loading...
فوتبال|ورزش سه|sport|football
ورزش بازدید : 0 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از پرداخت مابقی مطالبات "نلو وینگادا" سرمربی اسبق پرسپولیس و دستیارش و تسویه حساب نهایی خبر داد..

عکس نلو وینگادا

به نقل از سایت رسمی پرسپولیس محمد رویانیان در این رابطه گفت: نلو وینگادا سرمربی اسبق پرسپولیس به فیفا شکایت کرده بود و مدعی دریافت مطالباتی نزدیک به ۴۵۰ هزار دلار شده بود. در این راستا بخش حقوقی باشگاه پیگیری های لازم را انجام داد و ادعاهایی را مطرح کرد. در ادامه مذاکراتی نیز با خود وینگادا انجام شد و در نهایت مقرر گردید ۳۵۰ هزار دلار به این مربی پرتغالی و دستیارش پرداخت کنیم. هفته گذشته اقدام به تهیه ۲۴۰ هزار دلار کرده و آن را به وینگادا و دستیارش پرداخت کردیم. به هواداران گفته بودیم که نگران این پرونده نباشند. بنده به رغم شرایط فعلی، با حساسیت و دقت هرچه بیشتر، این پرونده را پیگیری کرده و برای بستن آن، تلاش هایی کردم تا مشکلی برای پرسپولیس به وجود نیاید.

وی افزود: خوشبختانه ۱۱۰ هزار دلار باقیمانده نیز امروز با مساعدت و حمایت مالی دکتر طباطبایی، مدیریت شرکت سپنتا حامی پرسپولیس و همین طور پیشکسوت هوادار احمد یوسفی در خارج از کشور به حساب وینگادا واریز شد. بدین ترتیب مطالبات وینگادا را به طور کامل پرداخت کردیم و تسویه حساب نهایی با ایشان و دستیارش انجام شد.

ورزش بازدید : 1 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

پرسپولیس تهران در یک بازی دوستانه موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر از سد استقلال خوزستان بگذرد. دیداری که با حواشی ریز و درشتی همراه شد و یکی از این حواشی تقابل ایمان مبعلی و علی دایی بود..

