loading...
فوتبال|ورزش سه|sport|football
ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

کانون مربیان فوتبال ایران با صدور بیانیه‌ای نایب قهرمانی تیم فوتسال بانوان ایران را به دختران فوتسالیست ایران و شهرزاد مظفر، سرمربی موفق این تیم که رئیس کمیته بانوان کانون مربیان فوتبال را نیز برعهده دارد، تبریک گفت..

متن این بیانیه ، به شرح زیر است:
اولین عنوان تاریخ فوتسال بانوان ایران بیش ازآنکه نتیجه استفاده از امکانات باشد، حاصل عزمی ویژه درغلبه بر محدودیت‌ها بود. محدودیتی که در یک روز تلخ، تیم خوب بانوان ایران را ازشرکت در یکی از بزرگ ترین میادینش بازداشت. از آن روز، چند سال گذشته وحالا تیم یکدست شهرزاد مظفر، سرمربی تیم فوتسال ایران و رئیس کمیته بانوان کانون مربیان پس از ژاپن، نایب قهرمان چهارمین دوره فوتسال بازی های داخل سالن شده است. مظفر پس از سال‌ها تلاش بی وقفه وو فعالیت در این حیطه به خوبی می‌دانست با اتکای صرف به نام‌ها، احتمال کمی برای موفقیت دارد.
او به همین دلیل بازیکنان کارآمد تیمش را در قالب کار تیمی حل کرد و بهترین نتیجه ممکن را گرفت. آنچه بیش از برتری بر مالزی، تایلند، ویتنام، هنگ‌کنگ و اندونزی جلب نظر کرد و حتی بیش از صعود بدون باخت و گل خورده ایران به نیمه نهایی به چشم آمد، عزم ستاره‌های زن ایران در کنار زدن محدودیت‌ها بود. همه حرف و حدیث‌ها و فشارهای بین‌المللی در مورد نوع پوشش اسلامی بازیکنان تیم حالا از خاطره‌ها پاک شده و هیچ یک از نهادهای جهانی نمی‌توانند ورزش بانوان ایران را ازحرکت رو به رشدی که در پیش گرفته باز دارد.
حالا هلنا کاستا به عنوان سرمربی تیم فوتبال و شهرزاد مظفردرکسوت سرمربی بادانش سالنی، از ایران تیمی قابل احترام ساخته‌اند. تیمی با توانایی درخشش درجام جهانی کوچک در پرتغال و نایب قهرمانی در بازی های داخل سالن آسیا. کانون مربیان فوتبال ایران به نمایندگی از جامعه مربیان کشور این افتخارآفرینی را به تمام اعضای این تیم و از جمله شهرزاد مظفر که مسئولیت کمیته بانوان کانون مربیان را نیز برعهده دارد، تبریک می‌گوید و برای وی و تک‌تک بازیکنان پرتلاشش آرزوی موفقیت می‌کند.

ورزش بازدید : 2 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

– محسن صفایی فراهانی رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران از چهره‌های به یاد ماندنی سیاست و اقتصاد فوتبال ایران است که به دلیل مدیریت محکم و قابل قبولش در فوتبال و ساختارسازی در این عرصه بسیار مورد توجه مخاطبان این رشته قرار دارد..

عکس محسن صفایی فراهانی.او اگرچه در دوره ریاست خود در فدراسیون موفقیت ورزشی خاصی به دست نیاورد اما با خدماتش مقبولبت بسیار در جامعه فوتبال ایران به دست آورد و در اذهان ایشان عاقبت به خیر شد.

صفایی فراهانی روز گذشته در گفت‌وگویی با سایت قانون شرکت کرد که این پایگاه خبری بخشی از حرف‌های وی را منتشر کرده، بخشی که به کمیته انتقالی و موضوع تعلیق فوتبال ایران برمی‌گردد. صفایی فراهانی در این گفت‌وگو ادعا کرده احمدی‌نژاد در دوره‌ای که فوتبال ایران در مرز تعلیق و زیر فشار فیفا بوده است قصد داشته نامزد ریاست فدراسیون بشود و حتی رسما ثبت کند.

