loading...
فوتبال|ورزش سه|sport|football
ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: فکر می‌کنم تراکتورسازی انتخاب بسیار خوبی بود و شرایط پیشرفتم در این تیم فراهم است..

عکس فرشید طالبی

فرشید طالبی در مورد حضورش در تیم تراکتورسازی تبریز گفت: باید تصمیمی می‌گرفتم که به پیشرفت فوتبالم کمک کند. خوشحالم خیلی‌ها از تصمیم من حمایت کردند و امیدوارم همانطور که امروز خوشحال هستم در آخر فصل نیز راضی باشم انشاءالله سال باعزتی در تراکتورسازی داشته باشم. این تیم جزو ۴-۵ تیم فوتبال ایران است که بازیکنان می‌توانند راحت‌تر توانایی‌های خود را نشان دهند.

وی افزود: تراکتورسازی هواداران پرشوری دارد و این مسئله می‌تواند به بازیکنان کمک کند. همچنین مجید جلالی سرمربی تیم شخصی بااخلاق و به دور از حاشیه است و این باعث می‌شود بازیکنان در زمین تمرکز بیشتری داشته باشند. صداقت را در طول مذاکرات در مسئولان تراکتورسازی دیدم و امیدوارم به موفقیت برسیم.

طالبی در مورد اینکه با توجه به دو نایب قهرمانی هواداران تراکتورسازی امسال از تیم خود قهرمانی می‌خواهند اظهار داشت: قهرمانی دست خداست اما نیت و تلاش بر عهده ماست. مجموعه تراکتورسازی با این هواداران پرشور یک جام کم دارد. امیدوارم امسال بتوانیم قهرمان شویم. قول دادن کار خوبی نیست چرا که همه چیز دست خداست. آرزو می‌کنم اولین قهرمانی تراکتورسازی با اعضای جدید باشد.

مدافع تراکتورسازی در مورد اینکه آیا از مسئولان سپاهان ناراحت است که از این تیم جدا شد، گفت: اصلا چنین بحث مطرح نیست شاید اگر شرایطی رقم می‌خورد امکان داشت قراردادم تمدید شود اما مسائلی است که نباید آنها را بازگو کرد. برخی فکر می کنند هر بازیکن از یک تیم جدا می شود به این معناست که با ناراحتی بوده است. سپاهان تیمی است که تمامی فاکتورهای مورد نظر من را دارد و بین مسئولین این تیم صداقت وجود دارد. مثل یک خانواده بودیم و جام‌های خوبی کسب کردیم. به هر حال همانطور که بازیکن مختار است تیمش را انتخاب کند باشگاه نیز مختار است نفرات جدید جذب کند و قرارداد ببندد. خوشحالم هواداران سپاهان با من تماس می‌گیرند و به من حقیر تبریک می‌گویند. به رحیمی قول داده بودم به هر تیمی می‌خواهم بروم با او مشورت کنم شاید یک سال از این تیم جدا باشم و شاید شرایطی باشد که به سپاهان بازنگردم.

طالبی در مورد اینکه به حضور در تیم ملی فکر می‌کنم، تاکید کرد: یکی از دلایل انتخاب تراکتورسازی از ۶ سال قبل به طور مداوم در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارم و می‌خواهم امسال نیز خودم را نشان دهم. در وهله اول با توجه به اینکه روزی من به واسطه حضور در تراکتورسازی از سوی خدا به دستم می‌رسد هدفم موفقیت در تراکتورسازی است و در وهله دوم برای حضور در تیم ملی تلاش می‌کنم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 69
  • بازدید سال : 74
  • بازدید کلی : 527