loading...
فوتبال|ورزش سه|sport|football
ورزش بازدید : 0 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

کارل هاینس رومنیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ روز دوشنبه شایعات در مورد این موضوع را که باشگاه بایرن مونیخ برای انتقال ماریو گومز هافبک این تیم با باشگاه فیورنتینا به توافق رسیده است رد کرد..

عکس ماریو گومز

اوایل روز دوشنبه مجله بیلد آلمان گزارش کرد که دو باشگاه در این مورد به توافق رسیده اند و طی این هفته هافبک این تیم آلمانی با باشگاه سری آ ایتالیا قرارداد امضا خواهد کرد.
رومنیگه در گفتگو با خبرگزاری آلمان گفت:« این گزارش نادرست است.»
رسانه های ایتالیا همچنین گزارش کردند که دو باشگاه در حال امضای این قرارداد هستند که به موجب آن باشگاه فیورنتینا باید برای انتقال این بازیکن ۱۵ میلیون یورو به باشگاه بایرن مونیخ پرداخت کند.
باشگاه بایرن مونیخ پیش از این در ازای انتقال این بازیکن به فیورنتینا مبلغ ۲۰ میلیون یورو خواستار شده بود.
گومز تا پایان فصل ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ با باشگاه بایرن مونیخ قرارداد دارد.
وی در سال ۲۰۰۹ میلادی در ازای دریافت ۳۰ میلیون یورو از تیم فوتبال اشتوتگارت آلمان به بایرن مونیخ پیوست.
ماریو گومز علاقه مندی خود را در پیوستن به تیم فوتبال فیورنتینا اعلام کرده و گفته است برای یک دوره چهارساله با این تیم توافق های اولیه را کسب کرده است.
به گزارش خبرگزاری آلمان از ریوا دل گاردا، گومز در اردوی تدارکاتی بایرن مونیخ در ایتالیا حضور دارد اما تاکنون در هیچ یک از بازی های دوستانه این تیم حضور نداشته است.

ورزش بازدید : 1 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که با باشگاه فیورنتینا برای انتقال ماریو گومز به توافق رسیده است..

عکس ماریو گومز

کارل هاینس رومنیگه، نایب رئیس باشگاه بایرن، با آندره آ دلا واله، رئیس باشگاه فیورنتینا، دیدار کرد و مذاکره دو طرف، در نهایت با توافق بر سر مبلغ انتقال به سرانجام رسید. با توجه به اینکه گومز پیش از این با باشگاه فیورنتینا به توافق رسیده بود، این انتقال در چند روز آینده نهایی خواهد شد.

رومنیگه در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه بایرن گفت:" این خواسته ماریو گومزه بود که از بایرن به فیورنتینا برود. ما براساس خواسته او عمل کردیم.

من بازی های او برای بایرن را دوست داشتم. او کارهای زیادی برای بایرن کرد و من از او تشکر می کنم. از طرف باشگاه بایرن، برای او در فلورانس بهتری‌ها را آرزو دارم."

گومز در سال ۲۰۰۹ از اشتوتگارت به بایرن پیوست و در ۱۷۲ دیداری که برای باواریایی‌ها به میدان رفت، ۱۱۲ گل به ثمر رساند. اما او فصل گذشته و با پیوستن مانجوکیچ به بایرن، جایگاهش در ترکیب اصلی این تیم را از دست داد.

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

آرین روبن، ستاره هلندی بایرن، معتقد است که کار کردن زیر نظر پپ گواردیولا می تواند او را به بازیکن بهتری تبدیل کند..

عکس آرین روبن

گواردیولا که به تازگی کارش را به عنوان سرمربی باواریایی‌ها آغاز کرد، روبن را یک استعداد خالص توصیف کرد؛ صحبت هایی که موجب خوشحالی این ملی پوش هلندی شد.

او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه بایرن گفت:" می خواهم به عنوان یک بازیکن پیشرفت کنم و فکر می کنم پپ گواردیولا بهتر فرد برای رسیدن به این هدف زیر نظر اوست.

صحبت های او درباره من، واقعا فوق العاده بود و باعث افتخار من شد.

من در تمام طول دوران حرفه ای ام مربیان فوق العاده زیادی داشتم و اکنون یک مربی دیگر. من حالا کمی مسن تر هستم اما همیشه آماده ام تا چیزهای جدید یاد بگیرم.

او مربی فوق العاده ای است و شنیده ام که او کاملا خود را وقف تمرینات می‌کند و با بازیکنان زیاد صحبت می کند. من واقعا هیجان زده هستم. "

روبن همچنین ماریو گوتزه و یان کرچهوف، خریدهای جدید باشگاه را مورد ستایش قرار داد و گفت:" ماریو علی رغم جوانی، بازیکن فوق العاده ای است. با بودن او، ما تیم قوی تری خواهیم بود. یان کرچهوف هم می تواند به ما کمک کند. او استعداد فوق العاده ای استو تیم ما کیفیت بالایی دارد و این باورنکردنی است."

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

مارکو رویس ، مهاجم جوان تیم فوتبال بوروسیا دورتموند در مصاحبه با نشریه کیکر عملکرد فرانک ریبری را مورد ستایش قرار داد و او را شایسته دریافت توپ طلا دانست..

عکس مارکو رویس

رویس در گفتگو با کیکر گفت : " فرانک ریبری فصل شگفت آوری با بایرن مونیخ داشت. دور از انتظار نیست که او بتواند توپ طلای امسال را ببرد. "

ستاره آلمانی تیم دورتموند همچنین به بررسی اوضاع و شرایط فعلی تیمش پرداخت و گفت : " ما تکالیف مان را برای تابستان انجام داده ایم و برای فصل جدید به خوبی آماده خواهیم شد. بایرن نمی تواند مجددا با اختلاف ۲۵ امتیاز قهرمان بوندس لیگا شود. ما دوباره آنها را به چالش خواهیم کشید. "

رویس همچنین در خصوص ناکامی فصل قبل تیم گفت : " ما بیش از حد نیاز وقت داشتیم که درباره اشتباهاتمان در فصل قبل فکر کنیم. "

رویس در پایان نیز به خرید جدید باشگاه دورتموند یعنی اوبامیانگ به خبرنگاران گفت : " من خیلی لیگ فرانسه را دنبال نمی کنم و آشنایی چندانی با او ندارم اما او فوق العاده سریع و خطرناک است. "

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

ستاره تیم فوتبال بایرن مونیخ به دلیل پوشیدن پیراهنی که لوگوی آن حامی مالی بایرن محسوب نمی‌شود، ۱۰ هزار یورو جریمه شد..

عکس ماریو گوتزه

ماریو گوتسه ستاره جدید تیم فوتبال بایرن که از دورتموند در انتقالی جتجالی راهی مونیخ شد از سوی باشگاه آلمانی ۱۰ هزار یورو جریمه شد.

ماریو گوتسه، ماریو گومس و یان کرش‌هوف هفته گذشته در جلسه معارفه البسه‌ای به تن کردند که لوگوی اسپانسر شخصی آنها یعنی نایک روی آن حک شده بود و متفاوت با لوگو اسپانسر رسمی باشگاه بایرن (آدیداس) بود.

مونیخی‌ها قراردادی ۴۰ ساله با شرکت آدیداس دارند و این شرکت بیش از ۹.۱ درصد سهام این باشگاه را در اختیار دارد.

بازیکنان بایرن فقط مجاز هستند تا از کفش ورزشی که اسپانسر بایرن محسوب نمی‌شود، استفاده کنند و پیراهن‌های آن‌ها حتماً باید آدیداس باشد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 52
  • بازدید کلی : 505