loading...
فوتبال|ورزش سه|sport|football
ورزش بازدید : 0 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

خرید جدید آژاکس بویان کرکیچ احساس می‌کند که ترک بارسلونا به مقصد رم در تابستان ۲۰۱۱ و به دنبال آن پیوستن به میلان تصمیم اشتباهی بوده..

عکس بویان کرکیچ

این مهاجم ۲۲ ساله در حال حاضر در یک انتقال قرضی راهی قهرمان هلند یعنی آژاکس شده و امیدوارست که هلند مقصد نهایی اش در دوران حرفه ای اش باشد.

بویان در این رابطه به خبرگزاری دی تلگراف چنین گفته " انتخاب من برای پیوستن به رم و میلان اشتباه بود.شاید من باید در سال ۲۰۱۱ تصمیم می گرفتم راهی لیگ هلند شوم"

"بازیکن جوانی هستم و نیاز دارم که به صورت منظم بازی کنم و با انجام تنها ۱۸ بازی در طول فصل نمی توانم پیشرفت کنم.با این اوصاف در آژاکس امیدوار بتوانم از این فرصت نهایت استفاده را ببرم"

"واقعا می خواهم تا قرارداد قرضی ام با آژاکس هر چه زودتر دائمی شود. در صورتی که الکسیس سانچس یا داوید ویا فروخته می شدند ترک بارسلونا سختر می شد.بنابراین می خواهم هر چه زودتر این انتقال دائمی شود"

بویان می تواند نخستین بازی رسمی اش با پیراهن آژاکس را برابر آ زد در تاریخ ۲۷ جولای انجام دهد.

ورزش بازدید : 0 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

ویسنته دل بوسکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، تایید کرد که تیاگو آلکانتارا برای قرار گرفتن در فهرست روخا برای جام جهانی ۲۰۱۴، باید فصل آینده در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد اما معتقد است که او برای رسیدن به این هدف نیازی به ترک بارسا ندارد..

عکس ویسنته  دل‌بوسکه

این ستاره جوان که به تازگی با تیم زیر ۲۱ ساله های اسپانیا قهرمان اروپا شد، فصل گذشته بازی های چندانی در ترکیب اصلی بارسا انجام نداد و اکنون قصد دارد برای پیوستن کردن فرصت بازی بیشتر، راهی منچستریونایتد شود.

اما سرمربی ماتادورها معتقد است که این انتقال نمی تواند بهترین تصمیم برای این ستاره جوان باشد.

دل بوسکه به خبرنگاران گفت:" مهمترین مسئله برای تیاگو این است که بازی های بیشتری انجام بدهد. فکر می کنم او این فرصت را در بارسا به دست بیاورد زیرا این باشگاه برای او اهمیت زیادی قائل است."

این در حالی است که تیاگو به تازگی اعلام کرد که برای موفقیت در فوتبال، تنها به ادامه حضور در بارسا فکر نمی کند:" اگر بگویم تنها می خواهم در بارسا به موفقیت برسم، دروغ گفته ام. رویای من موفقیت در فوتبال است. می خواهم بازیکنی باشم که مردم برای سال‌ها او را به یاد دارند."

دل بوسکه در مورد انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی جدید رئال، گفت:"آنچلوتی کسی‌ است که افتخارات زیادی را کسب کرده است. او فوتبال اروپا را به خوبی می شناسد و از تجربه لازم برای مربیگری در رئال برخوردار است. او مربی‌ بسیار خوبی‌ است و امیدوارم این به معنی یک فصل خوب برای فوتبال اسپانیا باشد."

سرمربی سابق رئال همچنین در مورد بازی دادن به کاسیاس پس از ۵ ماه در رقابت های جام کنفدراسیون‌ها گفت:" می‌‌خواستم به شکل عاطفی وی را برگردانم. این کار به کاسیاس به عنوان یک بازیکن کمک کرد. با وی صحبت می‌‌کردم اما او در طول تمرینات و کنفرانس‌های خبری سر حال بود."

ورزش بازدید : 2 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

اشگاه موناکو اعلام کرد که اریک آبیدال، مدافع سابق بارسا را به خدمت گرفته است. .

عکس اریک آبیدال

این مدافع چپ باتجربه که به تازگی از سوی باشگاه بارسلونا به عنوان بازیکن آزاد اعلام شد، با قراردادی یک ساله به این باشگاه فرانسوی پیوست که در صورت توافق دو طرف، برای یک فصل دیگر قابل تمدید استو

آبیدال دوران حرفه ای اش را در موناکو آغاز کرد اما در سال ۲۰۰۲ راهی لیل شد. او پیش از پیوستن به بارسا در سال ۲۰۰۷، برای المپیک لیون هم بازی کرد.

آبیدال در طول ۶ فصل حضور در بارسا، چهار قهرمانی در لالیگا، دو قهرمانی در کوپا دل ری و دو قهرمانی در چمپیونزلیگ به دست آورد اما در دو فصل آخر حضور در این باشگاه، به دلیل بیماری سرطان، مدت زیادی را دور از میادین بود.

