر می کنم در آینده و با طی شدن یک پروسه ۳ ساله بتوانیم به لحاظ بازیکن خودکفا شویم.ما از افراد متخصص برای استعدادیابی در تمام رده‌ها و در اکثر شهرهای کشور استفاده کردیم به طوری که امروز ۱۷ بازیکن از همین فراخوان با باشگاه قرارداد امضا کرده اند. مطمئنم که با مدیریت قوی و تلاش تک تک مجموعه باشگاه هزینه های راه آهن در سال های اینده به لحاظ جذب بازیکن کم و بازیکنان بسیاری را تحویل تیم های ملی می دهد. » این یک افتخار جدید است برای باشگاه راه آهن ( سورینت) که به صورت شخصی اداره می شود.

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

روبرتو مانچینی ، سرمربی سابق تیم منچسترسیتی در صحبت هایی اعلام کرد که تیم امسال مانوئل پلگرینی توانایی قرهمانی در چمپیونزلیگ را ندارد..

عکس روبرتو مانچینی

مانچینی که در پایان فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۳ از تیم منچسترسیتی جدا شد در مصاحبه با روزنامه گاتزدا دلواسپورت گفت : " به نظرم یوونتوس و منچسترسیتی تا حدودی شبیه به هم هستند.آنها هر دو در حال پیشرفت هستند اما هنوز هم پشت سر باشگاه های بزرگ قرار دارند. شما برای قهرمانی در لیگ قهرمانان به تجربه و ترکیب قوی نیاز دارید.در چمپیونزلیگ بازی های زیادی برگزار نمی شود پس اگر دو اشتباه داشته باشید حذف می شوید. سال قبل ما در گروه مرگ قرار گرفته بودیم.اما امسال تیم منچسترسیتی دوبازیکن مهم خود را از دست داده است. ( کارلوس تبس و ماریو بالوتلی )
مانچینی همچنین در مورد برتری فوتبال آلمان نسبت به سایر کشورها نیز گفت:" من نمی پذیرم که باشگاه های یک کشور مانند انگلیس یا آلمان بتوانند بر کل اروپا حکمرانی کنند. "

ورزش بازدید : 2 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

مدافع جدید تیم فوتبال تراکتورسازی برای انجام کارهای نهایی جدایی‌اش از سپاهان و تسویه حساب در اصفهان حاضر شد..

عکس فرشید طالبی

فرشید طالبی بعد از جدایی از سپاهان با عقد قراردادی یک ساله به تراکتورسازی تبریز پیوست.

این بازیکن امروز برای تسویه حساب و انجام کارهای نهایی جدایی اش از سپاهان به اصفهان سفر کرد. طالبی بعد از انجام کارهای شخصی در یکی دو روز آینده برای شرکت در تمرینات تراکتورسازی راهی تبریز می شود.

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

به گزارش روزنامه‌ها تاتنهام پیشنهادی ۱۱.۵ میلیون یورویی برای جذب بازیکن زیر ۲۰ سال اسپانیا ارائه داده است..

اکنون که رقابت‌های جام‌جهانی زیر ۲۰ سال برای اسپانیا به پایان رسیده، رئال مادرید می‌تواند شرایط خسه رودریگوئز را بررسی کند. مهاجم اهل جزایر قناری توجه باشگاه‌های زیادی را به خصوص در لیگ برتر به خود جلب کرده است. بر اساس گزارش «اسکای اسپورت»، تاتنهام خودش را برای پیشنهاد ۱۱.۵ میلیون یورویی به او آماده می‌کند.

تمدید قرارداد و رفتن به باشگاهی دیگر به صورت قرضی دیگر یکی از انتخاب‌های خسه نیست. این بازیکن بر این باور است که به اندازه کافی بای به دست آوردن فرصت کار کرده است و دلیلی برای یک سال دیگر منتظر ماندن نمی‌بیند. علاوه بر این زین‌الدین زیدان و به خصوص فلورنتینو پرس دو نفر از تحسین‌کنندگان وی هستند.

