loading...
فوتبال|ورزش سه|sport|football
ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

"جوزف سپ بلاتر" در ادامه سفر به کشورهای خاورمیانه، در فلسطین حضور پیدا کرد و به مسئولان فوتبال این کشور گفت که به آنها کمک خواهد کرد..

عکس سپ بلاتر

در شصت و سومین کنگره فیفا که در ماه مه برگزار شد رئیس فیفا در خصوص وضعیت فوتبال در فلسطین قیمومیت پیدا کرد.

بلاتر در حال حاضر با همراهی نایب رئیس اردنی خود "علی بن الحسین" در فلسطین به سر می‌برد. وی به مسئولان فوتبال فلسطین گفت: ما به شما کمک می‌کنیم. فوتبال به شما کمک خواهد کرد. شما در قلب من جای دارید.

وی افزود: من در حال انجام یک ماموریت دیپلماتیک ورزشی هستم و به مسئولان اسراییل منتقل می‌کنم که فوتبال شما با چه دشواری‌هایی رو به رو هست به ویژه زمانی که بحث ورود و خروج بازیکان فوتبال از فلسطین مطرح می‌شود. من برای این موضوع مبارزه می‌کنم. فوتبال نباید حد و مرزی ایجاد کند. فوتبال باید مردم را گرد هم جمع کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 96
  • بازدید سال : 101
  • بازدید کلی : 554