loading...
فوتبال|ورزش سه|sport|football
ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

یونایتدها که فصل گذشته عنوان قهرمانی لیگ برتر را از رقیب همشهری پس گرفتند، فصل جدید را از روز ۱۱ آگوست با دیدار مقابل ویگان در کامیونیتی شیلد آغاز خواهند کرد.

عکس دیوید مویس

دیوید مویس، سرمربی جدید منچستریونایتد، تاکید کرد که در اولین فصل حضورش در این باشگاه، برای قهرمانی در هر چهار جامی که حضور دارند، خواهند جنگید.

یونایتدها که فصل گذشته عنوان قهرمانی لیگ برتر را از رقیب همشهری پس گرفتند، فصل جدید را از روز ۱۱ آگوست با دیدار مقابل ویگان در کامیونیتی شیلد آغاز خواهند کرد. آنها سپس سه هفته ابتدایی لیگ برتر را خواهند داشت و بعد از آن در لیگ قهرمانان به میدان خواهند رفت.

منچستریونایتد آخرین بار در سال ۲۰۰۴ قهرمان جام حذفی شد و آخرین قهرمانی آنها در جام اتحادیه هم به سال ۲۰۱۰ برمی گردد.

مویس در طول ۱۱ فصل حضورش در اورتون به هیچ جامی نرسید اما با منچستریونایتد، به یک چهارگانه تاریخی فکر می کند.

او در گفتگو با نشریه سان گفت:" باید در همه رقابت‌ها خوب کار کرد؛ نه فقط در لیگ برتر.

وقتی در منچستریونایتد کار می کنید، باید برای قهرمانی در همه جام‌ها تلاش کنید. باید تلاش کنید تا به همه جام‌ها برسید.

شاید جامی را از دست بدهید اما باید تلاش تان را برای قهرمانی در همه رقابت‌ها بکنید.

من هر جایی بودم، همین طور کار کردم و در منچستریونایتد هم همین طور خواهد بود زیرا بازیکنان بیشتر و باکیفیت تری در اختیار دارم و سنت باشگاه هم قهرمانی در همه جام هاست."

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

جان لوئیجی بوفون، کاپیتان تیم ملی ایتالیا، معتقد است که هنوز نمی توان این تیم را یکی از بهترین تیم های دنیا دانست..

عکس جیان لوئیجی  بوفون

شاگردان چزاره پراندلی بعد از نایب قهرمانی در یورو ۲۰۱۲، در رقابت های جام کنفدراسیون‌ها به رتبه سوم رسیدند اما دروازه بان یووه معتقد است که برای تبدیل شدن به یکی از مدعیان قهرمانی در جام جهانی برزیل باید بیش از این پیشرفت کنند.

بوفون در گفتگو با سایت فیفا گفت:" ایتالیا هنوز در سطح بهترین تیم های دنیا نیست. ما در سطح پایین تری هستیم.

ما تیمی هستیم که در چند سال اخیر پیشرفت مداومی داشته و امیدواریم که این روند ادامه داشته باشد تا بتوانیم به آنجایی که می خواهیم برسیم.

در حال حاضر تمرکز ما روی مقایسه خودمان با سایر تیم‌ها نیست؛ می خواهیم به سطحی برسیم که در جام جهانی ۲۰۱۴ مدعی باشیم.

فکر می کنم در مسیر درستی قرار داریم اما باید از نظر جزئیات، بهتر و بهتر شویم. ما در جام کنفدراسیون‌ها خوب کار کردیم و نشان دادیم عملکرد چند سال اخیر خودمان اتفاق نبوده است.

ما می خواهیم در جام جهانی هم همین طور باشیم اما نیاز داریم که در فرم خوبی باشیم. این چیزی است که ما برای رسیدن به آن تلاش می کنیم."
ایتالیا در حال حاضر با ۱۴ امتیاز از ۶ بازی، با ۴ امتیاز برتری نسبت به بلغارستان، در صدر جدول گروهش در مرحله مقدماتی جام جهانی قرار دارد.