این در حالی است که رئال مادرید علاقمند به جذب هافبک تاتنهام شده و فلورنتینو پرس تمایل زیادی به خرید گرت بیل نشان می‌دهد. این حقیقت که بازیکن جوان رئال مادرید مورد توجه تاتنهام قرار گرفته می‌تواند مذاکرات برای جذب بیل را از نو شروع کند. رئال مادرید که دیگر از خرید بیل صرف‌نظر کرده بود، اکنون ممکن است با حضور خسه رودریگوئز، بزرگترین ستاره تیم زیر ۲۰ سال اسپانیا در جام‌جهانی تصمیم دیگری بگیرد.

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

می گویند پیشنهاد سپاهان به اندو، با تمام آپشن‌ها مبلغی در حدود ۲.۵ میلیارد است که با پیشنهاد استقلال، ۸۰۰ میلیون تفاوت دارد. استقلالی‌ها برای جذب تیموریان حاضرند سر کیسه را شل کنند.

عکس آندرانیک تیموریان

بعد از مجتبی جباری، مسئولان سپاهان برای جذب خسرو حیدری تلاش کردند اما تلاش انها نتیجه نداد و خسرو در استقلال ماند تا یک فصل دیگر با پیراهن آبی به میدان برود. حالا سپاهانی‌ها دنبال جذب یک ملی پوش دیگر هستند و به نظر می رسد با پیشنهادی نجومی قصد دارند گوی سبقت را از استقلال بربایند. ستاره مورد نظر کسی نیست جز آندرانیک تیموریان. هافبک میانی تیم ملی که سهمیه خارجی محسوب می شود و سهمیه لیگ برتری را نمی سوزاند. استقلالی‌ها هم و غم خود را گذاشته اند روی جذب آندو تا با جدایی جباری، مشکلات خط میانی شان کمتر به چشم بیاید اما این وسط پیشنهاد سپاهان به قدری نجومی بوده که تیموریان را برای چند روزهوایی کرد. می گویند پیشنهاد سپاهان به اندو، با تمام آپشن‌ها مبلغی در حدود ۲.۵ میلیارد است که با پیشنهاد استقلال، ۸۰۰ میلیون تفاوت دارد. استقلالی‌ها برای جذب تیموریان حاضرند سر کیسه را شل کنند و تا ۱.۷ میلیارد هزینه کنند. شاید اگر هر بازیکن دیگری جای آندو بود تا الان به سپاهان می رفت، به خصوص اینکه پیشنهاد خارجی تیموریان هم منتفی شده و او امسال را قطعا در لیگ ایران بازی خواهد کرد. تنها دلیل جواب نه آندو به پیشنهاد سپاهان حضور در تهران و البته درخواست هوادارانی است که از او می خواهند استقلالی شود و دوباره پیراهن این تیم را بپوشد.

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

ستاره تیم فوتبال بارسلونا که هفته گذشته لوزه‌های خود را جراحی کرد تعطیلات تابستانی را آغاز کرده است..

عکس نیمار

نیمار ستاره برزیلی تیم فوتبال بارسلونا که هفته گذشته عمل جراحی انجام داد و لوزه‌‌های خود را درآورد، تعطیلات تابستانی خود را آغاز کرده است.

ستاره برزیلی موفق شد به همراه تیم ملی این کشور در جام کنفدراسیون‌ها بدرخشد و در پایان پس از قهرمانی با برزیل به عنوان ارزشمندترین بازیکن شناخته شد.

او پس از مرخص شدن از مرکز درمانی عکسی را از خود منتشر کرده است.

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

کانون مربیان فوتبال ایران با صدور بیانیه‌ای نایب قهرمانی تیم فوتسال بانوان ایران را به دختران فوتسالیست ایران و شهرزاد مظفر، سرمربی موفق این تیم که رئیس کمیته بانوان کانون مربیان فوتبال را نیز برعهده دارد، تبریک گفت..

