loading...
فوتبال|ورزش سه|sport|football
ورزش بازدید : 2 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

مدافع جدید تیم فوتبال تراکتورسازی برای انجام کارهای نهایی جدایی‌اش از سپاهان و تسویه حساب در اصفهان حاضر شد..

عکس فرشید طالبی

فرشید طالبی بعد از جدایی از سپاهان با عقد قراردادی یک ساله به تراکتورسازی تبریز پیوست.

این بازیکن امروز برای تسویه حساب و انجام کارهای نهایی جدایی اش از سپاهان به اصفهان سفر کرد. طالبی بعد از انجام کارهای شخصی در یکی دو روز آینده برای شرکت در تمرینات تراکتورسازی راهی تبریز می شود.

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

به گزارش روزنامه‌ها تاتنهام پیشنهادی ۱۱.۵ میلیون یورویی برای جذب بازیکن زیر ۲۰ سال اسپانیا ارائه داده است..

اکنون که رقابت‌های جام‌جهانی زیر ۲۰ سال برای اسپانیا به پایان رسیده، رئال مادرید می‌تواند شرایط خسه رودریگوئز را بررسی کند. مهاجم اهل جزایر قناری توجه باشگاه‌های زیادی را به خصوص در لیگ برتر به خود جلب کرده است. بر اساس گزارش «اسکای اسپورت»، تاتنهام خودش را برای پیشنهاد ۱۱.۵ میلیون یورویی به او آماده می‌کند.

تمدید قرارداد و رفتن به باشگاهی دیگر به صورت قرضی دیگر یکی از انتخاب‌های خسه نیست. این بازیکن بر این باور است که به اندازه کافی بای به دست آوردن فرصت کار کرده است و دلیلی برای یک سال دیگر منتظر ماندن نمی‌بیند. علاوه بر این زین‌الدین زیدان و به خصوص فلورنتینو پرس دو نفر از تحسین‌کنندگان وی هستند.

این در حالی است که رئال مادرید علاقمند به جذب هافبک تاتنهام شده و فلورنتینو پرس تمایل زیادی به خرید گرت بیل نشان می‌دهد. این حقیقت که بازیکن جوان رئال مادرید مورد توجه تاتنهام قرار گرفته می‌تواند مذاکرات برای جذب بیل را از نو شروع کند. رئال مادرید که دیگر از خرید بیل صرف‌نظر کرده بود، اکنون ممکن است با حضور خسه رودریگوئز، بزرگترین ستاره تیم زیر ۲۰ سال اسپانیا در جام‌جهانی تصمیم دیگری بگیرد.

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

مالک اینترمیلان تاکید کرد ستاره تیمش حتی پس از خروج از باشگاه همچنان اسطوره این باشگاه خواهد ماند..

عکس ماسیمو موراتی

دژان استانکوویچ ۳۴ ساله که در ۹ سال گذشته عضوی از باشگاه اینترمیلان بوده است، پس از آنکه در فصل گذشته تنها در سه بازی برای نرآتزوری به میدان رفت و در پایان فصل نیز قراردادش تمام شد، به دوران حضور در جوزپه مه آتزا پایان داد.

استانکوویچ در مدت حضور خود در اینتر، ۳۱۵ بار با پیراهن آبی و سیاه به میدان رفت که بر اساس اظهار نظر مالک باشگاه، یکی از اسطوره‌های نرآتزوری‌ها به شمار می‌رود.

ماسیمو موراتی در این مورد گفت: افتخار این را دارم که اعلام کنم دژان استانکوویچ بازیکن بسیار خوبی برای ما بوده است. اینتر از اینکه چنین بازیکنی در ترکیب خود داشت به خود می‌بالد. شخصیت و اشتیاق او برای رسیدن به پیروزی در هر دیدار ستودنی است. او همواره توسط هواداران با نیکی یاد خواهد شد. جنگیدن‌های او در میانه میدان دیدنی و عالی بود. او همواره یکی از اسطوره‌های اینترمیلان باقی خواهد ماند. فقط می‌توانم بگویم «ممنونم دژان»

استانکوویچ پنج بار با اینتر قهرمان سری A شده است.

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

می گویند پیشنهاد سپاهان به اندو، با تمام آپشن‌ها مبلغی در حدود ۲.۵ میلیارد است که با پیشنهاد استقلال، ۸۰۰ میلیون تفاوت دارد. استقلالی‌ها برای جذب تیموریان حاضرند سر کیسه را شل کنند.

