loading...
فوتبال|ورزش سه|sport|football
ورزش بازدید : 0 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

کارل هاینس رومنیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ روز دوشنبه شایعات در مورد این موضوع را که باشگاه بایرن مونیخ برای انتقال ماریو گومز هافبک این تیم با باشگاه فیورنتینا به توافق رسیده است رد کرد..

عکس ماریو گومز

اوایل روز دوشنبه مجله بیلد آلمان گزارش کرد که دو باشگاه در این مورد به توافق رسیده اند و طی این هفته هافبک این تیم آلمانی با باشگاه سری آ ایتالیا قرارداد امضا خواهد کرد.
رومنیگه در گفتگو با خبرگزاری آلمان گفت:« این گزارش نادرست است.»
رسانه های ایتالیا همچنین گزارش کردند که دو باشگاه در حال امضای این قرارداد هستند که به موجب آن باشگاه فیورنتینا باید برای انتقال این بازیکن ۱۵ میلیون یورو به باشگاه بایرن مونیخ پرداخت کند.
باشگاه بایرن مونیخ پیش از این در ازای انتقال این بازیکن به فیورنتینا مبلغ ۲۰ میلیون یورو خواستار شده بود.
گومز تا پایان فصل ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ با باشگاه بایرن مونیخ قرارداد دارد.
وی در سال ۲۰۰۹ میلادی در ازای دریافت ۳۰ میلیون یورو از تیم فوتبال اشتوتگارت آلمان به بایرن مونیخ پیوست.
ماریو گومز علاقه مندی خود را در پیوستن به تیم فوتبال فیورنتینا اعلام کرده و گفته است برای یک دوره چهارساله با این تیم توافق های اولیه را کسب کرده است.
به گزارش خبرگزاری آلمان از ریوا دل گاردا، گومز در اردوی تدارکاتی بایرن مونیخ در ایتالیا حضور دارد اما تاکنون در هیچ یک از بازی های دوستانه این تیم حضور نداشته است.

ورزش بازدید : 0 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

تمرین‌های آماده‌سازی تراکتورسازی امروز هم زیر نظر مجید جلالی دنبال شد..

عکس تیم تراکتورسازی تبریز

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تمرین نوبت بعدازظهر خود را از ساعت ۱۸:۳۰ پیگیری کرد. حدود ۳۰۰ نفر از هواداران تراکتورسازی از این تمرین استقبال کردند.

بازیکنان پس از گرم کردن بدن‌های خود شروع به زدن ضربه‌ها به سوی دروازه کردند که با استقبال هواداران روبه‌رو شده بود. مجید جلالی در چندین نوبت بازیکنان را در وسط میدان جمع کرده و به آنها نکات تمرین را گوشزد کرد. میلاد فخرالدینی که از فصل گذشته مصدوم بود، به صورت اختصاصی با پزشک تیم تمرین کرد.

در این تمرین هواداران "شعار باقری رو داده‌ایم، کریمی رو گرفتیم" سر دادند که علی کریمی از بازیکنان تبریز معنی این حرف را می‌پرسید.

سرپرست تیم تراکتورسازی و حمید زینی‌زاده، مدیرعامل این باشگاه در تهران حضور داشته و فردا به تبریز باز خواهند گشت.

تراکتورسازان طبق گفته مجید جلالی سه‌شنبه آینده با نفت تهران در تبریز بازی خواهند داشت.

ورزش بازدید : 0 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

خرید جدید آژاکس بویان کرکیچ احساس می‌کند که ترک بارسلونا به مقصد رم در تابستان ۲۰۱۱ و به دنبال آن پیوستن به میلان تصمیم اشتباهی بوده..

عکس بویان کرکیچ

این مهاجم ۲۲ ساله در حال حاضر در یک انتقال قرضی راهی قهرمان هلند یعنی آژاکس شده و امیدوارست که هلند مقصد نهایی اش در دوران حرفه ای اش باشد.