متن این بیانیه ، به شرح زیر است:
اولین عنوان تاریخ فوتسال بانوان ایران بیش ازآنکه نتیجه استفاده از امکانات باشد، حاصل عزمی ویژه درغلبه بر محدودیت‌ها بود. محدودیتی که در یک روز تلخ، تیم خوب بانوان ایران را ازشرکت در یکی از بزرگ ترین میادینش بازداشت. از آن روز، چند سال گذشته وحالا تیم یکدست شهرزاد مظفر، سرمربی تیم فوتسال ایران و رئیس کمیته بانوان کانون مربیان پس از ژاپن، نایب قهرمان چهارمین دوره فوتسال بازی های داخل سالن شده است. مظفر پس از سال‌ها تلاش بی وقفه وو فعالیت در این حیطه به خوبی می‌دانست با اتکای صرف به نام‌ها، احتمال کمی برای موفقیت دارد.
او به همین دلیل بازیکنان کارآمد تیمش را در قالب کار تیمی حل کرد و بهترین نتیجه ممکن را گرفت. آنچه بیش از برتری بر مالزی، تایلند، ویتنام، هنگ‌کنگ و اندونزی جلب نظر کرد و حتی بیش از صعود بدون باخت و گل خورده ایران به نیمه نهایی به چشم آمد، عزم ستاره‌های زن ایران در کنار زدن محدودیت‌ها بود. همه حرف و حدیث‌ها و فشارهای بین‌المللی در مورد نوع پوشش اسلامی بازیکنان تیم حالا از خاطره‌ها پاک شده و هیچ یک از نهادهای جهانی نمی‌توانند ورزش بانوان ایران را ازحرکت رو به رشدی که در پیش گرفته باز دارد.
حالا هلنا کاستا به عنوان سرمربی تیم فوتبال و شهرزاد مظفردرکسوت سرمربی بادانش سالنی، از ایران تیمی قابل احترام ساخته‌اند. تیمی با توانایی درخشش درجام جهانی کوچک در پرتغال و نایب قهرمانی در بازی های داخل سالن آسیا. کانون مربیان فوتبال ایران به نمایندگی از جامعه مربیان کشور این افتخارآفرینی را به تمام اعضای این تیم و از جمله شهرزاد مظفر که مسئولیت کمیته بانوان کانون مربیان را نیز برعهده دارد، تبریک می‌گوید و برای وی و تک‌تک بازیکنان پرتلاشش آرزوی موفقیت می‌کند.

ورزش بازدید : 4 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

کمیته های انضباطی و استیناف فدراسیون فوتبال از صدور احکام و دعوت به کمیته انضباطی خبر دادند..

عکس امیر قلعه‌نوعی

آرای صادر شده توسط کمیته های انضباطی و استیناف و دعوت شدگان به کمیته انضباطی طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

دعوت از رحیمی، شیرینی و دهنوی به کمیته انضباطی

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ادعا کرده که دهنوی بازیکن تحت قرارداد سپاهان از طرف سعید شیرینی سرپرست تیم پرسپولیس مورد تهدید قرار گرفته است. همچنین باشگاه سپاهان اظهارات سرپرست تیم پرسپولیس علیه باشگاه سپاهان را حاوی الفاظ نامناسب دانسته و به همین دلیل از سعید شیرینی شکایت کرده است. در این باره کمیته انضباطی از رحیمی مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس و قاسم دهنوی دعوت کرده است تا روز سه شنبه ۲۵ تیر۹۲ با در دست داشتن هرگونه مدارک و مستندات لازم در جلسه کمیته انضباطی حضور پیدا کنند. عدم حضور هر یک از مدعوین مانع از رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

سایپا هیچ بدهی ندارد

کمیته انضباطی اعلام می‌کند که با توجه به بررسی های به عمل آمده باشگاه فرهنگی ورزشی سایپای البرز، فاقد بدهی اشخاص حقیقی و حقوقی بوده و ارائه هرگونه خدمات فوتبالی به باشگاه مذکور از نظر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بلامانع است.