عکس ایمان مبعلی

هافبک ۳۰ ساله جنوبی تمام این خبرها را تکذیب می کند. ایمان مبعلی که زمانی پلاتینی فوتبال ایران و مهندس لیگ امارات لقب گرفته بود، این روزها فوتبالش را در اهواز دنبال می‌کند و حرف های جالب دیگری برای گفتن دارد که به خواندنش می ارزد. این مصاحبه را بخوانید:
در یک دیدار تدارکاتی به پرسپولیس و تیم علی دایی باختید و...
ماهیت دیدار دوستانه با بازی رسمی فرق می کند. برد و باخت در این بازی‌ها چندان اهمیت ندارد. پرسپولیس خوب بازی کرد، ولی ما هم دست و پا بسته نبودیم. ضمن آنکه نقاط ضعف خود را در این بازی شناختیم تا بتوانیم قبل از شروع لیگ آنها را مرتفع کنیم و این نکته از همه مهمتر است.
راستی هنوز هم با علی دایی مشکل داری؟
نه، چه مشکلی؟!
شنیدیم به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتی تا با علی دایی روبه رو نشوی!
این حرف‌ها چیه؟ من هم سمت علی دایی رفتم و هم با علی آقا روبوسی کردم، اما برخی دوستان فکر می کنند در بازی های دوستانه هم باید دسته گل برای یکدیگر ببریم، در حالی که معمولا برای بازی های رسمی دسته گل می خرند، نه تدارکاتی!
فکر می کردم به خاطر آن تکل معروف روی پای علی دایی در آستانه جام جهانی ۲۰۰۶ هنوز با یکدیگر مشکل دارید؟
آن اتفاق که به تاریخ پیوست. آن روز در یک بازی فوتبال بین فولاد خوزستان و صبای قم محکم بازی کردم و اخراج هم شدم، ولی نمی دانم چرا دامنه آن اتفاق هشت سال پیش به امروز کشیده؟!
ولی در همین بازی دوستانه هم خیلی محکم بازی می کردی و برای پرسپولیسی‌ها کری می خواندی؟
اصلا و ابدا! همه آنهایی که ایمان مبعلی را می شناسند، می دانند اهل کری نیستم، ولی یکی از بازیکنان تازه وارد پرسپولیس بدجوری جوگیر شده بود و قصد داشت مرا مصدوم کند!
منظورت چه کسی است؟
( قاسم دهنوی! (بلافاصله می گوید) بی خیال، فوتبال است دیگر!
بگذریم، چرا به استقلال اهواز رفتی؟ چه شد که به فولاد برنگشتی؟
خیلی راحت، چون از فولاد هیچ پیشنهادی نداشتم! البته دو، سه پیشنهاد دیگر هم داشتم که ترجیح دادم به استان خودم بازگردم.
ایمان مبعلی با آن استعداد درخشان خیلی زود افول نکرد؟
من تازه ۳۰ ساله شده و در اوج پختگی به سر می برم. زود هم افول نکردم، پارسال در پیکان آمار نسبتا خوبی داشتم، هر چند می توانستم انتخاب بهتری انجام بدهم، ولی متاسفانه در فوتبال ایران بازیکنانی مثل من که سر و صدا ندارند و تبلیغ نمی کنند، دیده نمی شوند.
پشیمان نیستی به لیگ امارات رفتی؟
نه، چطور؟!
قبول کن فوتبال امارات سراب بازیکنان مستعد ایرانی بوده و هست. خود تو، جواد کاظمیان، مهرداد اولادی و خیلی های دیگر در این فوتبال خراب شدند و...
نه، قبول ندارم! اگرچه اوج فوتبالم در امارات بود، اما این حرف‌ها را کسانی عنوان می کنند که به ایمان مبعلی حسادت دارند. با شما شرط می بندم که هر یک از بازیکنان فعلی ایران را لیگ های عربی بخواهند، با کله می روند!
یعنی چه؟
یعنی اینکه ایمان مبعلی حتما خوب بوده که فوتبال امارات خواهان وی شده است. الان بازیکنی در فوتبال ما وجود دارد که هفت سال است فقط با اسمش بازی می کند!
منظورت چه کسی است؟
بگذریم، منظور من حسادت هاست که فوتبال ایران را نابود کرده.
ولی من جواب سوال خود را نگرفتم. ایمان مبعلی که ستاره لیگ چهارم فوتبال ما بود و یک تنه فولاد را قهرمان ایران کرد، ناگهان سر از امارات درآورد تا به استعداد خود پشت پا بزند!
شما از جمله کسانی بودید که در آن مقطع از من حمایت کردید، ولی خوب می دانید چرا به امارات رفتم؟ من باید به فکر خانواده ام هم باشم. آن سال احساس کردم اگر به امارات بروم، آینده خود و خانواده ام تامین می شود و به نظرم کار درستی انجام دادم.
از نظر مالی آینده خودت را تامین کردی، ولی از نظر فوتبالی چطور؟!
یکسری اشتباهاتی در انتخابات خود داشتم که بزرگترین آن انتخاب پیکان بود. هر چند در این تیم هم ۸۰ درصد بازی‌ها را بازی کردم ولی خب همان طور که اشاره کردم دارم تاوان برخی حسادت‌ها را پس می دهم!
بگذریم! ایمان مبعلی در ۳۰ سالگی به حضور در جام جهانی فکر می کند؟
متاسفانه در ۲۳ سالگی و اوج جوانی جام جهانی را به خاطر کج سلیقگی برانکو از دست دادم، ولی می دانم آقای کی روش به من اعتقاد دارد و قبلا مرا به تیم ملی دعوت کرده است. حالا هم در ۳۰ سالگی و اوج پختگی ناامید نیستم و تمام تلاش خود را می کنم تا حضور در جام جهانی در کارنامه فوتبالی ام ثبت شود.
همان طور که گفتی فصل گذشته همکاری با عبدالله ویسی خاطره خوبی برای تو به همراه نداشت، چه شد دوباره به تیم ویسی ملحق شدی؟
هر چند پیکان یک تجربه تلخ بود، اما هم من و هم آقای ویسی تجربه خیلی خوبی به دست آوردیم. ان شاءالله بتوانیم از آن تجربه در لیگ سیزدهم به خوبی استفاده کنیم.
بالاخره شما استقلال مورد علاقه اهوازی‌ها هستید یا استقلال صنعتی؟!
بنویسید استقلال خوزستان آبی تر است. ضمن آنکه ما نماینده همه مردم استقلالی خوزستان هستیم. هر چند انتظار داریم دوستداران فولاد خوزستان نیز در بازی ما مقابل سایر تیم‌ها به ورزشگاه بیایند و ما را تشویق کنند.
با حضور تو، حسین کعبی، بختیاری زاده و... در ترکیب استقلال خوزستان داربی های شهر اهواز نیز دیدنی تر خواهد شد؛ این طور نیست؟
شک نکنید داربی شهر اهواز میان ما و فولادی‌ها بعد از بازی پرسپولیس و استقلال، زیباترین داربی کشور خواهد شد.
چرا؟
به هزار و یک دلیل! می خواهیم خیلی چیزها را به برخی‌ها ثابت کنیم.
به مسوولان فعلی فولاد خوزستان طعنه می زنی؟!
آنهایی که باید منظورم را متوجه شوند، متوجه می شوند!
بسیار خب، اگر ایمان مبعلی یک پاک کن داشته باشد و بتواند یک اشتباه بزرگ خود در گذشته را پاک کند، آن اشتباه چیست؟
هر انسانی می تواند اشتباهاتی داشته باشد، ولی ایمان مبعلی در فوتبال هیچ اشتباهی مرتکب نشد. من شش سال در فوتبال ایران نبودم و در لیگ امارات توپ زدم. می توانستم تعداد بازی های ملی ام را به بالای ۱۵۰ بازی برسانم، اما به چه قیمت؟! من دلم نمی خواست به هر قیمت به پیراهن تیم ملی برسم.
شرایط استقلال خوزستان در فصل آینده را چطور پیش بینی می کنی؟
اهل پیشگویی و این حرف‌ها نیستم، اما همین قدر بگویم که قصد داریم در لیگ سیزدهم تمام غول های فوتبال ایران را به چالش بکشیم.
و بالاخره هدف گذاری ایمان مبعلی برای لیگ سیزدهم؟
من به فوتبال خوزستان برگشتم تا دینم را به مردم فوتبالدوست این استان ادا کنم و تمام تلاش خود را به کار می بندم تا به قول شما تبدیل به همان ایمان لیگ چهارم شوم.