بویان در این رابطه به خبرگزاری دی تلگراف چنین گفته " انتخاب من برای پیوستن به رم و میلان اشتباه بود.شاید من باید در سال ۲۰۱۱ تصمیم می گرفتم راهی لیگ هلند شوم"

"بازیکن جوانی هستم و نیاز دارم که به صورت منظم بازی کنم و با انجام تنها ۱۸ بازی در طول فصل نمی توانم پیشرفت کنم.با این اوصاف در آژاکس امیدوار بتوانم از این فرصت نهایت استفاده را ببرم"

"واقعا می خواهم تا قرارداد قرضی ام با آژاکس هر چه زودتر دائمی شود. در صورتی که الکسیس سانچس یا داوید ویا فروخته می شدند ترک بارسلونا سختر می شد.بنابراین می خواهم هر چه زودتر این انتقال دائمی شود"

بویان می تواند نخستین بازی رسمی اش با پیراهن آژاکس را برابر آ زد در تاریخ ۲۷ جولای انجام دهد.

ورزش بازدید : 0 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

ویسنته دل بوسکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، تایید کرد که تیاگو آلکانتارا برای قرار گرفتن در فهرست روخا برای جام جهانی ۲۰۱۴، باید فصل آینده در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد اما معتقد است که او برای رسیدن به این هدف نیازی به ترک بارسا ندارد..

عکس ویسنته  دل‌بوسکه

این ستاره جوان که به تازگی با تیم زیر ۲۱ ساله های اسپانیا قهرمان اروپا شد، فصل گذشته بازی های چندانی در ترکیب اصلی بارسا انجام نداد و اکنون قصد دارد برای پیوستن کردن فرصت بازی بیشتر، راهی منچستریونایتد شود.

اما سرمربی ماتادورها معتقد است که این انتقال نمی تواند بهترین تصمیم برای این ستاره جوان باشد.

دل بوسکه به خبرنگاران گفت:" مهمترین مسئله برای تیاگو این است که بازی های بیشتری انجام بدهد. فکر می کنم او این فرصت را در بارسا به دست بیاورد زیرا این باشگاه برای او اهمیت زیادی قائل است."

این در حالی است که تیاگو به تازگی اعلام کرد که برای موفقیت در فوتبال، تنها به ادامه حضور در بارسا فکر نمی کند:" اگر بگویم تنها می خواهم در بارسا به موفقیت برسم، دروغ گفته ام. رویای من موفقیت در فوتبال است. می خواهم بازیکنی باشم که مردم برای سال‌ها او را به یاد دارند."

دل بوسکه در مورد انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی جدید رئال، گفت:"آنچلوتی کسی‌ است که افتخارات زیادی را کسب کرده است. او فوتبال اروپا را به خوبی می شناسد و از تجربه لازم برای مربیگری در رئال برخوردار است. او مربی‌ بسیار خوبی‌ است و امیدوارم این به معنی یک فصل خوب برای فوتبال اسپانیا باشد."

سرمربی سابق رئال همچنین در مورد بازی دادن به کاسیاس پس از ۵ ماه در رقابت های جام کنفدراسیون‌ها گفت:" می‌‌خواستم به شکل عاطفی وی را برگردانم. این کار به کاسیاس به عنوان یک بازیکن کمک کرد. با وی صحبت می‌‌کردم اما او در طول تمرینات و کنفرانس‌های خبری سر حال بود."

ورزش بازدید : 0 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

قاسم حدادی فر به احتمال زیاد بازیکن ذوب آهن باقی خواهد ماند اما پرسپولیسی‌ها هنوز روی این هافبک ملی پوش ادعا دارند..

عکس قاسم حدادی فر

حدادی فر در این باره می گوید : بعد از این که ماندن خود را در لیگ برتر قطعی کردیم، فرصت کمی برای استراحت داشتیم و به همین خاطر تمرینات خود را دو روز است که زیر نظر لوکا بوناچیچ مربی جدید خود آغاز کرده ایم و تلاش می کنیم تا خودمان را هرچه زودتر به شرایط بهتری برسانیم. لوکا هم مربی بزرگی است و کارنامه اش این را ثابت می کند. ذوب آهن می تواند با حضور لوکا و همچنین جذب بازیکنانی که تاکنون هم صورت گرفته است و می گیرد، در لیگ برتر حرف های زیادی برای گفتن و جبران مافات داشته باشیم.

