loading...
فوتبال|ورزش سه|sport|football
ورزش بازدید : 1 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

فلورنتینو پرس ، مدیر باشگاه رئال مادرید امروز در مصاحبه با شبکه یونیویژن در خصوص مسائل مختلف پیرامون باشگاه رئال مادرید صحبت کرد. متن این مصاحبه به نقل از آ.س را می توانید در اینجا مطالعه فرمایید..

عکس فلورنتینو پرس

تمدید قرار داد رونالدو : رونالدو می خواهد مانند زیدان یا خیلی از بازیکنان بزرگ دیگر در رئال مادرید بازنشسته شودو باشگاه نیز همین را می خواهد.
کارلتو : از یک مربی در سطح باشگاهی تبدیل به یکی از بهترین های جهان شده است . او توقعات زیادی دارد و همین طور کارنامه درخشانی را دارد. تاکنون ۲ بار به عنوان مربی لیگ قهرمانان اروپا را تصاحب کرده است.این سومین تلاش ما برای منتقل کردن او به مادرید بود که در نهایت موفق شدیم.
نقش زیدان : بنابر در خواست کارلو آنچلوتی دستیارش خواهد بود.
گرت بیل : او بازیکن فوق العاده ای است و در باشگاهی بازی می‌کند که روابط خوبی با آن‌ها داریم. اما باید بگویم که هیچ پیشنهادی برای او نداده ایم.
جدایی کایخون : می گویند به ناپولی می‌رود اما باید تکذیب کنم.شایعاتی در مورد دی ماریا هم شندیده ام که صحت ندارد.او با ما می ماند.
رفتن هیگواین : نمی خواهیم او را از دست بدهیم. هیچ کس از آرسنال به ما پیشنهاد نداده است نه ۲۷ میلیون و نه هیچ چیز دیگر.هیچ پیشنهادی دریافت نکرده ایم.
ایارامندی : فعلا دغدغه اصلی ما ژابی آلونسو است.پست هافبک دفاعی بسیار کلیدی است نیاز به ترمیم در این پست داریم.
کاکا : او پیش از پیسوتن به رئال مادرید مصدوم بود. سپس اوزیل آمد و برایش سخت بود که ترکیب اصلی برسد.آنچلوتی او را می شناسد و خود ریکاردو امیدوار به بازی کردن است.
خرید کاوانی و سوارز : هیچ پیشنهادی برایشان نداده ایم.
ژوزه مورینیو : کیفیت بازی ما را بالا برد. سال قبل حتی از مرحله یک هشتم نهایی هم بالا نمی آمدیم.تنها مشکلی که داشتیم این بود که به لادسیما نرسیدیم.

ورزش بازدید : 0 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

ویسنته دل بوسکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، تایید کرد که تیاگو آلکانتارا برای قرار گرفتن در فهرست روخا برای جام جهانی ۲۰۱۴، باید فصل آینده در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد اما معتقد است که او برای رسیدن به این هدف نیازی به ترک بارسا ندارد..

عکس ویسنته  دل‌بوسکه

این ستاره جوان که به تازگی با تیم زیر ۲۱ ساله های اسپانیا قهرمان اروپا شد، فصل گذشته بازی های چندانی در ترکیب اصلی بارسا انجام نداد و اکنون قصد دارد برای پیوستن کردن فرصت بازی بیشتر، راهی منچستریونایتد شود.

اما سرمربی ماتادورها معتقد است که این انتقال نمی تواند بهترین تصمیم برای این ستاره جوان باشد.

دل بوسکه به خبرنگاران گفت:" مهمترین مسئله برای تیاگو این است که بازی های بیشتری انجام بدهد. فکر می کنم او این فرصت را در بارسا به دست بیاورد زیرا این باشگاه برای او اهمیت زیادی قائل است."

این در حالی است که تیاگو به تازگی اعلام کرد که برای موفقیت در فوتبال، تنها به ادامه حضور در بارسا فکر نمی کند:" اگر بگویم تنها می خواهم در بارسا به موفقیت برسم، دروغ گفته ام. رویای من موفقیت در فوتبال است. می خواهم بازیکنی باشم که مردم برای سال‌ها او را به یاد دارند."