ورزش بازدید : 0 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

قاسم حدادی فر به احتمال زیاد بازیکن ذوب آهن باقی خواهد ماند اما پرسپولیسی‌ها هنوز روی این هافبک ملی پوش ادعا دارند..

عکس قاسم حدادی فر

حدادی فر در این باره می گوید : بعد از این که ماندن خود را در لیگ برتر قطعی کردیم، فرصت کمی برای استراحت داشتیم و به همین خاطر تمرینات خود را دو روز است که زیر نظر لوکا بوناچیچ مربی جدید خود آغاز کرده ایم و تلاش می کنیم تا خودمان را هرچه زودتر به شرایط بهتری برسانیم. لوکا هم مربی بزرگی است و کارنامه اش این را ثابت می کند. ذوب آهن می تواند با حضور لوکا و همچنین جذب بازیکنانی که تاکنون هم صورت گرفته است و می گیرد، در لیگ برتر حرف های زیادی برای گفتن و جبران مافات داشته باشیم.

حدادی فر درباره این که باشگاه پرسپولیس از وی به کمیته انضباطی شکایت کرده است، هم گفت: قبل از این که بازی پلی آف ذوب آهن برگزار شود، با پرسپولیس به توافق رسیده بودم و حتی قرارداد امضا کرده بودم. از همه لحاظ با سرخپوشان توافق کرده بودم اما مدیران ذوب آهن گفتند ۶ ماه از قراردادم باقی مانده و در واقع مدتی که به عنوان بازیکن سرباز در تراکتورسازی خدمت می کردم، محاسبه نشده بود. به خدا من بی تقصیر هستم و شرمنده محمد رویانیان، علی دایی و هواداران پرسپولیس شدم و از روی بی اطلاعی این کار انجام گرفت.