تراکتور باید ۳۵۰ میلیون تومان به قلعه نویی پرداخت

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رای خود را درباره تجدید نظر خواهی امیر قلعه نویی نسبت به رای کمیته انضباطی در ۲۸ آذر۹۱ صادر کرد.این کمیته اعلام کرده که پس از بررسی پرونده از همه زوایای مختلف و قراردادی که باشگاه تراکتورسازی با امیرقلعه نویی داشته است، با توجه به اینکه قرارداد داخلی و متمم قرارداد مورد تعرض و خدشه واقع نشده و اصالت و اعتبار آن مسلم است به دلالت محتویات پرونده، باقیمانده حقوق و پاداش های پرداخت نشده به امیرقلعه نویی ۳۵۰ میلیون تومان است که کمیته استیناف، باشگاه تراکتورسازی تبریز را به پرداخت ۳۵۰ میلیون تومان به امیرقلعه نویی محکوم کرد. رای صادره قطعی است.

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

رییس کمیته انضباطی می‌گوید در صورت شکایت نکردن از دهنوی تنبیه سبک برای او در نظر گرفته خواهد شد..

عکس اسماعیل حسن زاده

اسماعیل حسن‌زاده ابتدا درباره پرونده شجاع خلیل‌زاده در کمیته انضباطی گفت: هنوز شکایتی از خلیل‌زاده نشده اما این موضوع در حال رسیدگی است. ابتدا باید مدارک لازم از جانب باشگاه به ما برسد تا مورد بررسی قرار دهیم.

وی هم‌چنین درباره دهنوی توضیح داد: سپاهان از دهنوی شکایت نکرده ولی کاری که این بازیکن کرده غیرورزشی بوده و حتما باید مورد تنبیه قرار گیرد. ربطی ندارد او در پایان به چه تیمی می‌رود. البته اگر کسی از دهنوی شکایت نکند، برخورد سبکی با او خواهیم داشت ولی موضوع تنبیه‌اش به سپاهان و پرسپولیس بستگی ندارد.

رییس کمیته انضباطی هم‌چنین در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر این‌که کدام باشگاه‌ها هنوز بدهی‌هایشان را پرداخت نکرده‌اند، عنوان کرد: سایپا و راه‌آهن دیگر هیچ بدهی ندارند و یکی، دو تیم دسته یکی هم کارهایشان را انجام داده‌اند. بقیه لیگ برتری‌ها هم باید تلاش کنند در زمان باقی‌مانده بدهی‌های خود را صاف کنند، چون در غیر این صورت اجازه‌ هیچ فعالیتی را به آنها نخواهیم داد.

رییس کمیته انضباطی در جلسه دانش‌افزایی مدیران‌عامل، سرپرستان و سرمربیان باشگاه‌ها که در آکادمی ملی فوتبال برگزار می‌شود، نقش پررنگی داشت و قوانین و احکام انضباطی را پیش از شروع فصل به افراد حاضر گوشزد کرد.

حسن‌زاده دراین‌باره گفت: در این جلسه یک کارگاه آموزشی برای نمایندگان حاضر در مسابقات وجود دارد تا در فصل بعد هماهنگی لازم را داشته باشند. ما نیز مسال انضباطی را به دوستان تذکر داده‌ایم. حتی برخی رفتارها را که از جانب برخی مدیران مشاهده شده به آقایان گوشزد خواهیم کرد. به اعتقادم می‌تواند کلاس آموزشی مفیدی باشد.

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: در فوتبال ایران استعداد زیاد داریم اما چشم بینا و خریداری برای کشف آنها وجود ندارد..

عکس محمد مایلی کهن

محمد مایلی‌کهن در حاشیه مراسم دانش‌افزایی مدیران، سرپرستان و مربیان لیگ برتر گفت: ممکن است ایراداتی به سازمان لیگ وارد باشد اما از زمانی که مهدی تاج آمده شکل کارها بهتر شده و وضعیت بهتری حاکم است. قاطعیت بیشتری وجود دارد و این مسئله را در دو مراسم اهدای جام‌ها دیدیم. آنقدر بد کارها را انجام داده‌ایم که وقتی مراسم به خوبی برگزار می‌شود تعجب می‌کنیم. ما باید حداقل‌ها را رعایت کنیم و نباید به دنبال دشمن فرضی باشیم.