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

مدیربرنامه های «جی لوید ساموئل»گفت:رقم پیشنهادی مسوولان باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد این بازیکن با آنچه مد نظر ما است اختلاف زیادی دارد.

عکس جی لوید   ساموئل

جی لوید ساموئل»بازیکن «ترینیداد و توباگویی» که فصل گذشته تیم فوتبال استقلال را در لیگ برتر باشگاه های ایران و لیگ قهرمانان آسیا همراهی می کرد عملکرد بسیار مطلوبی داشت اما به نظر می رسد بر خلاف اظهارات مسوولان باشگاه استقلال،این بازیکن در آستانه جدایی از جمع آبی پوشان قرار دارد.
مدیر برنامه های ساموئل روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت:پس از صحبتی که دو روز پیش با مدیرعامل باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد ساموئل داشتیم دیگر مذاکره ای انجام نشد!
وی با بیان اینکه باشگاه استقلال هنوز با ساموئل تسویه حساب نکرده است،افزود:مسوولان استقلال ابتدا باید با این بازیکن تسویه حساب کنند،ضمن اینکه رقم پیشنهادی آنان نسبت به آنچه مد نظر ما است اختلاف زیادی دارد.
وی تصریح کرد:مسوولان باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد ساموئل تمایل نشان می دهند اما مجددا عقب نشینی می کنند!
وی ادامه داد:مهلت نقل و انتقالات بازیکنان خارجی دو روز دیگر به پایان می رسد و اگر مسوولان باشگاه استقلال تمایل به ادامه حضور ساموئل در این تیم دارند باید هر چه زودتر اقدام کنند.
مدیر برنامه های ساموئل در خصوص پیشنهاد سایر تیم های لیگ برتری برای جذب این بازیکن اظهار داشت:من به جز استقلال، با تیم دیگری درباره ساموئل مذاکره نکرده ام.

ورزش بازدید : 1 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که با باشگاه فیورنتینا برای انتقال ماریو گومز به توافق رسیده است..

عکس ماریو گومز

کارل هاینس رومنیگه، نایب رئیس باشگاه بایرن، با آندره آ دلا واله، رئیس باشگاه فیورنتینا، دیدار کرد و مذاکره دو طرف، در نهایت با توافق بر سر مبلغ انتقال به سرانجام رسید. با توجه به اینکه گومز پیش از این با باشگاه فیورنتینا به توافق رسیده بود، این انتقال در چند روز آینده نهایی خواهد شد.

رومنیگه در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه بایرن گفت:" این خواسته ماریو گومزه بود که از بایرن به فیورنتینا برود. ما براساس خواسته او عمل کردیم.

من بازی های او برای بایرن را دوست داشتم. او کارهای زیادی برای بایرن کرد و من از او تشکر می کنم. از طرف باشگاه بایرن، برای او در فلورانس بهتری‌ها را آرزو دارم."

گومز در سال ۲۰۰۹ از اشتوتگارت به بایرن پیوست و در ۱۷۲ دیداری که برای باواریایی‌ها به میدان رفت، ۱۱۲ گل به ثمر رساند. اما او فصل گذشته و با پیوستن مانجوکیچ به بایرن، جایگاهش در ترکیب اصلی این تیم را از دست داد.

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

رئیس اتحادیه باشگاه‌های فوتبال از درخواست شورای مرکزی این اتحادیه برای دیدار با رئیس تشخیص مصلحت نظام خبر داد..

عکس عزیز محمدی

عزیزالله محمدی در مورد علت دیدار با هاشمی رفسنجانی و اینکه گفته می‌شود در این دیدار در مورد واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و انتخاب وزیر ورزش صحبت‌ شده است، گفت: بانی این دیدار امیر عابدینی بود و در این نشست صمیمانه در مورد اهمیت ورزش صحبت شد و هیچ بحثی در مورد انتخاب وزیر ورزش و یا واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس انجام نگرفت. در این دیدار راجع به مسائل اخلاق در ورزش و جایگاه مهم ورزش در بین مردم صحبت‌هایی مطرح شد.

