loading...
فوتبال|ورزش سه|sport|football
ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

جام حذفی ایران 1392-1391

 

 

  يک هشتم نهايي   يک چهارم نهايي   نيمه نهايي   فينال
                             
                     
 
  مس رفسنجان 0
   
  سپاهان 1  
   سپاهان 2
   
     نفت آبادان 0  
  نفت آبادان 3
     
  راه آهن 2  
  استقلال 1(5)
   
    سپاهان 1(6)  
  گهر درود 0
     
  استقلال تهران 1  
  استقلال تهران 5
   
    ابومسلم 0  
  ابومسلم 2
     
   صباي قم 1  
   پرسپوليس 2(4)
   
    سپاهان 2(6)
   فجر سپاسي 1(4)
     

 

   سايپا شمال 1(3)  
  فجر سپاسي 0(3)
   
    داماش گيلان 0(4)  
  داماش گيلان 1(6)
     
  تراکتورسازي 1(5)  
  داماش گيلان 1(4)
   
    پرسپوليس 1(6)  
  شهرداري ياسوج 0
       
  ذوب آهن 1  
 

 ذوب آهن

0
   
     پرسپوليس 1  
  پرسپوليس 4
     
  نفت تهران 1  
 
ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: فکر می‌کنم تراکتورسازی انتخاب بسیار خوبی بود و شرایط پیشرفتم در این تیم فراهم است..

عکس فرشید طالبی

فرشید طالبی در مورد حضورش در تیم تراکتورسازی تبریز گفت: باید تصمیمی می‌گرفتم که به پیشرفت فوتبالم کمک کند. خوشحالم خیلی‌ها از تصمیم من حمایت کردند و امیدوارم همانطور که امروز خوشحال هستم در آخر فصل نیز راضی باشم انشاءالله سال باعزتی در تراکتورسازی داشته باشم. این تیم جزو ۴-۵ تیم فوتبال ایران است که بازیکنان می‌توانند راحت‌تر توانایی‌های خود را نشان دهند.

وی افزود: تراکتورسازی هواداران پرشوری دارد و این مسئله می‌تواند به بازیکنان کمک کند. همچنین مجید جلالی سرمربی تیم شخصی بااخلاق و به دور از حاشیه است و این باعث می‌شود بازیکنان در زمین تمرکز بیشتری داشته باشند. صداقت را در طول مذاکرات در مسئولان تراکتورسازی دیدم و امیدوارم به موفقیت برسیم.

طالبی در مورد اینکه با توجه به دو نایب قهرمانی هواداران تراکتورسازی امسال از تیم خود قهرمانی می‌خواهند اظهار داشت: قهرمانی دست خداست اما نیت و تلاش بر عهده ماست. مجموعه تراکتورسازی با این هواداران پرشور یک جام کم دارد. امیدوارم امسال بتوانیم قهرمان شویم. قول دادن کار خوبی نیست چرا که همه چیز دست خداست. آرزو می‌کنم اولین قهرمانی تراکتورسازی با اعضای جدید باشد.

مدافع تراکتورسازی در مورد اینکه آیا از مسئولان سپاهان ناراحت است که از این تیم جدا شد، گفت: اصلا چنین بحث مطرح نیست شاید اگر شرایطی رقم می‌خورد امکان داشت قراردادم تمدید شود اما مسائلی است که نباید آنها را بازگو کرد. برخی فکر می کنند هر بازیکن از یک تیم جدا می شود به این معناست که با ناراحتی بوده است. سپاهان تیمی است که تمامی فاکتورهای مورد نظر من را دارد و بین مسئولین این تیم صداقت وجود دارد. مثل یک خانواده بودیم و جام‌های خوبی کسب کردیم. به هر حال همانطور که بازیکن مختار است تیمش را انتخاب کند باشگاه نیز مختار است نفرات جدید جذب کند و قرارداد ببندد. خوشحالم هواداران سپاهان با من تماس می‌گیرند و به من حقیر تبریک می‌گویند. به رحیمی قول داده بودم به هر تیمی می‌خواهم بروم با او مشورت کنم شاید یک سال از این تیم جدا باشم و شاید شرایطی باشد که به سپاهان بازنگردم.