حدادی فر درباره این که باشگاه پرسپولیس از وی به کمیته انضباطی شکایت کرده است، هم گفت: قبل از این که بازی پلی آف ذوب آهن برگزار شود، با پرسپولیس به توافق رسیده بودم و حتی قرارداد امضا کرده بودم. از همه لحاظ با سرخپوشان توافق کرده بودم اما مدیران ذوب آهن گفتند ۶ ماه از قراردادم باقی مانده و در واقع مدتی که به عنوان بازیکن سرباز در تراکتورسازی خدمت می کردم، محاسبه نشده بود. به خدا من بی تقصیر هستم و شرمنده محمد رویانیان، علی دایی و هواداران پرسپولیس شدم و از روی بی اطلاعی این کار انجام گرفت.

وی درخصوص این که عنوان شده از مسئولان ذوب آهن درخواست کرده تا توافقی در این زمینه با پرداخت زیرمیزی صورت بگیرد و به پرسپولیس برود، نیزگفت: اصلا چنین چیزی درست نیست و کسانی که من را می شناسند اطلاع دارند اخلاق و رفتارم چگونه است. هیچ آدم عاقلی دست به این کار نخواهد زد که من بخواهم دومی آن باشم. با این حال دو باشگاه باید با یکدیگر مذاکره کنند تا تکلیفم زودتر مشخص شود و از شرمندگی هواداران ذوب آهن و پرسپولیس بیرون بیایم.

ورزش بازدید : 0 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

خاویر زانتی، کاپیتان اینتر، معتقد است که اگر می خواهند بار دیگر به رقابت های چمپیونزلیگ صعود کنند، نباید بازیکنانی مانند فردی گوارین و سمیر هاندانوویچ را بفروشند..

عکس  زانتی

به تازگی شایعاتی در مورد پیوستن دروازه بان اسلوونیایی اینتر به بارسا منتشر شد و گفته می شود که گواردیولا نیز مورد توجه تاتنهام قرار گرفته است.

با این وجود، اگرچه زانتی درک می‌کند که مشکلات مالی باشگاه نقش زیادی در نقل و انتقالات بازیکنان دارد، اما معتقد است که رسیدن به موفقیت در زمینه های ورزشی باید در اولویت قرار بگیرد.

او در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت گفت:" فروش گوارین و هاندانوویچ؟ اگر مسئولیت با من بود، هیچ یک بازیکنان تیم را نمی فروختم. اگر بخواهیم به اوج برگردیم، نباید اجازه بدهیم بهترین بازیکنان مان بروند.

واضح است که کسی نمی خواهد اینتر را تضعیف کند اما در این شرایط اقتصادی دشوار، باید بعضی مسائل را هم در نظر گرفت."

این مدافع آرژانتینی باتجربه همچنین در مورد انتخاب والتر ماتزاری به عنوان سرمربی جدید اینتر، گفت:" فکر می کنم این ادعا که ماتزاری بهترین خرید ما بود، موافقم. ما در مورد مربی ای صحبت می کنیم که همیشه شخصیت و اراده بالایی را در دوران حرفه ای به نمایش گذاشته است.
چیزی که من در مورد او بیش از همه دوست دارم این است که او واقعا می خواست سرمربی اینتر شود. او به همه ما انگیزه می دهد."

ورزش بازدید : 1 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

استفن جرارد، کاپیتان لیورپول، معتقد است که این تیم می تواند فصل آینده در بین چهار تیم اول لیگ برتر قرار بگیرد..

عکس استیوون جرارد

شاگردان برندان راجرز فصل گذشته در لیگ برتر در رتبه هفتم جدول قرار گرفتند و نتوانستند به لیگ اروپا برسند. آنها با آرسنال که در رتبه چهارم قرار گرفت، ۱۲ امتیاز فاصله داشتند.

با این وجود، جرارد معتقد است که لیورپول در ۱۳ دیدار پایانی فصل گذشته، تنها یک شکست داشت، می تواند با پشت سر گذاشتن تیم هایی مانند آرسنال و تاتنهام، فصل آینده در بین تیم های برتر جزیره قرار بگیرد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ۶-۵ پایانی فصل گذشته فوق العاده بود. ما در سطح خیلی خوبی کار کردیم و فکر می کنم در این مدت یکی از چهار تیم برتر لیگ بودیم.