وی در مورد وضعیت ایران در جام جهانی گفت: بدترین لیگ و بدترین مدارس فوتبال به فوتبال ایران خدمت می‌کنند. خودمان استعداد‌ها را از بین می‌بریم. انصاری فرد و آرش حقی، امید ابراهیمی و مهرداد جماعتی را ذبح می‌کنیم و آنها را نمی‌بینیم. درست است که ما به جام جهانی صعود کردیم اما کیفیت خوبی نداشتیم. شما اکنون می‌بینید که در والیبال ایران چه کیفیت خوبی دارد. چهار سال قبل در مرحله مقدماتی جام جهانی با کره شمالی و کره جنوبی هم‌گروه بودیم. بازی‌ای که مقابل کره جنوبی یک بر یک شد و نتوانستیم به جام جهانی برویم را با همین مسابقه مقایسه کنید متوجه تفاوت کیفیت‌ها می‌شوید.

سرمربی صبای قم در مورد اینکه دژاگه و قوچان نژاد تاثیر مثبتی در تیم ملی داشتند عنوان کرد: شما دیدید در بازی رفت مقابل ازبکستان حریف ۹۰ دقیقه روی دروازه ما بود و حتی گل صحیح آنها مردود اعلام شد اما روی حرکت زیبای انصاری‌فرد و ضربه حرفه‌ای خلعتبری به گل رسیدیم. باید کارهای خودمان را نیز در نظر بگیریم. بعد از همین مسابقه خلعتبری را روی نیمکت می‌گذارند. شما اگر چهار پاس سالم از پرسپولیس در مسابقات اخیر دیدید به شما جایزه می‌دهم.

مایلی‌کهن در مورد اینکه اعتماد به نفس تیم ملی بالا رفته است خاطرنشان کرد: زیر توپ زدن اعتماد به نفس می‌شود؟ شما فوتبال را با والیبال مقایسه کنید. هر بازیکنی که جایگزین می‌شود عملکرد بهتری ارائه می‌کند. هر نفری که در والیبال به جای آن فرد دیگر به زمین می‌آید عملکرد بهتری ارائه می‌کند. ما در والیبال نادی که یکی از باکیفیت‌ترین‌های ماست کنار می‌گذاریم و بازیکنان جوانی مثل داوودی و قائمی و ... به خوبی جایگزین نفرات دیگر می‌شوند. امید نظری، دانیال داوری و ویلیام آتشکده را به فوتبال آوردیم اما چه کاری آنها انجام دادند.

وی افزود: از شما خبرنگاران هم جای تعجب دارم. گاهی عنوان می‌کنیم چرا آن توجهی که به فوتبالی‌ها می‌شود به بازیکنان والیبال یا سایر رشته‌ها نمی‌شود اما باید بدانیم که فوتبال با هیچ رشته‌ای قابل قیاس نیست.

پس از پیروزی ایران مقابل ایتالیا و کوبا اشک در چشم‌های من جمع شد اما آیا دو نفر در خیابان دیدید بوق بزنند؟ باید اجازه دهید به جوان‌ها اعتماد شود. تیم ملی جوانان ما تیم خوبی بود اما نتوانست به جام جهانی برود. چه کاری با آن تیم کردیم. در فوتبال پایه نباید به دنبال نتیجه بود. فکر می‌کنم برزیل، آرژانتین و انگلیس نیز در جام جهانی جوانان نیستند. آیا این مسئله نشان از ضعف فوتبال آنان دارد. بازی جوانان اسپانیا و اروگوئه را دیدم. این تیم اسپانیا استعداد‌های زیادی داشت اما روی یک اتفاق شکست خورد. آیا این نشان از ضعف فوتبال آنها دارد؟ در ایران ما استعداد‌های زیادی داریم اما متاسفانه چشم بینایی برای دیدن این استعداد‌ها وجود ندارد.