وی درخصوص این که عنوان شده از مسئولان ذوب آهن درخواست کرده تا توافقی در این زمینه با پرداخت زیرمیزی صورت بگیرد و به پرسپولیس برود، نیزگفت: اصلا چنین چیزی درست نیست و کسانی که من را می شناسند اطلاع دارند اخلاق و رفتارم چگونه است. هیچ آدم عاقلی دست به این کار نخواهد زد که من بخواهم دومی آن باشم. با این حال دو باشگاه باید با یکدیگر مذاکره کنند تا تکلیفم زودتر مشخص شود و از شرمندگی هواداران ذوب آهن و پرسپولیس بیرون بیایم.

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

رئیس اتحادیه باشگاه‌های فوتبال از درخواست شورای مرکزی این اتحادیه برای دیدار با رئیس تشخیص مصلحت نظام خبر داد..

عکس عزیز محمدی

عزیزالله محمدی در مورد علت دیدار با هاشمی رفسنجانی و اینکه گفته می‌شود در این دیدار در مورد واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و انتخاب وزیر ورزش صحبت‌ شده است، گفت: بانی این دیدار امیر عابدینی بود و در این نشست صمیمانه در مورد اهمیت ورزش صحبت شد و هیچ بحثی در مورد انتخاب وزیر ورزش و یا واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس انجام نگرفت. در این دیدار راجع به مسائل اخلاق در ورزش و جایگاه مهم ورزش در بین مردم صحبت‌هایی مطرح شد.

وی ادامه داد: شورای مرکزی اتحادیه باشگاه‌های فوتبال که شامل ۱۶ باشگاه لیگ برتری و ۸ باشگاه دسته اولی است، از هاشمی رفسنجانی درخواست ملاقات حضوری کرد و قرار است در آینده‌ای نزدیک به دیدار ایشان برویم.

ورزش بازدید : 1 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

امروز تولد علی انصاریان مدافع سابق پرسپولیس و استقلال است. این بهانه ای شد تا با او مصاحبه ای داشته باشیم. این مصاحبه جذاب را بخوانید.

عکس علی انصاریان

تولدتان مبارک چند ساله شدید؟

مرسی ممنونم که به یاد ما بودید.من ۳۵ را تمام کردم و وارد ۳۶ سالگی شدم.

اوضاع و احوال چطور است؟

مشغول مدرسه فوتبالم هستم و کنگره استعداد یابی که برای فوتبال تهران تلاش کند تا بتواند نسل خوبی را دوباره تحویل فوتبال تهران بدهد. در این کنگره رای گیری داشتیم که من و اقای معینی و افاضلی رای اوردیم و انتخاب شدیم.امیدوارم بتوانم مفید واقع شم. چراکه فوتبال تهران در پایه خیلی به عقب برگشته است. زمانی پرسپولیس و استقلال ۹۰ درصدش تهرانی بودند و ۱۰ درصدش شهرستانی و الان دقیقاً برعکس شده است.

تو همیشه از علی پروین حمایت کردی هنوزم نظرت در مورد پروین مثل قدیم است؟

بله علی آقا افتخار محله من بوده است. هنوز هم دوستش دارم و به ایشان احترام می گذارم چراکه علی آقا پیش کسوت ماست.

تو با علی پروین به فوتبال آمدی دوست داری بازهم کنارش باشی؟

البته من قبل از اینکه به پرسپولیس بیایم فوتبالیست بوده ام واتفاقاً ملی پوش هم بوده ام و در همه رده های ملی هم بازی کرده ام پس اگر به علی پروین رسیدم خوب بوده ام اما خب در کنار ایشان هم چیزهای زیادی یاد گرفتم. من دوست دارم پرسپولیس به صاحبان واقعی اش برسد.

اتفاقاً صحبتهایی مبنی بر فروش پرسپولیس به صاحبان اصلی اش است؟

خب حتماً باید همین باشد.آقای روحانی هم هم گفتند که ورزش را به دست ورزشی‌ها می رساند. و همین موضوع باعث شد خیلی از ورزشی‌ها به او رای بدهند. خانواده ما همیشه تابع نظر رهبری بوده است و خانواده مذهبی داریم. رهبر هم گفتند که کاندید های ریاست جمهوری در صحبت‌ها و مناظره هایشان جوری رفتار کنند و حرف بزنند که بعداًخجل نشوند. امیدوارم اقای روحانی هم به وعده هایشان عمل کنند و از همه مهمتر پرسپولیس را به دست صاحبان اصلی اش برسنند به پیش کسوتان واقعی نه آنهایی که فقط به فکر منافع خودشان هستند و جذابیتی هم ندارند.