طالبی در مورد اینکه به حضور در تیم ملی فکر می‌کنم، تاکید کرد: یکی از دلایل انتخاب تراکتورسازی از ۶ سال قبل به طور مداوم در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارم و می‌خواهم امسال نیز خودم را نشان دهم. در وهله اول با توجه به اینکه روزی من به واسطه حضور در تراکتورسازی از سوی خدا به دستم می‌رسد هدفم موفقیت در تراکتورسازی است و در وهله دوم برای حضور در تیم ملی تلاش می‌کنم.

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

ستاره تیم فوتبال بارسلونا به همراه دوستانش تعطیلات خود را در جزیره ایبیزا می‌گذراند..

عکس لیونل مسی

لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا که پس از پایان فصل چندین بازی دوستانه و خیرخواهانه را در چند نقطه جهان برگزار کرد پس از بازگشت از شیکاگو به همراه خانواده و دوستانش تعطیلات تابستانی خود را در جزیره ایبیزا در کاتالونیا می‌گذراند.

در این رابطه عکسی منتشر شده که مسی در کنار خوزه مانوئل پینتو دروازه‌بان بارسا و سسک فابرگاس قرار دارد.

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

طبق گزارش منتشره در روزنامه اسپورت کاتالونیا، با وجودی که دیوید مویس سرمربی جدید یونایتد اخیرا اعلام کرده که رونی دراین تیم خواهد ماند، اما این طور به نظر می رسد که شاید اتفاقات دیگری در آستانه وقوع باشد..

عکس وین رونی

درهفته های اخیر اگر این تیمهای پاری سن ژرمن و موناکو وآرسنال و چلسی بودند که برای جذب رونی آستین بالا زده بودند، اما اخیرا نام بارسلونا به عنوان مشتری جدید این ستاره انگلیسی به گوش می رسد. گویا نقشه خوبی دراین راستا کشیده شده و سران باشگاه بارسلونا این پیشنهاد را داده اند تا رونی و ویا را با هم مبادله کنند.

داوید ویا یکی از گزینه های مدنظر سران باشگاه انگلیسی است و سران بارسا معتقدند که این پیشنهاد باعث می شود تا آنها باانتقال ویا به اولدترافورد، وجه نقد کمتری برای جذب رونی پرداخت کنند. آنها می دانندکه قیمت رونی حدود ۳۰ میلیون یورو است و ویا ۲۵ میلیون یورو می ارزد و در صورتی که با این انتقال موافقت شود، سران بارسا بایدتنها ۵ میلیون یورو پول نقد بپردازند.

البته این انتقال، کار آسانی نخواهد بود و خواست رونی دراین میان نقش پررنگی خواهد داشت. چون او که در حال حاضر سالی ۱۵ میلیون یورو دستمزد می گیرد،برای انتقال به بارسا باید از رقم دستمزدش بکاهد. در حال حاضر به نظر می رسد که منچستری‌ها از این ایده پیشنهاد کرده اند و باید دید که این پروسه به کجا خواهد انجامید.

البته حالا درگزارشهایی به این نکته اشاره شده که حتی ممکن است تیاگو الکانتارا هم به عنوان بخشی از انتقال رونی به بارسا مورد استفاده قرار بگیرد

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

آکادمی باشگاه سورینت (راه آهن) ۶۰ امتیاز کامل از ۲۰ فاکتور مندرج در جدول وضعیت در لیگ برتر رادریافت کرد..

عکس تیم راه آهن

محمود کلهر مدیر این آکادمی در خصوص موفقیت به دست آمده می گوید:« در این مدت یک کار تیمی شبانه روزی صورت گرفت که حمایت یک سیستم قوی را پشت سر خود احساس می کرد. تمام اعضای باشگاه زحمت کشیدند تا ما مجوز آکادمی را به صورت حرفه ای دریافت کنیم. جا دارد از آقای رییسی کیا، دکتر بیگدلی وتک تک اعضای کادر فنی که از بهترین بازیکنان فوتبال بوده اند تشکر کنم.سرمایه گذاری در تیم های پایه سورینت نوید روزهای خوب را برای این باشگاه می دهد خوشبختانه کارهای زیربنایی زیادی مثل تست پزشکی، تست ضد دوپینگ انجام شده و من فکر می کنم در آینده و با طی شدن یک پروسه ۳ ساله بتوانیم به لحاظ بازیکن خودکفا شویم.ما از افراد متخصص برای استعدادیابی در تمام رده‌ها و در اکثر شهرهای کشور استفاده کردیم به طوری که امروز ۱۷ بازیکن از همین فراخوان با باشگاه قرارداد امضا کرده اند. مطمئنم که با مدیریت قوی و تلاش تک تک مجموعه باشگاه هزینه های راه آهن در سال های اینده به لحاظ جذب بازیکن کم و بازیکنان بسیاری را تحویل تیم های ملی می دهد. » این یک افتخار جدید است برای باشگاه راه آهن ( سورینت) که به صورت شخصی اداره می شود.

