loading...
فوتبال|ورزش سه|sport|football
ورزش بازدید : 2 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

فتح اله زاده ددر مصاحبه خود با جام جم کوشید تا هم رعایت مجتبی را بکند و هم نشان دهد از او گلایه دارد.مجتبایی که با پول باشگاه بزرگ شده...مجتبایی که از بازگشتش استقبال می شود.

عکس علی فتح الله زاده

مجتبی جباری برای استقلال خیلی زحمت کشیده و کسی نسبت به این زحمات تردیدی ندارد.با این همه مگر باشگاه برایش کم گذاشته؟

این‌ها صحبت های علی فتح اله زاده است در برنامه زنده تلویزیونی.صحبت هایی پیرامون آقای شماره هشت...صحبت هایی پیرامون بازیکن جدید سپاهان...حرف هایی درباره مرد عصبانی و قندان پرتاب کن...

ما جباری را دوست داریم.همه دوست دارند.ایشان از سرمایه های استقلال و تیم ملی بوده و هست.برای جباری شدن او کم در باشگاه استقلال زحمت کشیده نشده.استقلال همیشه برای جباری بیشتر از دیگران مایه گذاشته.جباری بازیکن بزرگی اشت اما غیر از این است که با پول باشگاه بزرگ شده؟غیر از این است که هزینه بزرگ شدنش را ما پرداخته ایم؟جباری برای استقلال بسیار عالی عمل کرده و کیفیت فنی او غیر قابل کتمان است اما رایگان که کار نکرده.پول خوبی هم گرفته که نوش جانش...اما قصه دیگر اینکه همین اقای جباری یک فصل تمام مصدوم بود اما پولش را کامل گرفت.روزهای مصدومیتش به او پول دادیم که در رورهای سلامتی در کنار ما باشد.قرار نیست وقتی بهترین فصلش را پشت سر می گذارد برود جای دیگر...

مدیر عامل استقلال که دل پری دارد تاکید کرد:

مجتبی پارسال به شخص من بی احترامی کرد که همه خبرش را می دانند و اقای امیری هم این را بیان کرد.واکنش من چه بود؟صبر و تحمل.برخورد شخصی را ملاک نکردم اما پای چیز خیلی مهمی ایستادم که برایم از خودم مهمتر بود.شخصیت استقلال.شخصیت استقلال برای من از شخصیت خودم مهم تر است.جباری وقتی با من برخورد خیلی بد داشت تحمل شد اما وقتی با استقلال یک برخورد سبک کرد کنار گذاشته شد.استقلال خط قرمز من است.اجازه نمی دهم کسی به آن توهین کند.

آینده مجتبی دوباره در استقلال؟
خیلی دوست دارم برگردد اما الان نه.حداقل یک سال دیگر.برود برخوردها را ببیند،جاهای دیگر کار کند ،آدم های دیگر را بشناسد بعد اگر به او خوش گذشت بماند.اگر خواست برگردد باید رفتارش را تغییر دهد.امیدوارم موفق باشد.امیدوارم در سال جام جهانی بهترین بازی‌ها را انجام دهد چون او بازیکن فیکس تیم ملی است .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 35
  • بازدید کلی : 488