برگردیم به عقب چرا رفتی استقلال؟

خب شرایطی برای من به وجود آمد که ان اتفاق افتاد و مجبور بودم ان تصمیم را بگیرم.

اگر ان زمان تکرار شود به استقلال می روی؟

فکر نکنم این اتفاق بیفتد. آن زمان هم خیلی برایم سخت بود که آن تصمیم را گرفتم

. تو در کنار هاشمی نسب و رهبری فرد بوده ای کدام یاغی تر بودند؟

مهدی و بهروز هر دو جز بهترینهای ایران بودند اما ما همگی انگشت کوچک مجتبی محرمی هم نمی شویم.

به نظرت در دوره خوبی فوتبال بازی کردی یا دوست داشتی الان در اوج باشی؟

اتفاقاً دوست داشتم به عقب تر بر می گشتم تا با نسل بهتری بازی کنم.البته من خیلی دوست داشتم تا با بازیکنان نسل پکن همبازی شوم و این اتفاق هم افتاد و با چند نفرشان همبازی شدم. کاش زودتر هم به دنیا می امدم تا با بزرگان دیگری هم همبازی می شدم.

چرا دیگر ستاره نداریم و بازیکنان جذاب نیستند؟

بله بد بختی فوتبال ما این است که هنوز علی کریمی و مجیدی اسطوده های این فوتبال هستند که همگی از نسل ما هستند. یعنی هنوز فوتبال این نسل نتوانسته ستاره بزرگی به وجود بیاورد. جباری و تیموریان و جواد نکو نام هم از نسل ما هستند. سهراب هم که هنوز بازی می‌کند که من موافقش نیستم به نظرم باید در اوج کنار می گذاشت. فوتبال دیگر خیلی جذاب نیست و دیدنش لذتی ندارد.

نظرت در مورد بازگشت نیکبخت به استقلال چیست؟

علیرضا خیلی شانس آورد که قلعه نوعی مربی استقلال بود و حالا باید از این شانس استفاده کند و از تجربه ای که دارد درس بگیرد. دیگر نباید اشتباهاتش را تکرار کند و در زتدگی اش تجدید نظر کند تا از این موقعیت بهترین استفاده را بکند. نیکبخت اگر قدر خود را می دانست الان بهترین لژیونر ایران در اروپا بود.

نظرت در مورد شرایط فعلی پرسپولیس چیست؟

فقط می توانم بگویم باید به دست صاحبان اصلی اش برسد. من یکبار به دعوت علی آقا رفتم جلسه پیش کسوتان باور کنید ۶.۷تا کاپیتان ملی پوش را یکجا دیدم. خب واقعاً اینها باید باشند. باید شو بازی‌ها تمام شود.تیم بدهکار است آنوقت آقایان به دنبال هواپیما و دانشگاه هستند.این بزک و دوزک‌ها و آرایش کردن‌ها باید تمام شود. این سیاسی‌ها باید دست از سر ورزش بردارند. برای عینک فروش دسته چک می گیرند و آن چکها همه برگشت خورده است این برای شخصیت پرسپولیس خوب نیست.

علی دایی موفق می شود؟

امیدوارم بشود. انشا الله که می شود

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: در نقل و انتقالات از تجربه دوستانم در شورای امنیت ملی استفاده کردم چون آنها ریگی را پائین آوردند من هم حیدری را..

عکس علی فتح الله زاده

علی فتح‌الله‌زاده در خصوص مسائل مختلف و نحوه یارگیری بازیکنان استقلال صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانیم.

از نقل و انتقالات و روند کلی آندرانیک تیموریان چه خبر؟

ساعتی پیش با برادر آندو صحبت کردم که اتفاقاً جلسه خوبی هم داشتیم و قرار شد آنها پیشنهاد قطرشان را بررسی کنند که اگر این بازیکن به قطر نرفت استقلالی شود.