صفایی فراهانی گفته است یک روز مدارک آقای احمدی‌نژاد را آوردند و گفتند که ایشان می‌خواهد برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت کند ولی ما قبول نکردیم و توضیح دادیم که رئیس دولت نمی‌تواند رئیس فوتبال باشد و این اقدام می‌تواند تعلیق فدراسیون فوتبال ایران را در بر داشته باشد. بعد از آن بود که آقای علی‌آبادی هم برای انتخاب ریاست فدراسیون ورود کرد که باز هم با مخالفت ما مواجه شد.

کاش روزی برسد بشود با خود محمود احمدی‌نژاد گفت‌وگو کرد. شاید خود ایشان قبل از پایان دوران ریاست جمهوری در این زمینه شفاف‌سازی کند. البته این مسئله به ابتدای دوره ریاست جمهوری احمدی‌نژاد باز می‌گردد که او ناپختگی‌های زیادی در ریاستش داشت و تصمیماتی از این دست بسیار می‌گرفت.

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

باشگاه میلان پیشنهادی هنگفت برای فروش مهاجم ملی‌پوش خود را رد کرد..

عکس استفان الشراووی

آدریانو گالیانی که نایب رییس میلان است اعلام کرده روسونری پیشنهاد ۳۰ میلیون یورویی برای مهاجم مصری الاصل خود را نپذیرفته است.

استفن الشراوی ۲۰ ساله پس از آنکه در فصل گذشته ۱۶ گل وارد دروازه حریفان کرد، مورد توجه تیم‌های چلسی و منچسترسیتی قرار گرفته است.

با اینکه او تنها دو فصل را در سن سیرو تجربه کرده است، آینده وی در این باشگاه با تردیدهای زیادی روبه‌رو شده بود ولی گالیانی تایید کرده که میلان پیشنهادی هنگفت را برای فروش وی رد کرده است.

«چیزی که تاکنون پرده از آن برنداشته بودیم، پیشنهادی بیش از ۳۰ میلیون یورو برای الشراوی بود. البته به هیچ وجه نمی‌خواهم نام تیمی که این پیشنهاد را ارائه کرده بود فاش کنم. فقط می‌گویم که باشگاه بزرگی بود. زمانی که او از جام کنفدراسیون‌ها به ایتالیا بازگشت، او و خانواده‌اش را در جریان این پیشنهاد قرار دادیم. او به من گفت دستمزدی که در میلان می‌گیرد، بیش از آن چیزی بوده که انتظار داشته است ولی نمی‌خواهد باشگاه را ترک کند. او گفت که هوادار دیاوولو است و می‌خواهد در سن سیرو به کار ادامه دهد.»

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

ستاره تیم فوتبال بایرن مونیخ به دلیل پوشیدن پیراهنی که لوگوی آن حامی مالی بایرن محسوب نمی‌شود، ۱۰ هزار یورو جریمه شد..

عکس ماریو گوتزه

ماریو گوتسه ستاره جدید تیم فوتبال بایرن که از دورتموند در انتقالی جتجالی راهی مونیخ شد از سوی باشگاه آلمانی ۱۰ هزار یورو جریمه شد.

ماریو گوتسه، ماریو گومس و یان کرش‌هوف هفته گذشته در جلسه معارفه البسه‌ای به تن کردند که لوگوی اسپانسر شخصی آنها یعنی نایک روی آن حک شده بود و متفاوت با لوگو اسپانسر رسمی باشگاه بایرن (آدیداس) بود.

مونیخی‌ها قراردادی ۴۰ ساله با شرکت آدیداس دارند و این شرکت بیش از ۹.۱ درصد سهام این باشگاه را در اختیار دارد.

بازیکنان بایرن فقط مجاز هستند تا از کفش ورزشی که اسپانسر بایرن محسوب نمی‌شود، استفاده کنند و پیراهن‌های آن‌ها حتماً باید آدیداس باشد.