عکس آندرانیک تیموریان

بعد از مجتبی جباری، مسئولان سپاهان برای جذب خسرو حیدری تلاش کردند اما تلاش انها نتیجه نداد و خسرو در استقلال ماند تا یک فصل دیگر با پیراهن آبی به میدان برود. حالا سپاهانی‌ها دنبال جذب یک ملی پوش دیگر هستند و به نظر می رسد با پیشنهادی نجومی قصد دارند گوی سبقت را از استقلال بربایند. ستاره مورد نظر کسی نیست جز آندرانیک تیموریان. هافبک میانی تیم ملی که سهمیه خارجی محسوب می شود و سهمیه لیگ برتری را نمی سوزاند. استقلالی‌ها هم و غم خود را گذاشته اند روی جذب آندو تا با جدایی جباری، مشکلات خط میانی شان کمتر به چشم بیاید اما این وسط پیشنهاد سپاهان به قدری نجومی بوده که تیموریان را برای چند روزهوایی کرد. می گویند پیشنهاد سپاهان به اندو، با تمام آپشن‌ها مبلغی در حدود ۲.۵ میلیارد است که با پیشنهاد استقلال، ۸۰۰ میلیون تفاوت دارد. استقلالی‌ها برای جذب تیموریان حاضرند سر کیسه را شل کنند و تا ۱.۷ میلیارد هزینه کنند. شاید اگر هر بازیکن دیگری جای آندو بود تا الان به سپاهان می رفت، به خصوص اینکه پیشنهاد خارجی تیموریان هم منتفی شده و او امسال را قطعا در لیگ ایران بازی خواهد کرد. تنها دلیل جواب نه آندو به پیشنهاد سپاهان حضور در تهران و البته درخواست هوادارانی است که از او می خواهند استقلالی شود و دوباره پیراهن این تیم را بپوشد.

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

در تازه ترین رده بندی تیم های فوتسال جهان ایران در رتبه هفتم قراردارد..

عکس تیم تیم ملی فوتسال

سایت Futsal World Ranking رده بندی تیم های برتر جهان را اعلام کرد که بر این اساس تیم ملی کشورمان با ۱۵۶۸ امتیاز همچنان در رتبه هفتم باقی مانده است.
این اتفاق در حالی افتاده است که آرژانتینی‌ها با امتیاز بالاتر از ایران رتبه ششم را به خودشان اختصاص داده اند.
ایران در آسیا همچنان اول است و پس تیم ملی کشورمان تیم های ژاپن، تایلند، ازبکستان و استرالیا قرار دارند.


رده بندی ۱۰ تیم برتر جهان به ترتیب زیر است:


۱- برزیل، ۱۹۸۲ امتیاز


۲- اسپانیا، ۱۹۷۵ امتیاز


۳- ایتالیا ۱۷۸۲ امتیاز


۴- روسیه ۱۶۹۷ امتیاز


۵- پرتغال ۱۶۳۶ امتیاز


۶- آرژانتین ۱۵۷۰ امتیاز


۷- ایران ۱۵۶۸ امتیاز


۸- اوکراین ۱۴۶۷ امتیاز


۹- ژاپن ۱۴۳۱ امتیاز


۱۰- پاراگوئه ۱۳۸۰ امتیاز

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

ستاره تیم فوتبال بارسلونا که هفته گذشته لوزه‌های خود را جراحی کرد تعطیلات تابستانی را آغاز کرده است..

عکس نیمار

نیمار ستاره برزیلی تیم فوتبال بارسلونا که هفته گذشته عمل جراحی انجام داد و لوزه‌‌های خود را درآورد، تعطیلات تابستانی خود را آغاز کرده است.

ستاره برزیلی موفق شد به همراه تیم ملی این کشور در جام کنفدراسیون‌ها بدرخشد و در پایان پس از قهرمانی با برزیل به عنوان ارزشمندترین بازیکن شناخته شد.

او پس از مرخص شدن از مرکز درمانی عکسی را از خود منتشر کرده است.

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: در نقل و انتقالات از تجربه دوستانم در شورای امنیت ملی استفاده کردم چون آنها ریگی را پائین آوردند من هم حیدری را..

عکس علی فتح الله زاده

علی فتح‌الله‌زاده در خصوص مسائل مختلف و نحوه یارگیری بازیکنان استقلال صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانیم.

از نقل و انتقالات و روند کلی آندرانیک تیموریان چه خبر؟

ساعتی پیش با برادر آندو صحبت کردم که اتفاقاً جلسه خوبی هم داشتیم و قرار شد آنها پیشنهاد قطرشان را بررسی کنند که اگر این بازیکن به قطر نرفت استقلالی شود.