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

روبرتو مانچینی ، سرمربی سابق تیم منچسترسیتی در صحبت هایی اعلام کرد که تیم امسال مانوئل پلگرینی توانایی قرهمانی در چمپیونزلیگ را ندارد..

عکس روبرتو مانچینی

مانچینی که در پایان فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۳ از تیم منچسترسیتی جدا شد در مصاحبه با روزنامه گاتزدا دلواسپورت گفت : " به نظرم یوونتوس و منچسترسیتی تا حدودی شبیه به هم هستند.آنها هر دو در حال پیشرفت هستند اما هنوز هم پشت سر باشگاه های بزرگ قرار دارند. شما برای قهرمانی در لیگ قهرمانان به تجربه و ترکیب قوی نیاز دارید.در چمپیونزلیگ بازی های زیادی برگزار نمی شود پس اگر دو اشتباه داشته باشید حذف می شوید. سال قبل ما در گروه مرگ قرار گرفته بودیم.اما امسال تیم منچسترسیتی دوبازیکن مهم خود را از دست داده است. ( کارلوس تبس و ماریو بالوتلی )
مانچینی همچنین در مورد برتری فوتبال آلمان نسبت به سایر کشورها نیز گفت:" من نمی پذیرم که باشگاه های یک کشور مانند انگلیس یا آلمان بتوانند بر کل اروپا حکمرانی کنند. "

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

مارکو رویس ، مهاجم جوان تیم فوتبال بوروسیا دورتموند در مصاحبه با نشریه کیکر عملکرد فرانک ریبری را مورد ستایش قرار داد و او را شایسته دریافت توپ طلا دانست..

عکس مارکو رویس

رویس در گفتگو با کیکر گفت : " فرانک ریبری فصل شگفت آوری با بایرن مونیخ داشت. دور از انتظار نیست که او بتواند توپ طلای امسال را ببرد. "

ستاره آلمانی تیم دورتموند همچنین به بررسی اوضاع و شرایط فعلی تیمش پرداخت و گفت : " ما تکالیف مان را برای تابستان انجام داده ایم و برای فصل جدید به خوبی آماده خواهیم شد. بایرن نمی تواند مجددا با اختلاف ۲۵ امتیاز قهرمان بوندس لیگا شود. ما دوباره آنها را به چالش خواهیم کشید. "

رویس همچنین در خصوص ناکامی فصل قبل تیم گفت : " ما بیش از حد نیاز وقت داشتیم که درباره اشتباهاتمان در فصل قبل فکر کنیم. "

رویس در پایان نیز به خرید جدید باشگاه دورتموند یعنی اوبامیانگ به خبرنگاران گفت : " من خیلی لیگ فرانسه را دنبال نمی کنم و آشنایی چندانی با او ندارم اما او فوق العاده سریع و خطرناک است. "

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

مدیرعامل باشگاه استقلال و بازیکن اسبق این تیم امروز در نشستی صمیمانه با یکدیگر گفت‌وگو کردند..

عکس علی فتح الله زاده و مهدی هاشمی نسب

به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، مهدی هاشمی نسب مدافع اسبق تیم استقلال، با حضور در دفتر مدیرعامل باشگاه استقلال نشستی صمیمانه با علی فتح الله زاده برگزار کرد.

در این نشست که بیشتر با یادآوری خاطرات قدیمی همراه بود، مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی هاشمی نسب دعوت کرد تا از طریق باشگاه استقلال حضوری در کلاس‌های مربیگری داشته باشد تا در آینده بتواند در کنار استقلال به عنوان مربی کار خود را دنبال کند.

