loading...
فوتبال|ورزش سه|sport|football
ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

آرین روبن، ستاره هلندی بایرن، معتقد است که کار کردن زیر نظر پپ گواردیولا می تواند او را به بازیکن بهتری تبدیل کند..

عکس آرین روبن

گواردیولا که به تازگی کارش را به عنوان سرمربی باواریایی‌ها آغاز کرد، روبن را یک استعداد خالص توصیف کرد؛ صحبت هایی که موجب خوشحالی این ملی پوش هلندی شد.

او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه بایرن گفت:" می خواهم به عنوان یک بازیکن پیشرفت کنم و فکر می کنم پپ گواردیولا بهتر فرد برای رسیدن به این هدف زیر نظر اوست.

صحبت های او درباره من، واقعا فوق العاده بود و باعث افتخار من شد.

من در تمام طول دوران حرفه ای ام مربیان فوق العاده زیادی داشتم و اکنون یک مربی دیگر. من حالا کمی مسن تر هستم اما همیشه آماده ام تا چیزهای جدید یاد بگیرم.

او مربی فوق العاده ای است و شنیده ام که او کاملا خود را وقف تمرینات می‌کند و با بازیکنان زیاد صحبت می کند. من واقعا هیجان زده هستم. "

روبن همچنین ماریو گوتزه و یان کرچهوف، خریدهای جدید باشگاه را مورد ستایش قرار داد و گفت:" ماریو علی رغم جوانی، بازیکن فوق العاده ای است. با بودن او، ما تیم قوی تری خواهیم بود. یان کرچهوف هم می تواند به ما کمک کند. او استعداد فوق العاده ای استو تیم ما کیفیت بالایی دارد و این باورنکردنی است."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 63
  • بازدید سال : 68
  • بازدید کلی : 521