او که دچار تومور بدخیم کبدی شده بود، در مارس ۲۰۱۱ تحت عمل پیوستن کبد قرار گرفت و نزدیک به یک سال از میادین دور بود.

او دوست داشت که به حضورش در نوکمپ ادامه بدهد اما مدیران باشگاه قرارداد او را تمدید نکردند.
باشگاه های بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن نیز برای به خدمت گرفتن او ابراز علاقه کرده بودند اما او در نهایت تصمیم گرفت تا به موناکو ملحق شود.

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

ستاره تیم فوتبال بارسلونا به همراه دوستانش تعطیلات خود را در جزیره ایبیزا می‌گذراند..

عکس لیونل مسی

لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا که پس از پایان فصل چندین بازی دوستانه و خیرخواهانه را در چند نقطه جهان برگزار کرد پس از بازگشت از شیکاگو به همراه خانواده و دوستانش تعطیلات تابستانی خود را در جزیره ایبیزا در کاتالونیا می‌گذراند.

در این رابطه عکسی منتشر شده که مسی در کنار خوزه مانوئل پینتو دروازه‌بان بارسا و سسک فابرگاس قرار دارد.

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

طبق گزارش منتشره در روزنامه اسپورت کاتالونیا، با وجودی که دیوید مویس سرمربی جدید یونایتد اخیرا اعلام کرده که رونی دراین تیم خواهد ماند، اما این طور به نظر می رسد که شاید اتفاقات دیگری در آستانه وقوع باشد..

عکس وین رونی

درهفته های اخیر اگر این تیمهای پاری سن ژرمن و موناکو وآرسنال و چلسی بودند که برای جذب رونی آستین بالا زده بودند، اما اخیرا نام بارسلونا به عنوان مشتری جدید این ستاره انگلیسی به گوش می رسد. گویا نقشه خوبی دراین راستا کشیده شده و سران باشگاه بارسلونا این پیشنهاد را داده اند تا رونی و ویا را با هم مبادله کنند.

داوید ویا یکی از گزینه های مدنظر سران باشگاه انگلیسی است و سران بارسا معتقدند که این پیشنهاد باعث می شود تا آنها باانتقال ویا به اولدترافورد، وجه نقد کمتری برای جذب رونی پرداخت کنند. آنها می دانندکه قیمت رونی حدود ۳۰ میلیون یورو است و ویا ۲۵ میلیون یورو می ارزد و در صورتی که با این انتقال موافقت شود، سران بارسا بایدتنها ۵ میلیون یورو پول نقد بپردازند.

البته این انتقال، کار آسانی نخواهد بود و خواست رونی دراین میان نقش پررنگی خواهد داشت. چون او که در حال حاضر سالی ۱۵ میلیون یورو دستمزد می گیرد،برای انتقال به بارسا باید از رقم دستمزدش بکاهد. در حال حاضر به نظر می رسد که منچستری‌ها از این ایده پیشنهاد کرده اند و باید دید که این پروسه به کجا خواهد انجامید.

البته حالا درگزارشهایی به این نکته اشاره شده که حتی ممکن است تیاگو الکانتارا هم به عنوان بخشی از انتقال رونی به بارسا مورد استفاده قرار بگیرد

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

ستاره تیم فوتبال بارسلونا که هفته گذشته لوزه‌های خود را جراحی کرد تعطیلات تابستانی را آغاز کرده است..

عکس نیمار

نیمار ستاره برزیلی تیم فوتبال بارسلونا که هفته گذشته عمل جراحی انجام داد و لوزه‌‌های خود را درآورد، تعطیلات تابستانی خود را آغاز کرده است.

ستاره برزیلی موفق شد به همراه تیم ملی این کشور در جام کنفدراسیون‌ها بدرخشد و در پایان پس از قهرمانی با برزیل به عنوان ارزشمندترین بازیکن شناخته شد.

او پس از مرخص شدن از مرکز درمانی عکسی را از خود منتشر کرده است.

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

روبرتو مانچینی، سرمربی اسبق باشگاه های اینتر و منچسترسیتی که بعداز برکناری از سمتش روی نیمکت مربیگری ورزشگاه اتحاد همچنان بیکار است، در گفت و گو با گاتزتا دلوسپورت به بررسی اوضاع باشگاه های بزرگ اروپا پرداخته..

عکس روبرتو مانچینی

او براین باور است که بایرن مونیخ تیمی است که شکست دادنش در رقابت های این فصل اروپایی کار سختی خواهد بود؛ البته بعید می داند که بتوان فوتبال آلمان را بالاتر از سایر کشورها دانست.

مانچو در گفت و گو با گاتزتا دلوسپورت به تمجید از بارسلونا پرداخت و بارسا را بهترین تیم دنیا خواند. دراینجا می توانید گزیده ای از صحبت های این سرمربی ایتالیایی را که در روزنامه ال موندودپورتیوو بازتاب یافت را مطالعه کنید:

*بایرن مونیخ حریفی شکست دادنی

مانچینی در بخشی از صحبت هایش به تمجید از فوتبال آلمان پرداخت و با یاد آوری راهیابی دو تیم آلمانی به فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، گفت:« من موافق این نیستم که بعضی هامی گویند که فوتبال آلمان قوی ترین فوتبال دنیاست. این درست است که آنها مدتها بود که از اوج فاصله داشتند ولی الان نمی توان فوتبال آلمان راقوی ترین فوتبال دنیا دانست.» او درمورد بایرن مونیخ ادامه داد:« بایرن مونیخ فقط روبن و ریبری نیست. این تیم مملو از ستاره است.»