هاشمی نسب ضمن تشکر و قدردانی از فتح الله زاده بابت این پیشنهاد، اعلام کرد که هنوز تصمیمی برای حضور در جرگه مربیان نگرفته است. با این وجود هاشمی نسب از اینکه فتح الله زاده از بازیکنان قدیمی حمایت می‌کند ابراز خرسندی کرد.

 

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

مجید باقری نیا سرمربی سابق استقلال صنعنتی بعد از محرومیت در پرونده تبانی ، با ناامیدی در انتظار آینده است . درحالیکه زیر لب از بی معرفتی بعضی آدم‌ها ابراز دلخوری می کند:/

عکس عبدالله ویسی

اوضاع و احوال؟

فعلاًکه مارا محروم کرده اند و هنوز هم رای نداده اند گفته اند امروز فردا مشخص می شود.

در حال حاضر در استقلال خوزستان چه سمتی دارید؟

من... دیگر هیچ پستی ندارم.ارتباطم کامل قطع شده است.سراغ باشگاه هم نرفتم.

با ویسی چطور؟

به غیر از روز اول دیگر نه ارتباطی نداریم.

مگر خود شما ویسی را به استقلال نیاوردید؟

بله من پیشنهاد دادم اما خب دیگر باهم تماسی نداریم.انسان‌ها عوض می شوند دنیا نامرد است.

الان حرف حساب کمیته انضباطی چیست؟

می گویند کم کاری...اما مگر می شود با کم کاری تیم را به پلی آف آوردو این نتایج را گرفت....نمی دانم خودم خسته شدم و همه چیز را به خدا سپرده ام.

اینکه اهواز ۲تا استقلال دارد مشکل ساز نیست؟

سازمان این ۲تیم کاملاً مجزاست اما خب به نظر من هم ۲تیم در یک شهر و یک اسم مشکل ساز است.

چه شد که استقلال صنعتی به وجود آمد؟

خب این مسئله ۲.۳ ساله مطرح است.۳فصل قبل استقلال خوزستان به وجود آمد.در آن مقطع زمانی آقایان شفیع زاده نمی خواستند تیم داری کنند برای همین ما چون نمی خواستیم اهواز بدون استقلال باشد این تیم را بوجود آوردیم.اما خب دوباره قرار شد که برادران شفیع زاده تیم داری کنند و اینگونه شد که ۲استقلال به وجود امد.

استقلال خوزستان موفق می شود؟

خب تیم امکانات خوبی دارد و شرایط خوبی هم برای تیم فراهم شده است.مدیران همه جوره پشت تیم هستند و این خیلی کمک می‌کند به موفق شدن تیم.. امیدوارم به کمک خدا این مهم حاصل شود چراکه من این تیم را قلباً دوست دارم

ورزش بازدید : 1 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

امروز تولد علی انصاریان مدافع سابق پرسپولیس و استقلال است. این بهانه ای شد تا با او مصاحبه ای داشته باشیم. این مصاحبه جذاب را بخوانید.

عکس علی انصاریان

تولدتان مبارک چند ساله شدید؟

مرسی ممنونم که به یاد ما بودید.من ۳۵ را تمام کردم و وارد ۳۶ سالگی شدم.

اوضاع و احوال چطور است؟

مشغول مدرسه فوتبالم هستم و کنگره استعداد یابی که برای فوتبال تهران تلاش کند تا بتواند نسل خوبی را دوباره تحویل فوتبال تهران بدهد. در این کنگره رای گیری داشتیم که من و اقای معینی و افاضلی رای اوردیم و انتخاب شدیم.امیدوارم بتوانم مفید واقع شم. چراکه فوتبال تهران در پایه خیلی به عقب برگشته است. زمانی پرسپولیس و استقلال ۹۰ درصدش تهرانی بودند و ۱۰ درصدش شهرستانی و الان دقیقاً برعکس شده است.

تو همیشه از علی پروین حمایت کردی هنوزم نظرت در مورد پروین مثل قدیم است؟

بله علی آقا افتخار محله من بوده است. هنوز هم دوستش دارم و به ایشان احترام می گذارم چراکه علی آقا پیش کسوت ماست.

تو با علی پروین به فوتبال آمدی دوست داری بازهم کنارش باشی؟

البته من قبل از اینکه به پرسپولیس بیایم فوتبالیست بوده ام واتفاقاً ملی پوش هم بوده ام و در همه رده های ملی هم بازی کرده ام پس اگر به علی پروین رسیدم خوب بوده ام اما خب در کنار ایشان هم چیزهای زیادی یاد گرفتم. من دوست دارم پرسپولیس به صاحبان واقعی اش برسد.