ظاهراً تیموریان علاقه خاصی به استقلال و شما دارد؟

انصافاً آندو یک استقلالی تمام عیار است. او قول داد که در ایران به جز استقلال در تیم دیگری بازی نمی‌کند و البته جا دارد از سرژیک تیموریان برادر مؤدب آندو تشکر کنم که هر زمان از او خواستیم با ما صحبت کند بدون هیچ مشکلی به دفتر ما آمد و هیچ منتی هم بر سر ما نگذاشت. هم آندرانیک و هم سرژیک بچه‌های خوبی هستند و خیلی به من لطف داشته‌اند.

از اردوی تیم استقلال در اوکراین خبری دارید؟

خوشبختانه بازیکنان در حال آماده‌سازی خود هستند. قلعه‌نویی وقتی آنجا حضور دارد خیال من راحت است. هر روز منتظر این هستم که کارهای اینجا را تمام کنم و به اوکراین بروم اما با شرایطی که می‌بینم تصور می‌کنم استقلال باید برگردد و من به آنجا بروم (باخنده).

قرارداد خسرو حیدری هم تمدید کردید، خودش اعتقاد داشت از پای پرواز او را به پای میز مذاکره کشاندید؟

اینجا از تجربه دوستانمان در شورای امنیت ملی استفاده کردم و آنها (ریگی) را پائین کشیدند من هم خسرو را از پای پرواز پائین کشیدم (باخنده).

بعد از حضورتان در برنامه ورزش و مردم و اتفاقات این یکی دو روز صحبتی با رویانیان نداشتید؟

از آن روز به بعد نه، اتفاقاً بعد از پایان برنامه‌ها رویانیان من را در آغوش گرفت و خیلی دوستانه با هم صحبت کردیم و قرار شد برنامه‌های مشترکمان را انجام دهیم. اما صبح که از خواب بلند شدم دیدم که ایشان مصاحبه کرده است، ای کاش اگر حرفی بود رویانیان به خودم می‌گفت.

اما بازیکنان پرسپولیس هم در خصوص بنز و بی‌ام وه و پورشه صحبت می‌کنند و ظاهراً می‌خواهند علیه شما حرف بزنند؟

ایرادی ندارد من به پرسپولیسی‌ها می‌گویم اگر یار کم دارند به دو سه بازیکن استقلال بگویند که مصاحبه کنند و بگویند که از پرسپولیس پورشه نگرفته‌اند.

ظاهراً تغییراتی هم در سایت استقلال انجام داده‌اید؟

من با اهالی رسانه تعامل خوبی دارم و دوست دارم که سایت ما هم ارتباط تنگاتنگی با رسانه‌ها داشته باشد. هواداران هم می‌توانند از طریق سایت باشگاه و مراجع رسمی اخبار را دنبال کنند.

تکلیف جواد نکونام چه شد؟

قرار است امشب با جواد نکونام جلسه داشته باشم و در خصوص همه چیز با او صحبت کنم. مطمئن هستم که در این جلسه به جمع‌بندی نهایی خواهیم رسید.

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

با رایزنی‌های صورت گرفته باشگاه اسپورتینگ لیسبون برای برگزاری یک دیدار تدارکاتی با پرسپولیس اعلام آمادگی کرد..

عکس تیم پرسپولیس

امیر مشیری اظهار داشت: در راستای سیاست‌های باشگاه و کادر فنی و پس از اینکه علی دایی بازی با تیم‌های خوب اروپایی را تائید کرد مذاکراتی را با چند تیم خارجی از لیگ پرتغال برای حضور در ایران داشتیم.

وی افزود:‌ ابتدا قرار بود بنفیکا سفری به تهران داشته باشد اما پس از لغو این موضوع با مسئولان اسپورتینگ لیسبون وارد مذاکره شدیم که خوشبختانه آنها نامه‌ای به ما زدند و از باشگاه پرسپولیس زمان برگزاری این بازی را خواستار شدند.

مشیری ادامه داد: ما هم پس از اینکه علی دایی روی این بازی نظر مثبت داشت، شرایط را بررسی کردیم و قرار است پس از برگزاری قرعه‌کشی لیگ برتر تاریخ مورد نظر را برای برگزاری این بازی به تیم اسپورتینگ اعلام کنیم.

وی یادآور شد: تعامل با تیم‌های خارجی و برگزاری رابطه‌های مختلف سیاست رویانیان در باشگاه پرسپولیس است و انشاءالله پس از مشخص شدن برنامه‌های لیگ برتر ما میزبان اسپورتینگ لیسبون در تهران خواهیم بود و سپس اعلام خواهیم کرد که چه روزی این بازی برگزار خواهد شد.