ظاهراً تیموریان علاقه خاصی به استقلال و شما دارد؟

انصافاً آندو یک استقلالی تمام عیار است. او قول داد که در ایران به جز استقلال در تیم دیگری بازی نمی‌کند و البته جا دارد از سرژیک تیموریان برادر مؤدب آندو تشکر کنم که هر زمان از او خواستیم با ما صحبت کند بدون هیچ مشکلی به دفتر ما آمد و هیچ منتی هم بر سر ما نگذاشت. هم آندرانیک و هم سرژیک بچه‌های خوبی هستند و خیلی به من لطف داشته‌اند.

از اردوی تیم استقلال در اوکراین خبری دارید؟

خوشبختانه بازیکنان در حال آماده‌سازی خود هستند. قلعه‌نویی وقتی آنجا حضور دارد خیال من راحت است. هر روز منتظر این هستم که کارهای اینجا را تمام کنم و به اوکراین بروم اما با شرایطی که می‌بینم تصور می‌کنم استقلال باید برگردد و من به آنجا بروم (باخنده).

قرارداد خسرو حیدری هم تمدید کردید، خودش اعتقاد داشت از پای پرواز او را به پای میز مذاکره کشاندید؟

اینجا از تجربه دوستانمان در شورای امنیت ملی استفاده کردم و آنها (ریگی) را پائین کشیدند من هم خسرو را از پای پرواز پائین کشیدم (باخنده).

بعد از حضورتان در برنامه ورزش و مردم و اتفاقات این یکی دو روز صحبتی با رویانیان نداشتید؟

از آن روز به بعد نه، اتفاقاً بعد از پایان برنامه‌ها رویانیان من را در آغوش گرفت و خیلی دوستانه با هم صحبت کردیم و قرار شد برنامه‌های مشترکمان را انجام دهیم. اما صبح که از خواب بلند شدم دیدم که ایشان مصاحبه کرده است، ای کاش اگر حرفی بود رویانیان به خودم می‌گفت.

اما بازیکنان پرسپولیس هم در خصوص بنز و بی‌ام وه و پورشه صحبت می‌کنند و ظاهراً می‌خواهند علیه شما حرف بزنند؟

ایرادی ندارد من به پرسپولیسی‌ها می‌گویم اگر یار کم دارند به دو سه بازیکن استقلال بگویند که مصاحبه کنند و بگویند که از پرسپولیس پورشه نگرفته‌اند.

ظاهراً تغییراتی هم در سایت استقلال انجام داده‌اید؟

من با اهالی رسانه تعامل خوبی دارم و دوست دارم که سایت ما هم ارتباط تنگاتنگی با رسانه‌ها داشته باشد. هواداران هم می‌توانند از طریق سایت باشگاه و مراجع رسمی اخبار را دنبال کنند.

تکلیف جواد نکونام چه شد؟

قرار است امشب با جواد نکونام جلسه داشته باشم و در خصوص همه چیز با او صحبت کنم. مطمئن هستم که در این جلسه به جمع‌بندی نهایی خواهیم رسید.

ورزش بازدید : 1 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

با رایزنی‌های صورت گرفته باشگاه اسپورتینگ لیسبون برای برگزاری یک دیدار تدارکاتی با پرسپولیس اعلام آمادگی کرد..

عکس تیم پرسپولیس

امیر مشیری اظهار داشت: در راستای سیاست‌های باشگاه و کادر فنی و پس از اینکه علی دایی بازی با تیم‌های خوب اروپایی را تائید کرد مذاکراتی را با چند تیم خارجی از لیگ پرتغال برای حضور در ایران داشتیم.

وی افزود:‌ ابتدا قرار بود بنفیکا سفری به تهران داشته باشد اما پس از لغو این موضوع با مسئولان اسپورتینگ لیسبون وارد مذاکره شدیم که خوشبختانه آنها نامه‌ای به ما زدند و از باشگاه پرسپولیس زمان برگزاری این بازی را خواستار شدند.

مشیری ادامه داد: ما هم پس از اینکه علی دایی روی این بازی نظر مثبت داشت، شرایط را بررسی کردیم و قرار است پس از برگزاری قرعه‌کشی لیگ برتر تاریخ مورد نظر را برای برگزاری این بازی به تیم اسپورتینگ اعلام کنیم.

وی یادآور شد: تعامل با تیم‌های خارجی و برگزاری رابطه‌های مختلف سیاست رویانیان در باشگاه پرسپولیس است و انشاءالله پس از مشخص شدن برنامه‌های لیگ برتر ما میزبان اسپورتینگ لیسبون در تهران خواهیم بود و سپس اعلام خواهیم کرد که چه روزی این بازی برگزار خواهد شد.