وی ادامه داد: شورای مرکزی اتحادیه باشگاه‌های فوتبال که شامل ۱۶ باشگاه لیگ برتری و ۸ باشگاه دسته اولی است، از هاشمی رفسنجانی درخواست ملاقات حضوری کرد و قرار است در آینده‌ای نزدیک به دیدار ایشان برویم.

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

لورن بلان، سرمربی پاری سن ژرمن، معتقد است اگر این باشگاه بتواند ادینسون کاوانی، مهاجم ناپولی را به خدمت بگیرد، این بازیکن می تواند زوج خوبی با زلاتان ابراهیموویچ به تشکیل بدهد..

عکس لوران بلان

لئوناردو، مدیر ورزشی پی اس جی، روز گذشته تایید کرد که این باشگاه پیشنهادی رسمی برای خرید ستاره اروگوئه ای ناپولی ارائه داده و روند مذاکرات را مثبت دانست.

بلان که به تازگی جانشین آنچلوتی در پارک دو پرنس شده، کاوانی را بهترین گزینه برای بازی کردن در کنار ایبرا دانست.

او به اکیپ گفت:" اگر کاوانی به پی اس جی بپیوندد، من خیلی خوشحال خواهم شد. کاوانی و زلاتان می توانند یکدیگر را کامل کنند. سبک بازی آنها مکمل هم است.

اگر کاوانی را بخریم، یک زوج عالی در خط حمله خواهیم داشت و این می تواند هشداری به رقبای مان در فرانسه و اروپا باشد."

از یوان کابای، ملی پوش فرانسوی نیوکاسل، به عنوان گزینه دیگر پاری سن ژرمن در بازار نقل و انتقالات نام برده می شود.

بلان در این مورد گفت:" کابای بازیکن فوق العاده ای است و می تواند دست ما را در پست های مختلف بازتر کند اما نمی دانیم که می توانیم او را به خدمت بگیریم یا نه."

اما بازیکنی که این روزها شایعات زیادی در مورد جدایی اش از پی اس جی به گوش می رسد، تیاگو سیلواست. گفته می شود این ملی پوش برزیلی ممکن است راهی بارسا شود اما بلان احتمال ماندن کاپیتان سلسائو را زیاد دانست:" فکر می کنم او این فصل هم در پاریس خواهد بود و شانس زیادی دارد تا کاپیتان شود."

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

شماری از مدیران ورزشی به دیدار رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام رفتند..

امروز مهدی محمد نبی؛ دبیر فدراسیون فوتبال، امیر عابدینی؛ مدیرعامل باشگاه داماش، عزیز الله محمدی؛ رئیس اتحادیه باشگاه‌ها، حمید استیلی؛ مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس، محمدحسین قریب؛ مدیرعامل سابق باشگاه استقلال، مجتبی پوربخش؛ مجری ورزشی شبکه استان گیلان، اسماعیل حید‌رپور؛ مدیرعامل باشگاه گهر با حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی دیدار کردند.

در این نشست صمیمانه که با ابتکار عابدینی برگزار شد ابتدا مدیرعامل داماش گزارشی از وضعیت باشگاه‌ها و ورزش ارایه کرد و از هاشمی رفسنجانی به عنوان حامیان ورزش نام برد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در مورد مسایل ورزش و صعود تیم ملی ایران به جام جهانی نکاتی گفت. اینکه مردان جنس ورزش جوانمرد و با فتوت هستند و باید به ورزش بانوان بیشتر توجه شود.با هیجان‌های مثبت ورزش مردم شاداب می‌شوند و بعد از صعود تیم ملی به جام جهانی بسیاری از ملاقات‌های ما به دلیل جشن‌های خیابانی و شور و نشاط در آن لغو شد حتی حسن روحانی هم نتوانست آن روز به دیدن من بیاید.

وی ادامه داد: مردم برای دیدن فوتبال حاضرند از جیب‌ خود هزینه کنند و پول می‌دهند تا به ورزشگاه آزادی بروند در حالیکه در برخی جاها حاضرند برای مردم هزینه هم کنند اما مردم به آنجا نمی‌ر وند.