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

این روزها نام خودروی تجملی و لوکس پورشه دور و بر پرسپولیس زیاد شنیده می شود و این باشگاه دوباره متهم شده که به بازیکنانش پورشه داده یا می دهد!.

عکس تیم پرسپولیس

اما جالب اینجاست که در همین ایام رئیس هیات مدیره پرسپولیس در منصب اصلی اش خبر از آزاد شدن پورشه های صفرکیلومتر توقیف شده در جزیره ابوموسی می دهد.
فدا حسین مالکی که رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا هم هست در حاشیه همایش کشوری مبارزه با قاچاق کالا و ارز درخصوص ماجرای پورشه‌های وارد شده در جزیره ابوموسی گفته است:«پرونده واردات خودرو در جزیره ابوموسی هنوز کامل نشده . ماجرا از این قرار است که برخی افراد سودجو با کارت بازرگانی افراد دیگر اقدام به واردات خودرو کرده بودند که به این موضوع رسیدگی کردیم.»
وی همچنین گفته: «۱۴۴ خودرو که با ارز دولتی ۱۲۲۶ تومانی وارد شده بود و همین طور تعرفه و حقوق دولت را پرداخت نکرده بودند،متوقف کردیم اما از آنجایی که این خودروها پیش‌فروش شده بود، برای رعایت حقوق مردم درحال انجام تمهیداتی هستیم تا با پرداخت حقوق دولت، این خودروها آزاد شوند!»

ورزش بازدید : 1 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

ایمان مبعلی و میلاد میداودی ظهر امروز با علی دایی دیدار کردند..

عکس علی دایی

علی دایی پس از تمرین امروز پرسپولیس به اداره مالیات رفت و تسویه حساب مالیاتی خود را انجام داد اما او پس از بازگشت از اداره مالیات با ایمان مبعلی و میلاد میداودی دو بازیکن تیم استقلال خوزستان روبرو شد.

برخورد دایی با این دو بازیکن صمیمانه بود به طوری که دایی به وکیل و نماینده تام الاختیار خود اعلام کرد تا کار این بازیکنان را برای رفع مشکل در اداره مالیات پیگیری کنند.

همچنین خبر دیگر از قرمز‌پوشان اینکه بخ خواست دایی کلیه بازیکنان صاحب شناسنامه ورزشی شدند. در این شناسنامه ورزشی کل مشخصات بازیکنان پرسپولیس مانند قد، وزن، گروه خون و سایر موارد موجود است.

*همچنین در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس قرار است امیر عابد‌زاده پس از ام آی آری که از انگشت خود گرفت حدود دو هفته دیگر تمرینات دروازه‌بانی خود را آغاز کند، همچنین عالیشاه که از ناحیه کمر دچار مصدومیت است در تمرین فردا بعد از ظهر کارهای میدانی خود را آغاز خواهد کرد.

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز با تمرینات اختصاصی سه بازیکن دنبال شد..

عکس جلال حسینی

تمرین تیم پرسپولیس پس از بازی دوستانه و پیروزی روز گذشته مقابل استقلال خوزستان از ساعت ۱۱ امروز در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

در این تمرین ابتدا بازیکنان بدن‌های خود را گرم کردند و سپس در سه گروه به دویدن‌های استقامتی پرداختند.

*۳۰ هوادار در تمرین امروز حضور داشتند.

*سید‌جلال حسینی با سر بانداژ شده در تمرین امروز اختصاصی دور زمین دوید. کادر فنی بابت بازی خوب او از وی تقدیر کرد. حسینی روز گذشته به دلیل برخورد با بازیکن حریف به بیمارستان رفت و ۱۲ بخیه به سرش خورد. وی امروز و فردا سبک تمرین می‌کند.

*محمد نوری و رضا نور محمدی نیز اختصاصی تمرین کردند. البته حضور پسر کوچک محمد نوری سوژه اصلی تمرین امروز بود. وی با بازیکنان پرسپولیس فوتبال بازی می‌کرد و با آنها مسابقات دو می‌داد.

*باقری ابتدا به کلینیک باشگاه رفت و سپس در کنار زمین حضور پیدا کرد.