اتفاقاً صحبتهایی مبنی بر فروش پرسپولیس به صاحبان اصلی اش است؟

خب حتماً باید همین باشد.آقای روحانی هم هم گفتند که ورزش را به دست ورزشی‌ها می رساند. و همین موضوع باعث شد خیلی از ورزشی‌ها به او رای بدهند. خانواده ما همیشه تابع نظر رهبری بوده است و خانواده مذهبی داریم. رهبر هم گفتند که کاندید های ریاست جمهوری در صحبت‌ها و مناظره هایشان جوری رفتار کنند و حرف بزنند که بعداًخجل نشوند. امیدوارم اقای روحانی هم به وعده هایشان عمل کنند و از همه مهمتر پرسپولیس را به دست صاحبان اصلی اش برسنند به پیش کسوتان واقعی نه آنهایی که فقط به فکر منافع خودشان هستند و جذابیتی هم ندارند.

برگردیم به عقب چرا رفتی استقلال؟

خب شرایطی برای من به وجود آمد که ان اتفاق افتاد و مجبور بودم ان تصمیم را بگیرم.

اگر ان زمان تکرار شود به استقلال می روی؟

فکر نکنم این اتفاق بیفتد. آن زمان هم خیلی برایم سخت بود که آن تصمیم را گرفتم

. تو در کنار هاشمی نسب و رهبری فرد بوده ای کدام یاغی تر بودند؟

مهدی و بهروز هر دو جز بهترینهای ایران بودند اما ما همگی انگشت کوچک مجتبی محرمی هم نمی شویم.

به نظرت در دوره خوبی فوتبال بازی کردی یا دوست داشتی الان در اوج باشی؟

اتفاقاً دوست داشتم به عقب تر بر می گشتم تا با نسل بهتری بازی کنم.البته من خیلی دوست داشتم تا با بازیکنان نسل پکن همبازی شوم و این اتفاق هم افتاد و با چند نفرشان همبازی شدم. کاش زودتر هم به دنیا می امدم تا با بزرگان دیگری هم همبازی می شدم.

چرا دیگر ستاره نداریم و بازیکنان جذاب نیستند؟

بله بد بختی فوتبال ما این است که هنوز علی کریمی و مجیدی اسطوده های این فوتبال هستند که همگی از نسل ما هستند. یعنی هنوز فوتبال این نسل نتوانسته ستاره بزرگی به وجود بیاورد. جباری و تیموریان و جواد نکو نام هم از نسل ما هستند. سهراب هم که هنوز بازی می‌کند که من موافقش نیستم به نظرم باید در اوج کنار می گذاشت. فوتبال دیگر خیلی جذاب نیست و دیدنش لذتی ندارد.

نظرت در مورد بازگشت نیکبخت به استقلال چیست؟

علیرضا خیلی شانس آورد که قلعه نوعی مربی استقلال بود و حالا باید از این شانس استفاده کند و از تجربه ای که دارد درس بگیرد. دیگر نباید اشتباهاتش را تکرار کند و در زتدگی اش تجدید نظر کند تا از این موقعیت بهترین استفاده را بکند. نیکبخت اگر قدر خود را می دانست الان بهترین لژیونر ایران در اروپا بود.

نظرت در مورد شرایط فعلی پرسپولیس چیست؟

فقط می توانم بگویم باید به دست صاحبان اصلی اش برسد. من یکبار به دعوت علی آقا رفتم جلسه پیش کسوتان باور کنید ۶.۷تا کاپیتان ملی پوش را یکجا دیدم. خب واقعاً اینها باید باشند. باید شو بازی‌ها تمام شود.تیم بدهکار است آنوقت آقایان به دنبال هواپیما و دانشگاه هستند.این بزک و دوزک‌ها و آرایش کردن‌ها باید تمام شود. این سیاسی‌ها باید دست از سر ورزش بردارند. برای عینک فروش دسته چک می گیرند و آن چکها همه برگشت خورده است این برای شخصیت پرسپولیس خوب نیست.

علی دایی موفق می شود؟

امیدوارم بشود. انشا الله که می شود

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 27
  • بازدید کلی : 480