ورزش بازدید : 3 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

اشگاه موناکو اعلام کرد که اریک آبیدال، مدافع سابق بارسا را به خدمت گرفته است. .

عکس اریک آبیدال

این مدافع چپ باتجربه که به تازگی از سوی باشگاه بارسلونا به عنوان بازیکن آزاد اعلام شد، با قراردادی یک ساله به این باشگاه فرانسوی پیوست که در صورت توافق دو طرف، برای یک فصل دیگر قابل تمدید استو

آبیدال دوران حرفه ای اش را در موناکو آغاز کرد اما در سال ۲۰۰۲ راهی لیل شد. او پیش از پیوستن به بارسا در سال ۲۰۰۷، برای المپیک لیون هم بازی کرد.

آبیدال در طول ۶ فصل حضور در بارسا، چهار قهرمانی در لالیگا، دو قهرمانی در کوپا دل ری و دو قهرمانی در چمپیونزلیگ به دست آورد اما در دو فصل آخر حضور در این باشگاه، به دلیل بیماری سرطان، مدت زیادی را دور از میادین بود.

او که دچار تومور بدخیم کبدی شده بود، در مارس ۲۰۱۱ تحت عمل پیوستن کبد قرار گرفت و نزدیک به یک سال از میادین دور بود.

او دوست داشت که به حضورش در نوکمپ ادامه بدهد اما مدیران باشگاه قرارداد او را تمدید نکردند.
باشگاه های بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن نیز برای به خدمت گرفتن او ابراز علاقه کرده بودند اما او در نهایت تصمیم گرفت تا به موناکو ملحق شود.

ورزش بازدید : 1 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

فرزند زننده نخستین گل ایران در مسابقات جام جهانی فوتبال از هفته آینده در تمرین تیم استقلال حضور پیدا می‌کند..

عکس تیم استقلال

فرزند ایرج دانایی‌فرد با هماهنگی کادر فنی تیم استقلال از هفته آینده در تمرینات این تیم حضور پیدا خواهد کرد. قرار است بعد از بازگشت استقلال از اردوی اوکراین پسر دانایی‌فرد پس از تشکیل جلسه با مسئولان این تیم، در تمرینات آبی‌ها حضور یابد.

ایرج دانایی‌فرد عضو تیم ملی فوتبال در جام جهانی ۱۹۷۸ بود که در دیدار با اسکاتلند نیز گلزنی کرد. او زننده نخستین گل ایران در تاریخ جام‌های جهانی است.

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

آرین روبن، ستاره هلندی بایرن، معتقد است که کار کردن زیر نظر پپ گواردیولا می تواند او را به بازیکن بهتری تبدیل کند..

عکس آرین روبن

گواردیولا که به تازگی کارش را به عنوان سرمربی باواریایی‌ها آغاز کرد، روبن را یک استعداد خالص توصیف کرد؛ صحبت هایی که موجب خوشحالی این ملی پوش هلندی شد.

او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه بایرن گفت:" می خواهم به عنوان یک بازیکن پیشرفت کنم و فکر می کنم پپ گواردیولا بهتر فرد برای رسیدن به این هدف زیر نظر اوست.

صحبت های او درباره من، واقعا فوق العاده بود و باعث افتخار من شد.

من در تمام طول دوران حرفه ای ام مربیان فوق العاده زیادی داشتم و اکنون یک مربی دیگر. من حالا کمی مسن تر هستم اما همیشه آماده ام تا چیزهای جدید یاد بگیرم.

او مربی فوق العاده ای است و شنیده ام که او کاملا خود را وقف تمرینات می‌کند و با بازیکنان زیاد صحبت می کند. من واقعا هیجان زده هستم. "

روبن همچنین ماریو گوتزه و یان کرچهوف، خریدهای جدید باشگاه را مورد ستایش قرار داد و گفت:" ماریو علی رغم جوانی، بازیکن فوق العاده ای است. با بودن او، ما تیم قوی تری خواهیم بود. یان کرچهوف هم می تواند به ما کمک کند. او استعداد فوق العاده ای استو تیم ما کیفیت بالایی دارد و این باورنکردنی است."

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 30
  • بازدید کلی : 483