ما فصل را قدرتمندانه به پایان رساندیم اما در نیم فصل اول از تداوم لازم برخوردار نبودیم. به همین دلیل است که نتوانستیم به آنچه می خواستیم، برسیم.

با این وجود فکر می کنم که در این فصل ما بازی های درخشانی داشتیم. اگر بتوانیم فصل بعد هم در این سطح کار کنیم، مطمئنم که می توانیم در بین چهار تیم اول لیگ قرار بگیریم.
اگر هواداران مانند فصل گذشته از ما حمایت کنند، که می دانیم این کار را خواهند کرد، معتقدم که می توانیم در جمع چهار تیم قرار بگیریم. اگر به استاندارد تیم های لیگ نگاه کنید، می بینید که قرار گرفتن در جمع چهار تیم دستاورد فوق العاده ای خواهد بود."

ورزش بازدید : 0 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال که این روزها در حال سپری کردن کلاس‌های مربیگری درجه C آسیا است، اعلام کرد شرایط استقلال بسیار خوب است و بازیکنان باید روی موفقیت در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا تمرکز کنند.

عکس فرزاد مجیدی

به نقل از سایت باشگاه استقلال فرزاد مجیدی در خصوص حضور در کلاس مربیگری درجه C آسیا اظهار داشت: کلاس خیلی خوبی را در مدت یک هفته است که سپری کرده‌ایم. این کلاس‌ها در ورزشگاه کاوه برگزار می‌‎شود که مدرس آن حسین صالح، سرمربی تیم فوتبال نونهالان ایران است.

وی ادامه داد: شخصا فکر می‌کنم در این کلاس‌ها می‌توان تجربیات مهم و جدیدی کسب کرد. به همین جهت تلاش می‌کنم تا بتوانم مدارج مربیگری حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا را به طور جدی دنبال کنم.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در خصوص ارزیابی‌اش از شرایط فعلی تیم استقلال اظهار داشت: اخبار را در روزهای اخیر با وجود درگیری در کلاس‌های مربیگری پیگیری کرده‌ام و خدا را شکر می‌کنم بازیکنان اصلی همچنان در استقلال هستند.

مجیدی در پایان گفت: به نظرم شرایط تیم بسیار خوب است و تمام تیم بایستی تمرکزشان را روی بازی‌های لیگ و همینطور لیگ قهرمانان آسیا بگذارند که بازی‌های سختی در آن پیش رو دارند.

ورزش بازدید : 0 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

شورای ورزشی دبی روز دوشنبه اعلام کرد قرارداد مارادونا به عنوان سفیر ورزشی به مدت یک سال دیگر تمدید شد..

عکس مارادونا

این ستاره سابق فوتبال آرژانتین با این عنوان به فعالیت های خود در جهت ارتقاء رویدادهای ورزشی مانند رقابت های تنیس، اسب سواری و گلف در امارات ادامه می دهد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از دبی، مارادونا سال ۲۰۱۲ پس از آنکه به عنوان مربی باشگاه الوصل نتایج خوبی کسب نکرد ، به این سمت انتخاب شد.
مبلغ قرارداد مارادونا اعلام نشده است، با این حال رسانه‌ها از دستمزد سالانه پنج میلیون دلاری خبر می دهند که برابر با دستمزد وی در زمان حضور به عنوان مربی الوصل است. مارادونا ۵۲ ساله ابتدای ژوئیه ۲۰۱۲ از مربیگری الوصل برکنار و برونو متسو فرانسوی جایگزین وی در این سمت شد.

ورزش بازدید : 1 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

عدم تمدید قرارداد ذوب‌آهن با علی جراحکار اصلا به مذاق این مدافع خوش نیامده و باعث شده که او حالا در آستانه شروع لیگ به دنبال تیم برای فصل آینده باشد..

عکس علی جراح کار.

