loading...
فوتبال|ورزش سه|sport|football
ورزش بازدید : 1 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

ماکس آلگری در حاشیه مراسم معارفه آندرا پولی و ریکاردو ساپونارا در کنفرانس مطبوعاتی در کنار گالیانی و دو خرید جدید میلانی‌ها حضور یافت.او به خبرنگاران گفت که باید نسبت به فصل گذشته تلاش بیشتری انجام دهند تا بتوانند در جمع سه تیم پایانی سری آ به کارشان پایان بدهند..

عکس ماسیملیانو  آلگری

آلگری در کنفرانس مطبوعاتی اش به خبرنگاران گفت "از اینکه چهار سال متوالی در این باشگاه حضور دارم بسیار خوشحالم.سال پیش رو فصل بسیار سختی خواهد بود اما ما تیم خوبی داریم"

"تمام تلاش مان را انجام می دهیم تا کاری که فصل گذشته انجام دادیم را کامل کنیم بخصوص اینکه چند بازیکن جدید به جمع ما اضافه شده.ما باید موقعیت مان در لیگ و سطح خود را برابر تیم هایی چون یوونتوس،اینتر،رم،لاتزیو،اودینزه و ناپولی بهبود ببخشیم"

" رقابت برای قهرمانی در فصل آینده بسیار دشوار خواهد بود اما ما تلاش می کنیم بهتر از فصل گذشته عمل کنیم"

آلگری در ادامه افرود " هر چند که همیشه در روزنامه‌ها پیرامون آینده ام مطالبی خوانده ام اما همواره سعی کردم با آرامش خود را در رابطه با آینده ام حفظ کنم.پس از گذشت سه فصل نتایج مطلوبی کسب کردیم و رقابت تیم‌ها با ما نزدیک شده"

" اما اتفاقای که در نقل و انتقالات رخ می دهد طبیعی است. به هر حال اولویت من همیشه میلان بوده"

الشعراوی برای ماندن در میلان تصمیم گرفت تا از پیشنهاد بالا با دستمزد نجومی از یک باشگاه مهم صرف نظر کند چرا که او نمی تواند خود را در تیمی جز میلان تصور کند

آلگری در پایان نظرش را در رابطه با الشعراوی گفت "از اینکه استفان هنوز هم تصمیم گرفت در میلان و جمع ما بماند بسیار خوشحالم.او در سخت ترین زمان برای ما گل های بسیار ارزشمندی زده.کمی افت داشته اما طبیعی است.ماندن او برای من مثل یک خرید بازیکن جدید محسوب می شود اما هیچ مشکلی بین ما نبوده"

ورزش بازدید : 1 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

مهمترین اخبار امروز فوتبال ایتالیا را با هم مرور می کنیم.

عکس سیلویو برلوسکونی

حضور سیلویو برلوسکونی در کمپ تمرینی میلان در آغاز تمرینات پیش فصل

زانتی: ماتزاری خرید اصلی اینتر بود

فیلیپه اندرسون، خرید جدید لاتزیو، امروز وارد رم شد

برای تامین بودجه خرید یووتیچ؛ یوونتوس باید بازیکن بفروشد

دونادونی: کاسانو-آمائوری زوج فوق العاده ای برای پارما خواهند بود

گالیانی: ما در حال مذاکره با فیورنتینا برای انتقال لیائیچ هستیم، شاید هوندا را در ژانویه بخریم

برلوسکونی: شاید بازیکن جدید بخریم اما همین حالا هم می توانیم در سری آ مدعی باشیم

آلگری: مربی میلان بودن یک اتفخار است

ورزش بازدید : 1 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان میلانی‌ها موفق شدند تا در رقابت با یوونتوس بر سر خرید آندرا پولی ملی پوش جوان ایتالیایی پیروز شوند و این هافبک بازیساز سابق سمپدوریا را جذب کنند.

عکس آدریانو گالیانی

.این تنها خرید میلانی‌ها نبود چرا که آنها ریکاردو ساپونارا که بسیاری از کارشناسان ایتالیایی او را با کاکا مقایسه می کنند نیز به خدمت گرفتند.

در حاشیه این مراسم آدریانو گالیانی ،آلگری و دو خرید جدید میلانی‌ها در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کردند که آلگری تاکید کرد میلان همچنان برای قرار گرفتن در جمع سه تیم پایانی سری آ تلاش خواهد کرد و تا آنجا که ممکن است می خواهند در لیگ قهرمانان نیز پیشروی کنند.

گالیانی در بخشی از کنفرانس مطوعاتی اش چنین گفته " سال گذشته فصل بسیار سختی برای ما بود.شروع بسیار وحشتناک و پایان بسیار زیبایی داشتیم بنابراین بدون هیچ مشکل روحی و روانی به استقبال فصل جدید می رویم"

"هدف ما پیشروی در لیگ قهرمانان اروپا تا حد ممکن ،قرار گرفتن در جمع سه تیم پایانی سری آ خواهد بود و حتی تلاش مان را برای قهرمانی در کوپا ایتالیا انجام خواهیم داد"

گالیانی در ادامه صحبت هایش در رابطه با احتمال پیوستن آدام لیائیچ و بازگشت روبینیو به سانتوس چنین گفت "مذاکرات با سانتوس همچنان ادامه دارد.روبینیو می خواهد به برزیل بازگردد.لیائیچ؟ شایعاتی وجود دارد که نمی خواهم آنها را رد یا تکذیب کنم!"