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

این روزها نام خودروی تجملی و لوکس پورشه دور و بر پرسپولیس زیاد شنیده می شود و این باشگاه دوباره متهم شده که به بازیکنانش پورشه داده یا می دهد!.

عکس تیم پرسپولیس

اما جالب اینجاست که در همین ایام رئیس هیات مدیره پرسپولیس در منصب اصلی اش خبر از آزاد شدن پورشه های صفرکیلومتر توقیف شده در جزیره ابوموسی می دهد.
فدا حسین مالکی که رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا هم هست در حاشیه همایش کشوری مبارزه با قاچاق کالا و ارز درخصوص ماجرای پورشه‌های وارد شده در جزیره ابوموسی گفته است:«پرونده واردات خودرو در جزیره ابوموسی هنوز کامل نشده . ماجرا از این قرار است که برخی افراد سودجو با کارت بازرگانی افراد دیگر اقدام به واردات خودرو کرده بودند که به این موضوع رسیدگی کردیم.»
وی همچنین گفته: «۱۴۴ خودرو که با ارز دولتی ۱۲۲۶ تومانی وارد شده بود و همین طور تعرفه و حقوق دولت را پرداخت نکرده بودند،متوقف کردیم اما از آنجایی که این خودروها پیش‌فروش شده بود، برای رعایت حقوق مردم درحال انجام تمهیداتی هستیم تا با پرداخت حقوق دولت، این خودروها آزاد شوند!»

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: فردا برای دفاع از نام استقلال به مصاف دیناموکیف می‌رویم..

عکس میرشاد   ماجدی

میرشاد ماجدی اظهار داشت: شب گذشته بازی دیناموکیف را از نزدیک تماشا کردیم. ورزشگاه محل بازی بسیار زیبا بود و استاندارهای جهانی را داشت. این ورزشگاه از هر لحاظ که فکر کنید از جمله شماره گذاری برای صندلی‌ها تا خیلی مسائل دیگر برای ما درس بزرگی است.

وی در مورد کیفیت فنی بازی دیناموکیف گفت: بازی فوق العاده قشنگی را شاهد بودیم. فکر می کنم روزی ما ایرانی‌ها هم باید به این جایگاه برسیم. فردا بازی سنگینی مقابل دیناموکیف خواهیم داشت اما ما برای دفاع از نام استقلال به میدان می‌رویم.

ماجدی تاکید کرد: لاوره روز گذشته خسته بود و به همین دلیل نتوانست تمرین خوبی انجام دهد اما امروز در کارهای اصلی شرکت می کند.

ورزش بازدید : 4 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

کمیته های انضباطی و استیناف فدراسیون فوتبال از صدور احکام و دعوت به کمیته انضباطی خبر دادند..

عکس امیر قلعه‌نوعی

آرای صادر شده توسط کمیته های انضباطی و استیناف و دعوت شدگان به کمیته انضباطی طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

دعوت از رحیمی، شیرینی و دهنوی به کمیته انضباطی

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ادعا کرده که دهنوی بازیکن تحت قرارداد سپاهان از طرف سعید شیرینی سرپرست تیم پرسپولیس مورد تهدید قرار گرفته است. همچنین باشگاه سپاهان اظهارات سرپرست تیم پرسپولیس علیه باشگاه سپاهان را حاوی الفاظ نامناسب دانسته و به همین دلیل از سعید شیرینی شکایت کرده است. در این باره کمیته انضباطی از رحیمی مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس و قاسم دهنوی دعوت کرده است تا روز سه شنبه ۲۵ تیر۹۲ با در دست داشتن هرگونه مدارک و مستندات لازم در جلسه کمیته انضباطی حضور پیدا کنند. عدم حضور هر یک از مدعوین مانع از رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

سایپا هیچ بدهی ندارد

کمیته انضباطی اعلام می‌کند که با توجه به بررسی های به عمل آمده باشگاه فرهنگی ورزشی سایپای البرز، فاقد بدهی اشخاص حقیقی و حقوقی بوده و ارائه هرگونه خدمات فوتبالی به باشگاه مذکور از نظر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بلامانع است.