این مدافع سابق تیم ملوان که در نیم‌فصل دوم فصل گذشته بعد از چند ماه دوری از فوتبال به ذوب‌آهن پیوست، در نیم‌فصل دوم ۱۱ بازی برای تیم ذوب‌آهن انجام داد اما مدیران باشگاه ذوب‌آهن برای فصل آینده تمایلی به تمدید قرارداد با این بازیکنان از خود نشان ندادند و همین مسئله باعث شد که او در مصاحبه تندی به شدت علیه مسئولان باشگاه ذوب‌آهن موضع بگیرد. او زمانیکه از ملوان راهی ذوب‌آهن شد، مصاحبه تندی علیه مسئولان ملوان کرد و گفت کاری می‌کند تا درودگر بفهمد چه بازیکنی را از دست داده است!

گویا با ذوب‌آهن به توافق نرسیدی؟ ذوب‌آهن تو را نخواست؟
نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد. من دو ماه پای این تیم ماندم و همه کار برای این تیم کردیم ولی دلال‌ها روز آخر به اینها چند دفاع وسط دادند و همه چیز را گردن لوکا انداختند و به من گفتند لوکا تو را نخواسته است. لوکا امثال وحید علی‌آبادی و اویس کردجهان که از لیگ یک به ذوب‌آهن آمده بودند را ندیده بود و هیچ یک از بازیکنان ما را ندیده بود و من نمی‌دانم او چگونه ما را دیده که باشگاه جدایی من را گردن لوکا انداخت؟ من در اواخر فصل گذشته از سایپا و ملوان پیشنهاد داشتم و آنها مرا می‌خواستند اما من به آنها گفتم که ذوب‌آهن با ما حرف زده و درست نیست که من با شما مذاکره کنم.
گویا از چند روز پیش ذوب‌آهن به تو گفته بود که دیگر جایی در این تیم نداری.
بله. ذوبی‌ها این اواخر به ما گفتند که ما شما را نگه می‌داریم و مطمئنا شما در تیم ما هستید و شما تنها تیم را در لیگ نگاه دارید تا ما همه کار برای شما بکنیم و مطمئن باشید که قرارداد همه بازیکنان با تیم تمدید می‌شود اما متاسفانه همه قول و قرارهای خود را فراموش کردند. مسئولان ذوب‌آهن بدانند که خدایی هم آن بالا هست و یقه اینها را بدون شک می‌گیرد.
می‌خواهی بگویی لوکا تو را می‌خواسته؟
ببینید، من چند روز پیش در باشگاه ذوب‌آهن بودم و چند نفر از اعضای باشگاه آنجا نشسته بودند و پیش خود می‌گفتند چه کسی این بازیکنان را می‌گیرد؟ لوکا که از کرواسی آمده، چگونه در کرواسی وحید علی‌آبادی یا اویس کرد جهان را دیده است؟ ضمن اینکه این بازیکنان قبل از حضور لوکا در ذوب‌آهن با این تیم قرارداد امضا کرده بودند. ذوبی‌ها قرارداد همه بازیکنان خود را تمدید کرده‌اند اما وقتی به من می‌رسد، می‌گویند که لوکا باید بازی تو را ببیند. مگر من بچه هستم که بروم تست بدهم که او مرا بخواهد یا نخواهد؟
حرف من این است که چرا تا روز آخر مرا بازی دادند و چرا زمانیکه پیشنهاد داشتم، به من نگفتند که مرا نمی‌خواهند و حالا که همه تیم‌های خودشان را بسته‌اند و اردوهایشان را نیز برگزار کرده‌اند، اینگونه به ما می‌گویند. آنها به ما گفتند صبر کنید اما دروغ گفتند و کارشان حرفه‌ای نبود.
برخی از بازیکنان جدا شده از ذوب‌آهن و حتی کاظمی و تیمش ذوبی‌ها را غیر حرفه‌ای خوانده بودند.
به نظر من هم ذوب‌آهن باشگاه بزرگی است اما کسانی که در این باشگاه در راس کار هستند نه حرفه‌ای هستند و نه کار بلد فوتبال و به نظرم مشکل فوتبال نیز همین کار نابلدها هستند.