گالیانی در رابطه با انتقال احتمالی هوندا به میلان گفت " هوندا ؟ امیدواریم او را در ژانویه به میلان بیاوریم!"

این صحبت‌ها در حالی پیرامون انتقال هوندا زده شد که باشگاه زسکا موسکو اعلام کرده بود نگرانی بابت از دست دادن هوندا در ژآنویه به صورت رایگان ندارد و اگر میلان می خواهد هوندا را در این تابستان جذب کند باید پیشنهاد خوبی ارائه بدهد حتی با این وجود که او شش ماه با میلان قرارداد دارد
نظرات شما

ورزش بازدید : 0 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

خرید جدید آژاکس بویان کرکیچ احساس می‌کند که ترک بارسلونا به مقصد رم در تابستان ۲۰۱۱ و به دنبال آن پیوستن به میلان تصمیم اشتباهی بوده..

عکس بویان کرکیچ

این مهاجم ۲۲ ساله در حال حاضر در یک انتقال قرضی راهی قهرمان هلند یعنی آژاکس شده و امیدوارست که هلند مقصد نهایی اش در دوران حرفه ای اش باشد.

بویان در این رابطه به خبرگزاری دی تلگراف چنین گفته " انتخاب من برای پیوستن به رم و میلان اشتباه بود.شاید من باید در سال ۲۰۱۱ تصمیم می گرفتم راهی لیگ هلند شوم"

"بازیکن جوانی هستم و نیاز دارم که به صورت منظم بازی کنم و با انجام تنها ۱۸ بازی در طول فصل نمی توانم پیشرفت کنم.با این اوصاف در آژاکس امیدوار بتوانم از این فرصت نهایت استفاده را ببرم"

"واقعا می خواهم تا قرارداد قرضی ام با آژاکس هر چه زودتر دائمی شود. در صورتی که الکسیس سانچس یا داوید ویا فروخته می شدند ترک بارسلونا سختر می شد.بنابراین می خواهم هر چه زودتر این انتقال دائمی شود"

بویان می تواند نخستین بازی رسمی اش با پیراهن آژاکس را برابر آ زد در تاریخ ۲۷ جولای انجام دهد.

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

باشگاه میلان پیشنهادی هنگفت برای فروش مهاجم ملی‌پوش خود را رد کرد..

عکس استفان الشراووی

آدریانو گالیانی که نایب رییس میلان است اعلام کرده روسونری پیشنهاد ۳۰ میلیون یورویی برای مهاجم مصری الاصل خود را نپذیرفته است.

استفن الشراوی ۲۰ ساله پس از آنکه در فصل گذشته ۱۶ گل وارد دروازه حریفان کرد، مورد توجه تیم‌های چلسی و منچسترسیتی قرار گرفته است.

با اینکه او تنها دو فصل را در سن سیرو تجربه کرده است، آینده وی در این باشگاه با تردیدهای زیادی روبه‌رو شده بود ولی گالیانی تایید کرده که میلان پیشنهادی هنگفت را برای فروش وی رد کرده است.

«چیزی که تاکنون پرده از آن برنداشته بودیم، پیشنهادی بیش از ۳۰ میلیون یورو برای الشراوی بود. البته به هیچ وجه نمی‌خواهم نام تیمی که این پیشنهاد را ارائه کرده بود فاش کنم. فقط می‌گویم که باشگاه بزرگی بود. زمانی که او از جام کنفدراسیون‌ها به ایتالیا بازگشت، او و خانواده‌اش را در جریان این پیشنهاد قرار دادیم. او به من گفت دستمزدی که در میلان می‌گیرد، بیش از آن چیزی بوده که انتظار داشته است ولی نمی‌خواهد باشگاه را ترک کند. او گفت که هوادار دیاوولو است و می‌خواهد در سن سیرو به کار ادامه دهد.»

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

این اولین باری نیست که سانتوس برای بازگرداندن روبینیو ستاره ی سال های دورش تلاش می‌کند و در حال حاضر این انتقال بعد از فروش نیمار به بارسلونا ظاهرا برای سانتوس حیاتی به نظر می رسد..

عکس روبینیو

میلان نیز تمایلی به نگه داشتن روبینیو ندارد و حاضر شده مبلغ فروش ۱۰ میلیون یورویی اش را به ۸ ملیون یورو کاهش دهد.

به نقل از ac-milan.ir-بر اساس آخرین گزارشات رسیده از ایتالیا سران دو باشگاه میلان و سانتوس بر سر مبلغ فروش روبینیو به توافق رسیده اند و در حال حاضر میلان به سانتوس این اجازه را داده تا با روبینیو مذاکرات رسمی خود را آغاز کند.

به گزارش اسکای اسپورت ایتالیا و گاتزتا دلوسپورت سانتوس می تواند با روبینیو صحبت هایی نهایی و لازم خود را انجام دهد.

نقل و انتقالات برزیل کمتر از ۸ روز دیگر در تاریخ ۱۵ جولای به پایان می رسد.روبینیو در صحبت هایی گفته بود که حاضر است برای بازگشت به باشگاه سابقش دستمزدش را کاهش دهد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 60
  • بازدید کلی : 513