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

تماشاگران اسپانیایی معتقدند که تصاویرمنتشره از مورینیو از جمله لحظه فروکردن انگشتش در چشم تیتو ویا درگیری اش با پرسیادو، وجهه او و رئال را خراب کرده است..

عکس مورینیو

در نظرسنجی به عمل آمده از سوی شرکت ایکرفل، یک سوال از هواداران فوتبال در ورزشگاه های اسپانیا پرسیده شده است:« به نظرتان تاثیر مورینیو برتصویری که از رئال مادرید در ذهن شما نقش بسته چه بوده؟» ۷۷% شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند که مورینیو وجهه رئال در ذهن آنها را خراب کرده است که ۵۲% از این افراد معتقدند که مورینیو خیلی وجهه رئال را خراب کرده و ۲۵% معتقدند که او وجهه رئال را به اندازه کافی خراب کرد. ۱۶% از شرکت کنندگان دراین نظرسنجی معتقدند که مورینیو تاثیری در تصویر ذهنی آنها از رئال نداشته و ۵% هم براین باورند که مورینیو چهره رئال در ذهن آنها را بهبود بخشیده.

شرکت کنندگان در این نظرسنجی انتشار تصاویری از مورینیو، در حال فرو کردن انگشتش در چشم تیتو، برخوردها و درگیری اش با مانولو پرسیادو، اخراج های پی در پی او از روی نیمکت مربیگری رئال و جنجال آفرینی‌ها در یوفا، داستان کارت گرفتن عمدی بازیکنان رئال در آمستردام که به درخواست مورینیو انجام شد، انتظار کشیدن برای داور بازی ال کلاسیکو در پارکینگ نوکمپ، درگیری اش با خبرنگاران، عدم شرکت در مراسم اهدای جایزه شاهزاده استوریاس و مراسم فیفا برای اهدای جایزه بهترین های سال فیفا ، همه اینها وجهه مورینیو را در ذهن هواداران فوتبال خراب کرده اند.

این نظرسنجی در میان هواداران تیم های حاضر در لیگ دسته اول (لیگ اصلی لالیگا ) و لیگ دسته دوم لالیگا به عمل آمد واکثر شرکت کنندگان دراین نظرسنجی سه سال حضور مورینیو روی نیمکت مربیگری رئال را دارای تاثیری منفی می دانند. جالب اینجا بود که هواداران تیم میرانس نظری برعکس بقیه دارند و از بین نمره ۱ تا ۵ ( ۱ یعنی مورینیو تاثیر خیلی بدی روی وجهه رئال داشته و ۵ به معنای آنکه مورینیو تاثیر خیلی مثبتی روی وجهه رئال داشته) ، به آقای خاص نمره ۳.۱۸ (یعنی نمره متوسط ) داده اند.

هواداران رئال مادرید( چه هواداران تیم اصلی رئال و چه هواداران رئال کاستیا)، معتقدند که مورینیو وجهه تیمشان را بد نموده و میانگین نمره ای که آنها به مورینیو دادند ۲.۴۱ بوده.

ورزش بازدید : 1 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

باشگاه لیورپول همچنان قصد دارد سوارس را در آنفیلد نگه دارد و از این رو پیشنهاد آرسنال را رد کرده است..

عکس لوئیس  سوارز

در شرایطی که لوئیس سوارس ، مهاجم سرشناس و اروگوئه‌ای باشگاه لیورپول انگلیس پس از گاز گرفتن برانیسلاو ایووانوویچ، مدافع چلسی ۱۰ جلسه از همراهی تیمش محروم شده است، او بیش از پیش در کانون شایعات قرار گرفته است و داستان جدایی احتمالی او از آنفیلد او چون شایعه‌ای لب به لب می‌چرخد.

به گزارش سایت گل به نقل از میرر، انتظار می‌رفت سوارس که پس از این اتفاق که باعث شد تا او از زندگی در انگلیس سرخورده شود، با پیشنهاد رئال مادرید راهی برنابئو گردد، اما در کمال ناباوری این توپچی‌های لندنی بودند که خواستار به خدمت گرفتن سوارس شدند.

این درحالی است که باشگاه لیورپول همچنان واکنشی به این امر نشان نداده و هنوز به ماندن این ستاره امیدوار است و از همین‌رو پیشنهاد آرسنال را رد کرده است.

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 41
  • بازدید کلی : 494