تراکتور باید ۳۵۰ میلیون تومان به قلعه نویی پرداخت

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رای خود را درباره تجدید نظر خواهی امیر قلعه نویی نسبت به رای کمیته انضباطی در ۲۸ آذر۹۱ صادر کرد.این کمیته اعلام کرده که پس از بررسی پرونده از همه زوایای مختلف و قراردادی که باشگاه تراکتورسازی با امیرقلعه نویی داشته است، با توجه به اینکه قرارداد داخلی و متمم قرارداد مورد تعرض و خدشه واقع نشده و اصالت و اعتبار آن مسلم است به دلالت محتویات پرونده، باقیمانده حقوق و پاداش های پرداخت نشده به امیرقلعه نویی ۳۵۰ میلیون تومان است که کمیته استیناف، باشگاه تراکتورسازی تبریز را به پرداخت ۳۵۰ میلیون تومان به امیرقلعه نویی محکوم کرد. رای صادره قطعی است.

ورزش بازدید : 1 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

ایمان مبعلی و میلاد میداودی ظهر امروز با علی دایی دیدار کردند..

عکس علی دایی

علی دایی پس از تمرین امروز پرسپولیس به اداره مالیات رفت و تسویه حساب مالیاتی خود را انجام داد اما او پس از بازگشت از اداره مالیات با ایمان مبعلی و میلاد میداودی دو بازیکن تیم استقلال خوزستان روبرو شد.

برخورد دایی با این دو بازیکن صمیمانه بود به طوری که دایی به وکیل و نماینده تام الاختیار خود اعلام کرد تا کار این بازیکنان را برای رفع مشکل در اداره مالیات پیگیری کنند.

همچنین خبر دیگر از قرمز‌پوشان اینکه بخ خواست دایی کلیه بازیکنان صاحب شناسنامه ورزشی شدند. در این شناسنامه ورزشی کل مشخصات بازیکنان پرسپولیس مانند قد، وزن، گروه خون و سایر موارد موجود است.

*همچنین در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس قرار است امیر عابد‌زاده پس از ام آی آری که از انگشت خود گرفت حدود دو هفته دیگر تمرینات دروازه‌بانی خود را آغاز کند، همچنین عالیشاه که از ناحیه کمر دچار مصدومیت است در تمرین فردا بعد از ظهر کارهای میدانی خود را آغاز خواهد کرد.

ورزش بازدید : 0 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال به اردوی آبی‌پوشان اضافه شد./


عکس پژمان منتظری

ژمان منتظری که شب گذشته قرارداد خود را با استقلال امضا کرد و قرار شد به مدت ۶ ماه در این تیم بماند درحالی که قرار بود بامداد فردا راهی کیف شود تا به جمع اردونشینان استقلال در اوکراین اضافه شود صبح امروز راهی این کشور شد.

منتظری صبح امروز به کیف رسید و خود را به مربیان استقلال معرفی کرد.

تیم استقلال امروز ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تمرینات خود را پیگیری می کند.

ورزش بازدید : 1 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

بردار آندرانیک تیموریان اعلام کرد در صورتی که وی با تیم قطری به توافق نرسید با استقلال قرارداد امضا می کند..

عکس آندرانیک تیموریان

سرژیک تیموریان در مورد روند مذاکراتش با علی فتح الله زاده برای پیوستن برادرش به این تیم اظهار داشت: مذاکرات خوبی داشتیم اما ما منتظر ویزای قطر هستیم. می خواهیم با دو تیم قطری مذاکره کنیم اگر به نتیجه نرسیدیم روز شنبه با استقلال قرارداد امضا می کنیم.

وی افزود: ما به قطر می رویم و جمعه باز می گردیم.

برادر تیموریان در خصوص اینکه گفته می شود آندو برای حضور در استقلال شرط دارد، گفت: این حرف‌ها صحت ندارد. ما چون ایرانی هستیم خودمان برای هم شرط درست می کنیم.

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 36
  • بازدید کلی : 489