مانچو درمورد کلیدهای موفقیت بایرن گفت:« مهمترین کلید موفقیت بایرن انسجام آنها در خط دفاعی است.نباید تکنیک و قدرت بالای آنها در ضد حملات را هم فراموش کرد. آنها حریفی هستند که شکست دادنشان در بازیهای پیش روی اروپایی کار خیلی سختی خواهد بود.»

*بارسا قوی ترین تیم دنیا

با وجود تعریف و تمجیدهای مانچینی از بایرن، او هنوز بارسلونا را قدرتمندترین تیم دنیا می داند:« از نظر من بارسلونا قدرتمندترین تیم دنیاست ولی نمی توان هرسال تمام جام هارا کسب کرد. من از تمام بازیکنان بارسلونا خوشم می آید ولی بیش از همه اینیستا را می پسندم. او یکی از بهترین بازیکنان دنیاست.»

سرمربی ایتالیایی درمورد عملکرد بارسا گفت:« بارسلونا تیمی است که هرگز توپ را هدیه نمی دهد. درمورد خرید نیمار باید این سوال را مطرح کنم که آیا می توانید زوج مسی- نیمار را تصور کنید؟»

*یوونتوس با توز ویورنته

بخش پایانی صحبت های این سرمربی ایتالیایی به اوضاع کنونی یوونتوس با خرید توز و یورنته اختصاص یافت:« یوونتوس با خرید توز و یورنته خط حمله اش را بهبود بخشیده. تبس یک بازیکن آرام و خونسرد است و اصلا یک بازیکن خشن نیست.»

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا روزهای اخیر را درحالی درشیکاگو به سرمی برد که همسر و فرزندش درکنار خانواده سسک فابرگاس در جزیره ایبیسای اسپانیا درحال سپری کردن تعطیلات تابستانی شان بوده و انتظار او را می کشیدند..

عکس لیونل مسی

حالا مسی بعد از برد۶-۹ تیم «دوستان مسی» مقابل تیم «سایر دنیا» شیکاگو را ترک کرده و حالا می تواند به جمع خانواده اش ملحق شود.

مسی تابستان پرسفری را پشت سرگذاشت و بعد از اتمام رقابت های لالیگا و سفرش به آرژانتین برای همراهی تیم ملی این کشور دربازیهای مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ او روزهای آرامی را نداشت و دائما درحال رفت و آمد بود وحتی یک هفته هم استراحت نکرده است.

تصویر مسی روی نیمکت ذخیره‌ها در بازی بارسا-پاری سن ژرمن درحالی که مشغول جویدن ناخنهایش ونگران جریان بازی بود را خوب به یاد داریم. رابطه مسی با توپ آنقدر خاص و ویژه است که همیشه ودرهرشرایطی توپش را به همراه دارد. ستاره آرژآنتینی با فوتبال نفس می کشد و ازهمین روچندان هم عجیب نیست که درتعطیلات تابستانی اش بارها وبارها پا به توپ شده باشد. او درطول ۴۰ روز تعطیلات تابستانی اش درسال ۲۰۱۳ بیش از ۹۰هزارکیلومتر سفر کرده که این مسافت معادل دو دور سفر به دور دنیاست: بارسلونا، بوئنوس آیرس (آرژانتین)، گوایاکیل (اکوادور)، کیتو (اکوادور) برای برگزاری بازیهای مقدماتی جام جهانی درآمریکای جنوبی، بعد سفر به میلان برای شرکت دریک رویداد تبلیغاتی؛ سفر به سنگال (داکار) برای حضور درکمپین مبارزه با بیماری مالاریا، بازگشت به روسارسو(سرزمین مادری)وبعد هم که آغاز تور خیریه مسی درقاره آمریکا و سفر به لیما(پرو)، مدئین(کلمبیا) و شیکاگو (آمریکا). سفر به سه قاره و برگزاری بازیهای دوستانه مختلف و شرکت در رویدادهای خیریه.

این درحالی است که بازی خیریه مسی در لس آنجلس که قراربود سحرگاه ۴شنبه گذشته برگزار شود، به خاطر مشکلات سازماندهی لغو شد.

حالا لیونل مسی قرار است که در روز ۱۵ جولای با سفر به بارسلونا از ابتدا دراردوی پیش فصل تیمش حاضر باشد و البته چند روز قبل از آن در مراسم ازدواج ژاوی هرناندز شرکت خواهد کرد.

درطول تعطیلات به نظر می رسد که او تنها درطول چند روز اقامتش در روساریو توانست چند روزی درکنار اعضای خانواده اش به استراحت بپردازد و در بقیه روزها، ساعات شلوغ و پرکاری داشت.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 7
  • بازدید کلی : 460