سرمربی صبای قم در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد اینکه اختلافات کمیته داوران و دپارتمان را به شکلی باید حل کرد خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم داوران خوبی داریم اما باید بپذیریم که امنیت شغلی آنها با سایر اقشار قابل قیاس نیست. داوران به خوبی حمایت نمی‌شوند و باید مراجع بالاتر به این مسئله رسیدگی کنند.

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

سرمربی گسترش فولاد تبریز گفت: مصطفی اکرامی فریب پول را خورد و ذوب‌آهن را به گسترش فولاد ترجیح داد..

رسول خطیبی، درباره اردوهای آماده‌سازی پیش فصل گسترش فولاد عنوان کرد: در اردوی سرعین تمرین‌های استقامتی و بازی‌های سبک مدنظرمان بود و با تیم‌های دانشگاه آزاد اردبیل و سامسونگ کرمان دو بازی تدارکاتی را انجام دادیم.

وی افزود: هدف از اردوی تهران هماهنگ کردن بازیکنان و مرور کارهای تاکتیکی بود. در تهران دو بازی سنگین با تیم‌های سایپا و نفت تهران برگزار کردیم. در کل به جمع‌بندی نسبی رسیدیم و این اردوها خیلی برای تیم مفید بود.

خطیبی درباره وضعیت تیم اظهار کرد: تیم در شرایط ایده‌آل قرار دارد و تنها چند تن از بازیکنان جدید از لحاظ بدنی کمی عقب هستند که انشالله در روزهای آتی آنها هم به شراط مطلوب خواهند رسید. تیم را کامل بسته و احتمالا تا دو روز آینده سه بازیکن را جدید جذب کنیم و انشالله با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران‌مان در پایان فصل بین ۱۰ تیم اول قرار خواهیم گرفت.

وی درباره جدایی میلاد زنیدپور و داوود نوشی‌صوفیانی از گسترش فولاد بیان کرد: زنیدپور مشکلات خانوادگی داشت که مثل یک مرد با من صحبت و مشکلات خود را مطرح کرد. او با وجود علاقه‌اش به تبریز و گسترش فولاد نتوانست با ما همکاری کند.

خطیبی ادامه داد: تراکتور مشکل دروازه‌بان داشت و مدیرعامل این تیم از ما درخواست دروازه‌بان کرده بود و ما هم برای جلوگیری از به هدر رفتن سهمیه لیگ برتری تراکتور از صوفیانی خواستیم در دیگر تیم شهرمان بازی کند.

خطیبی درباره نپیوستن مصطفی اکرامی، بازیکن جدا شده تراکتورسازی به گسترش فولاد اظهار کرد: تمامی شرط و شروط و رقم پیشنهادی اکرامی را برای پیوستن به گسترش فولاد پذیرفتیم ولی متاسفانه او فریب پول را خورد و به تبریز پشت کرد. خیلی ناراحتم. بازیکنی که فوتبالش را مدیون تراکتورسازی است، تبریز را به اصفهان فروخت.

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال با ابراز امیدواری از عملکرد مدیریت باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات فوتبال خاطرنشان کرد: مدیریت باشگاه از هر لحاظ انتظارات و خواسته‌های ما را برطرف کرده. از مدیرعامل تیم کمال تشکر و قدردانی را دارم.

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

مدافع فصل گذشته سپاهان به تیم فوتبال تراکتورسازی پیوست.

عکس فرشید طالبی

به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی، فرشید طالبی مدافع میانی تیم سپاهان اصفهان به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست.طالبی با توافق با مدیریت باشگاه به مدت یک سال در خدمت تیم تراکتورسازی تبریز خواهد بود فرشید طالبی، قهرمانی جام حذفی ایران و نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا و دو نایب قهرمانی در لیگ برتر را در کارنامه دارد ، او همچنین در سال ۲۰۱۰ میلادی نامزد بهترین بازیکن سال آسیا شد و حتی در میان ۵ نامزد نهایی نیز قرار داشت.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 26
  • بازدید کلی : 479