loading...
فوتبال|ورزش سه|sport|football
ورزش بازدید : 0 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

خرید جدید آژاکس بویان کرکیچ احساس می‌کند که ترک بارسلونا به مقصد رم در تابستان ۲۰۱۱ و به دنبال آن پیوستن به میلان تصمیم اشتباهی بوده..

عکس بویان کرکیچ

این مهاجم ۲۲ ساله در حال حاضر در یک انتقال قرضی راهی قهرمان هلند یعنی آژاکس شده و امیدوارست که هلند مقصد نهایی اش در دوران حرفه ای اش باشد.

بویان در این رابطه به خبرگزاری دی تلگراف چنین گفته " انتخاب من برای پیوستن به رم و میلان اشتباه بود.شاید من باید در سال ۲۰۱۱ تصمیم می گرفتم راهی لیگ هلند شوم"

"بازیکن جوانی هستم و نیاز دارم که به صورت منظم بازی کنم و با انجام تنها ۱۸ بازی در طول فصل نمی توانم پیشرفت کنم.با این اوصاف در آژاکس امیدوار بتوانم از این فرصت نهایت استفاده را ببرم"

"واقعا می خواهم تا قرارداد قرضی ام با آژاکس هر چه زودتر دائمی شود. در صورتی که الکسیس سانچس یا داوید ویا فروخته می شدند ترک بارسلونا سختر می شد.بنابراین می خواهم هر چه زودتر این انتقال دائمی شود"

بویان می تواند نخستین بازی رسمی اش با پیراهن آژاکس را برابر آ زد در تاریخ ۲۷ جولای انجام دهد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 112
  • بازدید سال : 117
  • بازدید کلی : 570