اینها جدیدا یک دفاع وسط آورده‌اند که مادرش ایرانی و پدرش شیلیایی است اما این مدافع در حد لیگ دسته دوم ایران هم نیست و بازیکنان با کیفیت‌تری در لیگ دسته دوی ایران وجود دارند اما چون کسی را ندارند در هیچ تیمی به میدان نمی‌روند. این بازیکن چون اسمش این است که خانواده خارجی دارد، ذوبی‌ها با او قرارداد امضا کردند. من ۶، ۷ سال است که در لیگ بازی کنم و در انزلی سال‌ها فیکس تیم بودند اما اینها بازیکنان لیگ دسته اول را به تیم آوردند. به نظر شما اگر پای دلال‌ها وسط نباشد، پس این بازیکنان از کجا آمده‌اند؟
برخی از مربیان می‌گفتند دلال‌ها اطراف باشگاه ذوب‌آهن هستند، نظر تو هم اینگونه است؟
۱۰۰ درصد هست. وقتی من یک دفاع وسط هستم و در نیم‌فصل دوم ۱۱ بازی برای ذوب‌آهن می‌کنم و تیم در زمان حضور من به جز بازی سپاهان فقط یک گل می‌خورد و ۹ بازی دروازه ما باز نمی‌شود، چرا باید از این تیم کنار گذاشته شوم؟ آمار همه چیز را می‌گوید و سئوال من این است که چرا مدافعانی را جذب کرده‌اند که در فصل گذشته حتی یک بازی هم به میدان نرفته‌اند؟
البته قبول کن که امسال به کیفیت قبل هم نبودی.
بله. خودم هم قبول دارم اما من مصدوم بودم و حتی دکتر کیهانی به من گفت دیگر نمی‌توانی فوتبال بازی کنی اما اینقدر تلاش کردم که دوباره به فوتبال باز گردم. او به من گفت که بعد از یک سال باید به فوتبال بازگردی اما من ظرف ۷ ماه به ذوب‌آهن آمدم و با این حال در بازی‌های آخر خیلی سر حال و خوب بودم.
مشکل من این نیست که به جای من بازیکن جذب کرده‌اند بلکه مشکل من این است که بازیکنانی جذب کرده‌اند که اصلا در حد من نیستند. اگر آنها پژمان منتظری، هادی عقیلی یا فرشید طالبی را جذب می‌کردند، من مشکلی نداشتم اما آنها بازیکنانی را آورده‌اند که در تیم‌های خود ذخیره بوده‌اند و یک سال است که بازی نکرده‌اند؛ باید بگویم آقایانی که در راس کار ذوب‌آهن هستند، شناخت کاملی از بازیکنان لیگ ندارند.
یعنی می‌گویی لوکا در جریان جذب این بازیکنان به ذوب‌آهن نیست؟
من حاضرم قسم بخورم که در جریان نیست. من خودم در شیرین فراز کرمانشاه مربی خارجی داشتم و می‌دانم که شرایط آنها چگونه است. اصلا مربی خارجی برای این است که تیم را به او تحویل می‌دهند و به او می‌گویند که با این ۲۵ بازیکن در لیگ برتر بازی کن. مربی خارجی پولش را می‌خواهد وگرنه لوکا اصلا می‌داند علی‌آبادی و کردجهان از کجا آمده است؛ من برای ذوب‌آهن سرم را می‌دادم اما باید اندکی معرفت و جوانمردی در مدیران ذوب‌آهن باشد؛ در دورانی که با این تیم قرارداد داشتم، اصلا معلوم نبود با چه کسی در ذوب‌آهن طرف هستم و باید مشکلاتم را به چه کسی بگویم. با مدیرعامل حرف می‌زدم اما او در مورد والیبال نشسته با من حرف می‌زد و معلوم نبود باید با چه کسی حرف زد. این مدیران فقط بله قربان‌گو هستند.
پس به نظرت چه کسی در ذوب‌آهن تیم را می‌بندد؟
من خودم هم نمی‌دانم چه کسانی این تیم را می‌بندند اما هرکه باشد قوی است و خوب تیم را می‌بندد.
منظورت از خوب چیست؟
یعنی اینکه خوش به حال بازیکنانی که با آن دلال‌هایی هستند که با آنها این طرف و آن طرف می‌روند و با قراردادهای سنگین به ذوب‌آهن پیوسته‌انند؛ اما ما به پای این ذوب‌آهن سوختیم و ساختیم اما حالا بدون تیم مانده‌ایم.

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 62
  • بازدید کلی : 515