loading...
فوتبال|ورزش سه|sport|football
ورزش بازدید : 0 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

قاسم حدادی فر به احتمال زیاد بازیکن ذوب آهن باقی خواهد ماند اما پرسپولیسی‌ها هنوز روی این هافبک ملی پوش ادعا دارند..

عکس قاسم حدادی فر

حدادی فر در این باره می گوید : بعد از این که ماندن خود را در لیگ برتر قطعی کردیم، فرصت کمی برای استراحت داشتیم و به همین خاطر تمرینات خود را دو روز است که زیر نظر لوکا بوناچیچ مربی جدید خود آغاز کرده ایم و تلاش می کنیم تا خودمان را هرچه زودتر به شرایط بهتری برسانیم. لوکا هم مربی بزرگی است و کارنامه اش این را ثابت می کند. ذوب آهن می تواند با حضور لوکا و همچنین جذب بازیکنانی که تاکنون هم صورت گرفته است و می گیرد، در لیگ برتر حرف های زیادی برای گفتن و جبران مافات داشته باشیم.

حدادی فر درباره این که باشگاه پرسپولیس از وی به کمیته انضباطی شکایت کرده است، هم گفت: قبل از این که بازی پلی آف ذوب آهن برگزار شود، با پرسپولیس به توافق رسیده بودم و حتی قرارداد امضا کرده بودم. از همه لحاظ با سرخپوشان توافق کرده بودم اما مدیران ذوب آهن گفتند ۶ ماه از قراردادم باقی مانده و در واقع مدتی که به عنوان بازیکن سرباز در تراکتورسازی خدمت می کردم، محاسبه نشده بود. به خدا من بی تقصیر هستم و شرمنده محمد رویانیان، علی دایی و هواداران پرسپولیس شدم و از روی بی اطلاعی این کار انجام گرفت.

وی درخصوص این که عنوان شده از مسئولان ذوب آهن درخواست کرده تا توافقی در این زمینه با پرداخت زیرمیزی صورت بگیرد و به پرسپولیس برود، نیزگفت: اصلا چنین چیزی درست نیست و کسانی که من را می شناسند اطلاع دارند اخلاق و رفتارم چگونه است. هیچ آدم عاقلی دست به این کار نخواهد زد که من بخواهم دومی آن باشم. با این حال دو باشگاه باید با یکدیگر مذاکره کنند تا تکلیفم زودتر مشخص شود و از شرمندگی هواداران ذوب آهن و پرسپولیس بیرون بیایم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 78
  • بازدید سال : 83
  • بازدید کلی : 536