دل بوسکه در مورد انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی جدید رئال، گفت:"آنچلوتی کسی‌ است که افتخارات زیادی را کسب کرده است. او فوتبال اروپا را به خوبی می شناسد و از تجربه لازم برای مربیگری در رئال برخوردار است. او مربی‌ بسیار خوبی‌ است و امیدوارم این به معنی یک فصل خوب برای فوتبال اسپانیا باشد."

سرمربی سابق رئال همچنین در مورد بازی دادن به کاسیاس پس از ۵ ماه در رقابت های جام کنفدراسیون‌ها گفت:" می‌‌خواستم به شکل عاطفی وی را برگردانم. این کار به کاسیاس به عنوان یک بازیکن کمک کرد. با وی صحبت می‌‌کردم اما او در طول تمرینات و کنفرانس‌های خبری سر حال بود."

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

تماشاگران اسپانیایی معتقدند که تصاویرمنتشره از مورینیو از جمله لحظه فروکردن انگشتش در چشم تیتو ویا درگیری اش با پرسیادو، وجهه او و رئال را خراب کرده است..

عکس مورینیو

در نظرسنجی به عمل آمده از سوی شرکت ایکرفل، یک سوال از هواداران فوتبال در ورزشگاه های اسپانیا پرسیده شده است:« به نظرتان تاثیر مورینیو برتصویری که از رئال مادرید در ذهن شما نقش بسته چه بوده؟» ۷۷% شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند که مورینیو وجهه رئال در ذهن آنها را خراب کرده است که ۵۲% از این افراد معتقدند که مورینیو خیلی وجهه رئال را خراب کرده و ۲۵% معتقدند که او وجهه رئال را به اندازه کافی خراب کرد. ۱۶% از شرکت کنندگان دراین نظرسنجی معتقدند که مورینیو تاثیری در تصویر ذهنی آنها از رئال نداشته و ۵% هم براین باورند که مورینیو چهره رئال در ذهن آنها را بهبود بخشیده.

شرکت کنندگان در این نظرسنجی انتشار تصاویری از مورینیو، در حال فرو کردن انگشتش در چشم تیتو، برخوردها و درگیری اش با مانولو پرسیادو، اخراج های پی در پی او از روی نیمکت مربیگری رئال و جنجال آفرینی‌ها در یوفا، داستان کارت گرفتن عمدی بازیکنان رئال در آمستردام که به درخواست مورینیو انجام شد، انتظار کشیدن برای داور بازی ال کلاسیکو در پارکینگ نوکمپ، درگیری اش با خبرنگاران، عدم شرکت در مراسم اهدای جایزه شاهزاده استوریاس و مراسم فیفا برای اهدای جایزه بهترین های سال فیفا ، همه اینها وجهه مورینیو را در ذهن هواداران فوتبال خراب کرده اند.

این نظرسنجی در میان هواداران تیم های حاضر در لیگ دسته اول (لیگ اصلی لالیگا ) و لیگ دسته دوم لالیگا به عمل آمد واکثر شرکت کنندگان دراین نظرسنجی سه سال حضور مورینیو روی نیمکت مربیگری رئال را دارای تاثیری منفی می دانند. جالب اینجا بود که هواداران تیم میرانس نظری برعکس بقیه دارند و از بین نمره ۱ تا ۵ ( ۱ یعنی مورینیو تاثیر خیلی بدی روی وجهه رئال داشته و ۵ به معنای آنکه مورینیو تاثیر خیلی مثبتی روی وجهه رئال داشته) ، به آقای خاص نمره ۳.۱۸ (یعنی نمره متوسط ) داده اند.

هواداران رئال مادرید( چه هواداران تیم اصلی رئال و چه هواداران رئال کاستیا)، معتقدند که مورینیو وجهه تیمشان را بد نموده و میانگین نمره ای که آنها به مورینیو دادند ۲.۴۱ بوده.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 57
  • بازدید کلی : 510