*علیرضا حقیقی امروز همراه با نیلسون و رضا محمدی با غلامپور تمرین کرد.

*امیر عابد‌زاده به دلیل مصدومیت انگشت اختصاصی تمرین کرد.

*دروازه‌بان‌ها بیشتر از سایر بازیکنان به تمرین پرداختند.

*عباسی مدیر رسانه‌ای پرسپولیس به مراسم فردای تجلیل از بهترین‌های لیگ دعوت شد.

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از آینده‌ام خبر ندارم اما حضورم در پرسپولیس حالا یا شوخی یا جدی صفر درصد است..

محمد رویانیان اظهار داشت: مسائلی وجود دارد که من نمی‌توانم زیاد درباره آن صحبت کنم. نمی‌دانم فشار از کجاست که من را بردارند. همه می‌گویند فشار از جایی بالاتر از وزارت ورزش است اما من می‌گویم من چیزی نیستم. یک کارمند ساده وزارت ورزش هم می‌تواند من را بردارد.

وی افزود: برخی گزینه‌ها مطرح می‌شود که من نمی‌توانم در مورد آنها صحبت کنم. ماجرای من مثل دامادی است که به خواستگاری رفته و بعد از او می‌پرسند که وضعیتت چطور است او می‌گوید ۵۰ درصد عروسی من برگزار خواهد شد. سپس به او می‌گویند چرا ۵۰ درصد که او می‌گوید من از عروس خانم خوشم آمده و حالا ۵۰ درصد دیگر به ایشان بستگی دارد که من را قبول کند یا خیر.

رویانیان ادامه داد: نمی‌دانم وضعیتم چه می‌شود اما حضورم و ماندنم در پرسپولیس جدی یا شوخی صفر درصد است اما کارم را با قدرت پیش می‌برم و همه چیز دست خداست ولی دوست دارم کسانی هم درباره پرسپولیس مصاحبه کنند که به این تیم بیایند و پس از اینکه آمدنشان قطعی شد صحبت‌های خود را اعلام کنند. من اجازه نمی‌دهم کوچکترین خدشه‌ای تا وقتی که هستم به پرسپولیس وارد شود.

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی را به بغل پرسپولیس انداخته‌اند تا فقط یک ماه مصاحبه کنند..

عکس علی دایی

علی دایی اظهار داشت: بدون شک با توجه به اینکه پرسپولیس و استقلال متعلق به دولت است ما هم تابع هستیم اما معتقدیم باید وزیر ورزش جدید با افکارش تصمیمات جدید بگیرد.

وی افزود: به نظر شما این عاقلانه است که در عرض یک ماه ما سه مدیر‌عامل ببینیم؟ من و بچه‌هایم چه گناهی کردیم اما متاسفانه همیشه همینطور است.

دایی ادامه داد: من بعضی از آقایان را نمی‌شناسم اما این آقایی که هر دفعه مصاحبه می‌کند دوست داشت با من لابی کند و از طریق دوستان مشترک دو سه بار می‌خواست با ما قرار ملاقات بگذارد که ما هم آن را رد کردیم و به همین دلیل به ایشان فشار آمد. این آقایی که اسم عجیبی دارد را نمی شناسم.

سرمربی قرمز‌پوشان خاطرنشان کرد: برای من جای سوال است که چرا برخی‌ها هنوز نیامده و چیزی را ندیده مصاحبه می‌کنند. به نظرم برخی‌ها اینها را به بغل پرسپولیس انداخته‌اند و گفتند تا می‌توانید مصاحبه کنید. بگذارید به مصاحبه های خود ادامه دهند اما من سوالم اینجاست ایشان در فدراسیونی که بوده نه نه اسم آن را شنیدم و نه چیز دیگر.

دایی ادامه داد: ایشان می‌گوید ۲۰ سال در فوتبال بوده‌ام که مثل اینکه ۲۰ سال من در زندان بوده‌ام. اصلا راست می‌گوید ایشان ۲۰ سال مدیر بوده‌اند و من در زندان. بگذارید تا یک ماه دیگر هرچه دوست دارند بگویند اما خوشبختانه مهم این است که رویانیان مانده و کار خودش را با قدرت دنبال می‌کند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 6
  • بازدید کلی : 459